Biznesowa strategia marketingowa

Tytuł:
Strategia marketingu biznesowego

Liczba słów:
1102

Podsumowanie:
Przenieś swoją firmę na wyższy poziom

Słowa kluczowe:

Treść artykułu:
lt;bgt; Co to jest i kto go potrzebuje? lt;/bgt;

Termin lt;igt; biznesowa strategia marketingowa lt;/ i gt; może brzmieć jak ezoterycznie lub stratosferycznie, więc wyjmijmy z tego tajemnicę, abyś mógł opracować i wdrożyć własną biznesową strategię marketingową, która pasuje do Twojego planu biznesowego.

Strategia pochodzi od greckiego słowa „stratagein” oznaczającego „być generałem”. Pomyśl o strategii jako o ogólnym planie działania potrzebnym do wygrania wojny. Mniejsze, szczegółowe działania nazywane są taktykami. Możesz mieć plany taktyczne, które pomogą Ci osiągnąć strategiczny plan marketingowy lub ogólną strategię marketingową biznesu. To dość proste, prawda?

Biznesowa strategia marketingowa lub strategiczny plan marketingowy to ogólny plan działań marketingowych, które zamierzasz podjąć, aby osiągnąć określony cel swojej firmy.

Zacznij od celu: 2 miliony dolarów sprzedaży w tym roku; rozszerzyć się do nowej siedziby w określonym terminie; podwoi wielkość firmy w ciągu 2 lat… bez względu na cel. Coś realistycznego, ale wymagającego. To jest „wojna”, którą chcesz wygrać. Zgadnij, kto jest generałem.

Następnie opracuj prosty, ogólny plan głównych kroków marketingowych potrzebnych do osiągnięcia tego (na przykład):

1. Publikuj biuletyn dla wszystkich obecnych klientów i wysyłaj go kwartalnie.
2. Opracuj 4 specjalne oferty w ciągu roku i przedstaw je wszystkim naszym klientom.
3. Skonfiguruj zakupy on-line i rozwiń stronę internetową.
4. Bezpośrednia kampania wysyłkowa promująca stronę internetową do wszystkich klientów.
5. Uzyskaj listy mailingowe (rynków docelowych) i przeprowadź serię 3 wysyłek pocztówek do nich oraz śledź i zamykaj wszystkie potencjalne sprzedaże.
6. Itd.

Masz pomysł. Nie spiesz się. Odrób swoją pracę domową. Co działało w przeszłości? Poczytaj o udanych kampaniach marketingowych.

Twoja biznesowa strategia marketingowa musi być ułożona we właściwej kolejności, a kiedy ją piszesz, powinieneś mieć jakieś pojęcie o budżecie. „Uruchomienie serii 30-sekundowych reklam telewizyjnych podczas Superbowl” może wydawać się dobrą rzeczą, ale czy możesz sobie na to pozwolić? Z drugiej strony, kiedy tworzysz biznesową strategię marketingową, nie możesz próbować iść na skróty. Jeśli nie będziesz intensywnie promować, nie ma znaczenia, jak dobry jest Twój produkt lub usługa, nikt się o tym nie dowie i zbankrutujesz.

lt;bgt; lt;igt; Co naprawdę działa w marketingu? lt;/igt; lt;/bgt;

Wielu właścicieli firm nie ma wystarczająco dobrej odpowiedzi na to ważne pytanie . Nauczyłem się przez połączenie studiów i prób i błędów.

Z własnego ciężko zdobytego doświadczenia odkryłem, że prawdziwa kampania marketingowa będzie uwzględniać co najmniej siedem punktów, które przedstawiono poniżej:

lt;bgt; 1. Skieruj reklamy na swój rynek lt;/bgt;

Twój marketing przyniesie najlepsze wyniki przy najniższych kosztach, gdy dotrzesz do potencjalnych klientów, którzy najbardziej potrzebują tego, co oferujesz.
Znajdź osoby, do których najlepiej wysłać pocztówki. Zaprojektuj swoje pocztówki tak, aby odpowiadały ich największym potrzebom.

Jeśli jesteś w stanie rozbić rynek docelowy na rynki podrzędne, możesz napisać pocztówki, które konkretnie mówią o potrzebach tych osób (przykładem jest rozbicie własnej listy klientów na klientów, którzy kupują najczęściej, klienci, którzy wydają z Tobą najwięcej pieniędzy, klienci, którzy są Twoimi klientami najdłużej, a następnie składają im specjalne oferty w oparciu o kategorię, do której pasują).

lt;bgt; 2. Utwórz USP dla swojej firmy lt;/bgt;

USP oznacza „wyjątkową propozycję sprzedaży”.
Jest to stwierdzenie różnic w Twojej firmie i jej produktach. Twój USP podaje powód, dla którego ludzie powinni robić z tobą interesy. Zwiększa korzyści płynące z prowadzenia interesów z Tobą i Twoją firmą. Mój USP to EKSPERCI DO MARKETINGU POCZTOWEGO.

Stwórz swój własny USP i umieść go na wszystkich swoich materiałach promocyjnych, fakturach, etykietach wysyłkowych itp.

Użyj swojego USP, aby przedstawić korzyści płynące ze współpracy z Tobą i dlaczego jesteś lepszy niż ktokolwiek inny Twoich konkurentów.

lt;bgt; 3. Zawsze składaj ofertę lt;/bgt;

Pamiętaj, aby poprosić potencjalnych klientów i klientów o zrobienie czegoś, gdy otrzymają kartkę pocztową. Oferując im coś, o czym wiesz, że prawdopodobnie będą chcieli, i dając im gładką ścieżkę reakcji, sprawiasz, że odpowiedź jest łatwa i pożądana.

lt;bgt; 4. Utwórz i utrzymuj bazę danych klientów, które zbierasz z odpowiedzi na swoje korespondencje lt;/bgt;

Większość osób, które otrzymają od Ciebie pocztówkę, nie skontaktuje się z Tobą za pierwszym razem, gdy ją otrzymają.

Ale kiedy już się z Tobą skontaktują, musisz stworzyć i utrzymywać bazę danych, która pozwoli Ci na wielokrotne kontaktowanie się z nimi w celu uzyskania odpowiedzi.

Pięćdziesiąt procent lub mies

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *