Biuletyn ból lub przyjemność

Tytuł:
Newsletter ból czy przyjemność?

Liczba słów:
732

Podsumowanie:
Biuletyn może pomóc w utrzymaniu kontaktu z setkami klientów i przyczynić się do lojalności, polecania i pogłębienia relacji. Wiele biuletynów jest poddawanych recyklingowi lub usuwanych przed ich przeczytaniem. Jaka jest różnica?

Słowa kluczowe:
biuletyn, zarządzanie relacjami z klientami, CRM, marketing, branding, lojalność, polecenia

Treść artykułu:
Niektóre firmy mają uciążliwy obowiązek dotyczący ich newslettera. Prowadzi to do ograniczania możliwości i niskiej wydajności biuletynów, które dyskredytują firmę i jej klientów.

Dla innych firm tworzenie biuletynów jest płynnym, satysfakcjonującym procesem, stanowiącym cenne narzędzie, które przyczynia się do wzrostu lojalności klientów, biznesu i zysków.

Czy newsletter to strata czasu czy kopalnia złota? To w dużej mierze zależy od twojego nastawienia. Potencjał newslettera jako inwestycji w lojalną, rosnącą klientelę jest większy niż wielu sobie wyobraża. Podobnie jak w przypadku innych przedsięwzięć w zakresie marketingu i zarządzania relacjami z klientami, sukces biuletynu zaczyna się od pozytywnego nastawienia.

Twoja postawa na początku jest niezbędna w kształtowaniu biuletynu, który kończy się w rękach Twoich klientów. Ten artykuł wskazuje drogę do sukcesu biuletynu dla tych, którzy dostrzegają potencjał sukcesu i zaczynają z pozytywnym nastawieniem.

SUKCES DLA CZYTELNIKÓW: Musisz skutecznie komunikować się ze swoimi klientami i wykazać, że masz dla nich znaczenie.

Dobry newsletter skupia się na zainteresowaniach klientów. Rozpoznając się w tym, czują się zaangażowani. Z wrodzoną lojalnością czekają na każdy problem i przekazują go poleceniom. Jeśli podoba im się Twój biuletyn, powinien on sprzyjać rozwojowi i zyskom.

Twój biuletyn jest odzwierciedleniem Twojego profilu na rynku docelowym i barometrem Twojego oddania marce.

DOSTOSOWYWANIE MARKI: Twoja marka to sposób, w jaki rynek postrzega Twoją firmę. Tak więc Twój biuletyn powinien uczciwie przekazywać doświadczenia klienta.

Biuletyn złożony z treści zebranych gdzie indziej nie może być naprawdę Twój. Nie jest to również ogólny biuletyn innej firmy z wklejonym Twoim logo. Jeśli autentyczność jest ważna, może to zagrozić Twojej marce.

Ponieważ konkurujesz z innymi, którzy chcą Twojej niszy, odpowiedni styl biuletynu zależy od statusu, jaki musisz utrzymać wśród lojalnych, dochodowych klientów. Jeśli na przykład Twoja firma rozwija się dzięki skromnej, przyziemnej reputacji, Twój biuletyn powinien to odzwierciedlać. Styl wielkomiejski może dezorientować ludzi. Bądź szczery.

Twój sukces powinien być Twój – wyrażanie swojego nastawienia, propagowanie marki, zgodnie z Twoją formułą. Rzeczywiście, Twoja marka powinna przenikać formułę biuletynu.

OPRÓŻNIJ I PRZETESTUJ FORMUŁĘ: Tak jak możesz tworzyć nieskończone partie satysfakcjonujących ciasteczek, postępując zgodnie z właściwym przepisem, tak możesz tworzyć świetny biuletyn, stosując dobrą formułę. Formuła newslettera składa się z: lt;brgt;
• styl (wygląd i styl) lt;brgt;
• treść (artykuły i grafika) lt;brgt;
• nośnik (papier lub ekran komputera) lt;brgt;
• częstotliwość (wydania rocznie).

Twoja marka to arkusz cookie. Twoim rynkiem jest piekarnik.

Dobra formuła biuletynu przewyższa styl, który Ci odpowiada lub pasuje do Twojego budżetu. Rzeczywiście, powinieneś spojrzeć poza styl, który do Ciebie przemawia, poza aktualny budżet. Z dobrej formuły wynika atrakcyjność i przystępna cena.

ZACZNIJ OD PROFILU: Od jakich klientów chcesz więcej? Jakie mają wspólne zainteresowania? Tworząc formułę, kieruj się decyzjami na podstawie profilu rynku docelowego. Opracuj swój profil rynku docelowego: wiek, płeć, sąsiedztwo, zawód, dochód gospodarstwa domowego i inne cechy, które charakteryzują dobrych klientów dla Ciebie. Następnie omów ich zainteresowania.

NA PAPIERZE CZY NA EKRANIE? : Ponieważ ten profil kształtuje twoją formułę, uważaj, co zakładasz. Jeśli na przykład kierujesz reklamy do osób bardzo zorientowanych na technologię, możesz założyć, że chcą otrzymywać biuletyn elektroniczny. Jednak mogą odświeżyć drukowany biuletyn.

Moje badania wykazały, że biuletyn rozsyłany pocztą elektroniczną jest: lt;brgt;
• rzadziej zostanie przeczytany w całości lt;brgt;
• z większym prawdopodobieństwem będzie plagiatowany lt;brgt;
• rzadziej zostanie przeczytany więcej niż raz. lt;brgt;
• bardziej prawdopodobne, że zostanie usunięty bez czytania w ogóle.

Co więcej, ludzie lubią trzymać biuletyn w rękach i zabierać go komunikacją miejską, do poczekalni lub na stolik kawowy (gdzie inni mogą to przypadkowo zauważyć). Każda decyzja dotycząca Twojej formuły powinna być zakorzeniona w Twojej marce i kierowana profilem Twojego rynku docelowego.

DLACZEGO WARTO: Istnieją inne sposoby na przyciągnięcie i zatrzymanie klientów. Możesz reklamować, oferować rabaty, prowadzić programy motywacyjne i szkolić pracowników w zakresie relacji z klientami. Twój biuletyn nie musi ich zastępować. Raczej świetny biuletyn integruje marketi

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *