Biała przestrzeń zysku

Tytuł:
Biała przestrzeń, miejsce zysku…

Liczba słów:
355

Podsumowanie:
To fascynująca zasada dotycząca optymalizacji białej przestrzeni – i możesz wziąć tak metaforyczne lub praktyczne, jak chcesz.

Któregoś dnia jadłem kolację w przydrożnej kawiarni i zauważyłem, że małe torebki z cukrem, które były dostarczane z moją kawą, miały na sobie REKLAMY.

To jest klasyczne użycie „białych znaków”. Więc produkujesz cukier w milionach papierowych torebek, a logo Twojej firmy znajduje się z przodu – a tył jest PUSTY.

Te małe cukry …

Słowa kluczowe:
spacja, spacja zysku, silvia hartmann, marketing

Treść artykułu:
To fascynująca zasada dotycząca optymalizacji białej przestrzeni – i możesz przyjąć to jako metaforyczne lub tak praktyczne, jak chcesz.

Któregoś dnia jadłem kolację w przydrożnej kawiarni i zauważyłem, że małe torebki z cukrem, które były dostarczane z moją kawą, miały na sobie REKLAMY.

To jest klasyczne użycie „białych znaków”. Więc produkujesz cukier w milionach papierowych torebek, a logo Twojej firmy znajduje się z przodu – a tył jest PUSTY.

Te małe woreczki z cukrem są obsługiwane przez MILIONY, którzy siedzą, aby się zrelaksować i nie mają nic więcej do roboty, czekając na jedzenie, spotkanie lub odpoczynek, niż PATRZEĆ NA REKLAMA.

Będąc małymi woreczkami z cukrem, stanowią również idealną mini wizytówkę, którą można włożyć do kieszeni lub portfela – i zabrać ze sobą reklamę, numer telefonu, stronę internetową.

Jakie to jest świetne?

Zastanawiam się tylko, ile dodatkowego biznesu i dodatkowych pieniędzy wygenerowało broker, firma cukrowa i reklamodawcy – a wszystko to z małego kwadratu o wielkości znaczka pocztowego.

Białe spacje są wszędzie.

Są na twoich stronach internetowych, na dole twoich e-maili, na odwrocie twoich listów sprzedaży, na odwrocie twoich wizytówek, z boku twojego katalogu, nad drzwiami twojego budynku, na koszulkach twoich pracowników, na bagażniku twojego samochodu (i pewnie także w przenośni!).

Możesz WYKORZYSTAĆ te puste miejsca, aby sprzedawać innym lub reklamować własne rzeczy – podkreśl więcej korzyści, dodaj referencje, informuj lub edukuj swoich klientów, informuj ich o specjalnych ofertach. Możesz wymieniać swoją białą przestrzeń z innymi, aby uzyskać dostęp do ich rynków – to naprawdę nieskończone!

Więc dzisiaj zastanówmy się nad JEDNĄ pustą przestrzenią, która łatwo przychodzi na myśl, którą masz i możesz UŻYĆ, aby uzyskać większy zysk, od razu i bez zbędnych ceregieli.

Twoje 60 sekund zaczyna się – właśnie teraz!

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *