Badania marketingowe ewoluują. Płatne ankiety stają się pełnoletnie

Tytuł:
Badania marketingowe ewoluują – płatne ankiety osiągają pełnoletność

Liczba słów:
816

Podsumowanie:
Nowe koncepcje reklamowe dowiodły, że pragnienia zakupowe można spotęgować i ukształtowane przez elementy wykraczające poza samą dostępność produktów. Rozszerzone rynki pozwoliły na większą produkcję towarów i możliwości transportu, szybko nauczyły firmy, że muszą znać specyfikę klientów, aby móc konkurować.

Słowa kluczowe:
online, ankiety, płatne, marketing, reklama, promocja, rynek, reklama, promocja, ankiety, badania rynku

Treść artykułu:
Aż do XX wieku kupowanie i sprzedawanie było proste. Firmy były w dużej mierze lokalne, co pozwalało na bliskie relacje między dostawcami a konsumentami. Nie istniała konkurencja, a opinia konsumentów została uznana za nieistotną.

Szybki postęp podczas rewolucji przemysłowej szybko zmienił działalność biznesową z rynku sprzedawcy na rynek nabywcy. Wcześni studenci marketingu byli kształceni na ekonomistów, ucząc się zasady, że popyt jest istotny dla siły nabywczej. Okazało się jednak, że popyt był znacznie bardziej złożony niż zdolność finansowa do zakupu i że chęć stała się czynnikiem w biznesie.

Nowe koncepcje reklamowe dowiodły, że pragnienia zakupowe mogą być powiększane i kształtowane przez elementy wykraczające poza samą dostępność produktów. Rozszerzone rynki pozwoliły na większą produkcję towarów i możliwości transportu, szybko nauczyły firmy, że muszą znać specyfikę klientów, aby móc konkurować.

Ponieważ współczesny rynek jest niezwykle konkurencyjny, firmy mają obecnie większe niż kiedykolwiek zapotrzebowanie na monitorowanie pulsu konsumentów. Jednak intensywny styl życia konsumentów ogólnie utrudniał firmom angażowanie ludzi w ankiety telefoniczne i bezpośrednie. Konsumenci zauważyli, że otrzymali propozycję sprzedaży, a nie udział w niezależnych badaniach. A kto ma na to czas?

Era internetu wprowadziła łatwy dostęp do konsumentów dla badaczy marketingu. Mogliby łatwo dotrzeć zarówno do konsumentów ogólnych, jak i do konsumentów biznesowych, publikując swoje ankiety online; jednak nadal istniał problem zachęcania ludzi do poświęcenia czasu na udział.

Na przestrzeni lat badania konsumenckie i badania rynku przekształciły się wspólnie w precyzyjnie dopracowane rzemiosło. Firmy wydają ponad 250 miliardów dolarów na całym świecie, próbując przekonać ludzi do zakupu ich produktów i usług. Z tej kwoty ponad 750 mln USD przeznaczono na same badania rynkowe.

Będąc tak sprytną grupą, jakimi są, badacze marketingu w końcu zrozumieli koncepcję oferowania konsumentom czegoś wartościowego w zamian za ich czas i udział, w przeciwieństwie do proszenia ludzi o udział tylko po to, by przedstawić swoje opinie, aby pomóc dostosowywanie swoich produktów i usług. Aby sprostać rosnącemu zapotrzebowaniu konsumentów na informacje, zaczęli oferować różne zachęty w zamian za czas.

Zachęty do ankiet konsumenckich obejmują udział w losowaniach w celu uzyskania cen gotówkowych, nagrody punktowe, które można gromadzić i wymieniać na towary, a nawet płatności gotówkowe dla uczestników. Specjalistyczne badania ankietowe dla profesjonalistów, takich jak osoby z branży IT, często opłacają się całkiem dobrze. Naukowcy płacą również konsumentom za udział w spersonalizowanych badaniach, dzięki którym mogą dowiedzieć się, jak postrzegają określone produkty i / lub usługi.

Oprócz płatnych zachęt niektóre firmy zajmujące się badaniami marketingowymi oferują bezpłatne produkty do samplowania. Przekazują konsumentom nowe produkty, aby spróbować za zgodą, że później konsument dostarczy ocenę produktu. Po wypróbowaniu produktu konsumenci wypełniają ankietę internetową, dzieląc się swoimi doświadczeniami z produktem i wskazując, czy kupiliby go samodzielnie. Produkty testowe mogą być różne, od domowych środków czystości, przekąsek, produktów zdrowotnych / kosmetycznych, aż po elektronikę. W wielu przypadkach uczestnicy mogą przechowywać produkty bezpłatnie.

Korzystając z płatnych ofert badań rynku, konsumenci mogą w rzeczywistości zarabiać w niepełnym lub nawet pełnym wymiarze godzin, w zależności od ilości czasu, jaki inwestują i liczby paneli badawczych, w których uczestniczą. Okazało się to produktywnym źródłem dodatkowego dochodu dla matek pozostających w domu, właścicieli małych firm, emerytów i studentów. Po prostu rejestrując się na stronach internetowych z płatnymi ankietami i sprawdzając pocztę e-mail pod kątem zaproszeń do ankiet, mogą oni regularnie zarabiać dodatkowe pieniądze i zachęty.

Kolejną zaletą zarabiania dodatkowych pieniędzy poprzez dołączanie do paneli badawczych w Internecie jest wygoda. Uczestnicy mogą odpowiadać na zaproszenia do ankiet przez całą dobę, 7 dni w tygodniu, co jest znacznie łatwiejsze niż próba podjęcia drugiej lub niepełnej pracy.

Badacze rynku wiedzą również, że małe firmy są pulsem amerykańskiej gospodarki. Z naciskiem

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *