Bezbolesny marketing dla ludzi, którzy nienawidzą rynku

Tytuł:
Bezbolesny marketing dla ludzi, którzy nienawidzą rynku

Liczba słów:
890

Podsumowanie:
Spójrz prawdzie w oczy… wiesz, że musisz coś zrobić utrzymuj stały napływ klientów do Twojej profesjonalnej firmy usługowej. Ale jeśli chodzi o słowo m (marketing), wolisz tego nie robić. Czy któreś z tych stwierdzeń brzmi znajomo?

Jeśli jesteśmy wystarczająco dobrzy, klienci nas znajdą lub otrzymamy wiele poleceń.

Słowa kluczowe:
strategia marketingowa marketing wdrożenie marketing marketing sukces marketing Twojej firmy marketing zasoby marketingowe doradztwo marketingowe edukacja marketingowa marketing strategiczny

Artykuł Treść:
We nie mamy czasu – jesteśmy wystarczająco zajęci i musimy zmaksymalizować nasze płatne godziny.

Nie stać nas na sprzedaż – nie mamy dodatkowych pieniędzy.

Mamy broszury i stronę internetową – czy to nie wystarczy?

Nie wiemy, od czego zacząć, nawet jeśli chcemy przyciągnąć więcej klientów.

Nie możemy skłonić kluczowych ludzi w naszej firmie do uzgodnienia, jak – lub czy – zacząć.

Promowanie naszej firmy jest nieprofesjonalne, nieetyczne i tandetne. To wszystko są uzasadnione perspektywy i nie należy ich pomniejszać. Ale co by było, gdyby istniał bezbolesny sposób na uzyskanie następujących wyników? Wysokiej jakości potencjalni klienci szukają Cię i przychodzą do Ciebie, zamiast tego, że musisz ich szukać.

Twoja firma dociera do większej liczby osób i pomaga im w tym, co masz do zaoferowania.

Zwiększenie liczby klientów, spośród których możesz wybierać, dzięki czemu Twoja firma może być selektywna i pracować tylko z tymi, których naprawdę chcesz.

Odróżnianie firmy od konkurencji i wyrażanie tego, co czyni Ciebie i Twoją firmę wyjątkową.

Pozyskiwanie nowych sieci, które jeszcze nie wiedzą o Twojej firmie.

Nie marnuj więcej pieniędzy na nieefektywne broszury, ulotki, strony internetowe i inne materiały marketingowe – jeszcze lepiej, wiedząc, czy inwestycja jest tego warta.

Podnoszenie opłat i otrzymywanie tego, ile jesteś wart.

Dowiedz się, jak rozwijać i utrzymywać swoją praktykę na dowolnym rynku. Domyślam się, że byłbyś skłonny przyjrzeć się bliżej niektórym podstawowym zasadom i praktykom marketingowym, gdyby mogły wygenerować takie wyniki dla Twojej firmy.

Brzydka prawda

Oto brzydka prawda o przyciąganiu większej liczby klientów: musisz stale, konsekwentnie i uważnie traktować to priorytetowo. Co więc możesz zrobić, aby było to mniej bolesne… lub nawet bezbolesne?

Odpowiedź zależy od poglądu Twojej firmy na marketing. Wiele profesjonalnych firm usługowych, z którymi współpracujemy, ma tendencję do zaliczania się do jednego z dwóch obozów. Niektóre firmy są zobowiązane do korzystania z zasobów wewnętrznych (np. Partnerzy, wyznaczeni pracownicy ds. Rozwoju biznesu lub młodsi marketerzy), a inne nie lub nie. Tak czy inaczej, systemy marketingowe muszą stać się podstawową częścią Twoich codziennych praktyk biznesowych.

Spójrz, zanim skoczysz

W obu przypadkach musisz poświęcić trochę czasu na myślenie, rozwijanie i testowanie tego, co się dzieje, zanim wydrukujesz broszury, opracujesz stronę internetową, przedstaw się na spotkaniu networkingowym lub napisz artykuł do publikacji branżowej. Pięć zasad marketingu Roberta Middletona dobrze to oddaje:

Zbuduj swoją bazę (uważaj na swój komunikat):

Zwróć uwagę: co mówisz i piszesz, aby przyciągnąć uwagę potencjalnych klientów, przedstaw się , nagłówek referatu lub artykułu itp.

Wyjątkowość: to, co wyróżnia Cię na tle konkurencji, np. konkretna obietnica, norma lub gwarancja; musisz bardzo jasno określić, kim się zajmujesz, a komu nie służysz

Wartość: to, co demonstrujesz poprzez informacje, które udostępniasz przed zatrudnieniem – bezpłatne artykuły, białe księgi, wyniki ankiet, warsztaty itp. – więc że kiedy zajdzie taka potrzeba, klient myśli tylko o tobie

Autorytet: dowód, że masz kwalifikacje do dostarczenia tego, co mówisz, że możesz zrobić; wykazane za pomocą studiów przypadku z wymiernymi wynikami, występami w mediach, referencjami, biografiami, doświadczeniem w firmie itp. Docieranie do rynku (bycie stałym i konsekwentnym):

Systemy budowania relacji: tworzenie sieci kontaktów, bezpośrednie dotarcie (osobiste lub masowe Poczta); utrzymywać kontakt z systemami; centra wpływu (bankier, doradcy), spółki joint venture, strategia relacji z klientami, system tworzenia klientów, strategia sprzedaży relacji, strategia cenowa oparta na wartości, strategie następnego poziomu

Kluczem do tych pięciu praw jest to, że wszystkie aspekty marketing musi zmierzać w tym samym kierunku. Więc jeśli masz jednego dostawcę wysyłającego pocztę bezpośrednią, innego Twoją witrynę, a jeszcze innego Twoje reklamy – szczególnie przed utworzeniem bazy (prawa od 1 do 4) – istnieje prawdopodobieństwo, że wszyscy podążają w różnych kierunkach. Musisz mieć całościowy plan, który pozwoli Twojej firmie i dostawcom współpracować.

Jak to się stało

Wiedza o tym, co należy zrobić, to nie to samo, co sprawienie, by to się stało. W tym miejscu upadają najbardziej zapracowane profesjonalne firmy usługowe, jeśli chodzi o marketing.

Czy ty

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *