Badanie dowodzi, że długość nagłówka może wpływać na rentowność

Tytuł:
Badanie dowodzi, że długość nagłówka może wpływać na rentowność!

Liczba słów:
476

Podsumowanie:
Niedawno na jednym z forów obserwowałem interesującą dyskusję na temat długości nagłówków na stronach sprzedażowych. Niektóre plakaty opowiadały się za dłuższymi nagłówkami, ponieważ przekazywały więcej informacji i miały większą szansę na zainteresowanie potencjalnego klienta. Inne plakaty twierdziły, że niektóre nagłówki były tak długie, że wprowadzały w błąd. Niektórzy nawet twierdzili, że zabiorą ci oddech, jeśli spróbujesz je przeczytać na głos. Jeden z plakatów pomyślał, że …

Słowa kluczowe:
biznes, marketing, reklama, copywriting, sprzedaż, e-commerce, internet, webmaster, reklamy

Treść artykułu :
Niedawno na jednym z forów monitorowałem interesującą dyskusję na temat długości nagłówków na stronach sprzedażowych. Niektóre plakaty opowiadały się za dłuższymi nagłówkami, ponieważ przekazywały więcej informacji i miały większą szansę na zainteresowanie potencjalnego klienta. Inne plakaty twierdziły, że niektóre nagłówki były tak długie, że wprowadzały w błąd. Niektórzy nawet twierdzili, że zabiorą ci oddech, jeśli spróbujesz je przeczytać na głos. Jeden z plakatów uważał, że bardzo długie nagłówki często wydają się być powtórzeniem zdania… nawet jeśli technicznie tak nie jest.

Zdecydowałem, że czas zrobić badanie. Chciałem porównać nagłówki na dochodowych stronach sprzedażowych z nagłówkami na nierentownych. Chciałem się dowiedzieć, czy naprawdę istnieje różnica w długości ich nagłówków.

Aby przeprowadzić to badanie, najpierw musiałem przygotować listę witryn dochodowych i kolejną listę witryn nierentownych. Właściwie to miałem już oba z powodu innego badania, które niedawno przeprowadziłem. Jednak wiele nierentownych witryn zniknęło z Internetu. Nie zdziwiłem się. Po co się tu trzymać, jeśli nie możesz osiągnąć zysku; dobrze?

Musiałem zadowolić się porównaniem nagłówków dochodowych stron sprzedażowych ze średnią stroną sprzedażową. Skorzystałem z mojej listy dochodowych witryn i policzyłem słowa i znaki w każdym nagłówku. Pominąłem każdą witrynę bez nagłówka. Następnie przejrzałem witryny z reklamami wyświetlanymi w głównej wyszukiwarce dla tego samego produktu lub usługi. Wybrałem przypadkowo jeden, a także policzyłem słowa i znaki w nagłówku dla grupy kontrolnej lub średniej.

Wyniki były zaskakujące. Przeciętna strona sprzedażowa ma nagłówek zawierający tylko 10 słów i 55 znaków. Dochodowe strony sprzedażowe miały średnio 14 słów i 82 znaki w nagłówkach.

Możemy wywnioskować, że dochodowe strony sprzedażowe mają dłuższe nagłówki niż przeciętna strona sprzedażowa. To nie jest takie zaskakujące.

Inne odkrycie było znacznie bardziej zaskakujące. Z nielicznymi wyjątkami w tysiącach punktów danych, długość dłuższa niż 150 znaków była bardzo rzadka. Czy możemy stwierdzić, że bardzo długie nagłówki nie są opłacalne? Nie; istnieją inne możliwości. Możemy jednak stwierdzić, że wyjątkowo rzadko na dochodowych stronach sprzedażowych używane są nagłówki dłuższe niż 150 znaków. W rzeczywistości 90% punktów danych mieściło się w 131 znakach.

To jest moja nowa rekomendacja. Zamierzam używać tylko nagłówków, które mają co najmniej 80 znaków i nie więcej niż 131 znaków i radzę to samo swoim klientom.

To umieszcza mnie w środku grupy korelacji dochodowych nagłówków. Twój nagłówek jest ważnym czynnikiem, który należy wziąć pod uwagę podczas optymalizacji sprzedaży. Mam nadzieję, że rozważasz pójście za przykładem. Jeśli tak, daj mi znać, czy to badanie poprawiło Twoje wyniki. Czekam na kontakt z Państwem.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *