Bezpłatna promocja witryny sieci Web poprzez pisanie artykułów.

Tytuł:
Bezpłatna promocja witryny internetowej poprzez pisanie artykułów.

Liczba słów:
910

Podsumowanie:
Jak każdy posiadający witrynę internetową wie, promocja witryny i widoczność w wyszukiwarkach są bardzo ważne. Sposób osiągnięcia widoczności w wyszukiwarce zależy od Ciebie, ale istnieje sposób na uzyskanie szybkich wyników, który większość ludzi przeoczy. Większość ludzi skoncentruje swoje wysiłki na optymalizacji pod kątem wyszukiwarek, a gdy witryna będzie gotowa do działania, na płatnych reklamach. Płatne reklamy mają jedną poważną awarię, po pewnym czasie lub kliknięciach itp. Musisz zapłacić ponownie …

Słowa kluczowe:
artykuły, popularność linków, korekta, przedruk, ruch , promocja witryny internetowej, bezpłatnie

Treść artykułu:
Każdy posiadacz witryny internetowej wie, że promocja witryny i widoczność w wyszukiwarkach są bardzo ważne. Sposób osiągnięcia widoczności w wyszukiwarce zależy od Ciebie, ale istnieje sposób na uzyskanie szybkich wyników, który większość ludzi przeoczy. Większość ludzi skoncentruje swoje wysiłki na optymalizacji pod kątem wyszukiwarek, a gdy witryna będzie gotowa do działania, na płatnych reklamach. Płatne reklamy mają jedną poważną awarię, po pewnym czasie lub kliknięciach itp. Musisz zapłacić ponownie, albo Twoja reklama zostanie usunięta, a ruch, który generowała, zatrzyma się. Moim zdaniem jest lepszy sposób niż płatna reklama. Jest to „przedruk artykułów”. Co to jest? Po prostu oznacza to, że piszesz artykuł o prawie wszystkim, co znasz, składający się z około 600 do 1200 słów, a następnie „udostępniasz” go innym osobom. Może się wydawać, że to dużo słów do napisania, ale gdy już zaczniesz, często trudniej jest odliczać czas, niż osiągnąć najbardziej efektywną liczbę 1200 słów lub mniej.

Prawdopodobnie zadajesz sobie pytanie, w jaki sposób napisanie artykułu może zwiększyć ruch w Twojej witrynie. Artykuł musi przyciągać uwagę czytelników, aby byli zainteresowani kliknięciem linku, gdy skończyli go czytać. Łącze do Twojej witryny internetowej na dole artykułu wykonuje większość pracy. (Ding!) Kiedy Twój artykuł jest używany przez właścicieli witryn internetowych, popularność linków może wzrosnąć dość szybko. Im więcej linków prowadzi do Twojej witryny, tym wyższa będzie pozycja Twojej witryny w wyszukiwarkach, a to z pewnością pomoże zwiększyć ruch. Wyszukiwarki wykorzystują popularność linków jako ważny czynnik podczas ustalania, jak wysoka będzie pozycja Twojej witryny. Na przykład, możesz mieć w swojej witrynie 50 dobrze napisanych i zoptymalizowanych pod kątem wyszukiwarek stron, ale jeśli nikt do niej nie prowadzi, w jaki sposób wyszukiwarki mają wiedzieć, czy Twoja witryna jest dobra? Popularność linków jest dla nich wskaźnikiem zainteresowania ludzi treścią Twojej witryny. Im więcej linków kierujesz do swojej witryny, tym przypuszczalnie większe jest zainteresowanie ludzi, i jako takie wyszukiwarki nagradzają je wyższą pozycją w rankingu, co z kolei zwiększa ruch.

Jak więc uzyskać więcej linków z artykułu, który napisałeś? Najlepszym sposobem jest zapłacenie komuś, kto rozprowadzi to za Ciebie. Poczekaj, to brzmi jak reklama! I jest bardzo podobnie. Ale to reklama nie wygasa iz czasem może stać się bardziej skuteczna. Po raz kolejny powód jest dość prosty i wygląda to mniej więcej tak. Kiedy promujesz artykuł za pomocą płatnej usługi, zazwyczaj możesz udostępnić go setkom, a nawet tysiącom „e-zinów” lub witryn internetowych, które używają artykułów przedrukowanych. To może dać Twojej witrynie setki nowych linków przychodzących, które mogą bardzo szybko zwiększyć popularność linków do Twojej witryny. Powinienem zaznaczyć, że faktycznie wypuszczasz swój artykuł „na wolność” w Internecie, mając nadzieję, że niewielki procent osób, które go przeczytają, skopiuje go w całości i umieści na swojej stronie internetowej. Stamtąd może go zobaczyć tylko więcej osób, z jeszcze większymi szansami na skopiowanie lub kliknięcie. Za każdym razem, gdy Twój artykuł zostanie „odebrany” przez inną witrynę internetową, otrzymasz kolejny link. Fajne. Spróbuj to zrobić z reklamą! To się po prostu nie stanie! Artykuły zwykle nie mają daty przydatności do użycia, a nawet jeśli są zarchiwizowane, nadal działają jako łącze do Twojej witryny. Dzieje się tak dlatego, że zarchiwizowane artykuły są nadal sprawdzane przez wyszukiwarki, więc nadal zyskujesz dla nich popularność linków. Oczywiście ta metoda działa jeszcze lepiej, jeśli regularnie publikujesz artykuł w ten sposób, ponieważ budowanie obserwowania artykułów jest pewnym sposobem na przyciągnięcie jeszcze większej liczby odwiedzających do Twojej witryny. Nie zapominaj, że Twoje artykuły mogą dotyczyć wszystkiego, to link na dole pomaga prosperować Twojej witrynie. Im bardziej pouczający, zabawny lub trafniejszy artykuł, tym większe są szanse, że zostanie wykorzystany. Nie zamieszczaj wulgaryzmów, uwag rasistowskich itp., Ponieważ w ogóle nie poprawią one reputacji Twoich witryn internetowych. Niektórzy wydawcy artykułów odmówią użycia Twoich artykułów, jeśli jest w nich jedno przekleństwo. Pamiętaj też, że piszesz artykuł, a NIE reklamę, więc nie możesz czytać go jak reklamy

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *