Artykuły o tajnej broni marketingowej

Tytuł:
Tajna broń marketingowa: artykuły

Liczba słów:
1430

Podsumowanie:
Do wszystkich pisarzy i nie-pisarzy, teraz jest czas, aby zacznij odkopywać te kreatywne umiejętności pisania. Wraz z nowoczesną technologią komunikacyjną
pojawia się popularność marketingu informacyjnego, który jest jedną z najstarszych i najskuteczniejszych technik przyciągania potencjalnych klientów do witryn
i przekształcania ich w kupujących.

Słowa kluczowe:
artykuł, marketing, pisarze, twórczość, kod

Treść artykułu:
To jest powód, dla którego pisanie artykułów, zgłoszenia i publikacje są również popularny. Istnieje już wiele narzędzi, których
ludzie mogą użyć, aby ułatwić proces dystrybucji swoich artykułów. Chociaż jest to nieocenione w zwiększaniu ekspozycji treści, co stanowi
tylko połowę historii. Przyjrzyjmy się najpierw typowym błędom, które niektórzy popełniają przed przesłaniem treści do katalogów z artykułami: 1.
Publikowanie treści, które nie pomagają czytelnikom. Może w trakcie pisania artykułów myślisz, że wszystko, czego chciałeś, to linki do
Twojej witryny. I każdy odwiedzający, który może wygenerować, jest w porządku. Zgadnij co? Nie wszystkie banki i katalogi artykułów będą automatycznie akceptować Twoje treści.
Często mają pewne wytyczne i specyfikacje dotyczące artykułów, które akceptują. Możesz podwoić liczbę witryn, do których możesz przesłać
, pisząc artykuły, które katalogi chcą udostępnić innym osobom. Wystarczy jeden wydawca ze stu tysiącami czytelników, aby z dnia na dzień zwiększyć
potencjalnych odbiorców. Napisz artykuły, które wydawcy chcą w swoich publikacjach, jeśli chcesz, aby marketing artykułów działał dla Ciebie najbardziej efektywnie
. Oznacza to również, że musisz przestrzegać standardowych wytycznych, sprawdzać pisownię, badać dobry temat, a nawet zatrudniać pisarza, który przygotuje
dobrą treść w Twoim imieniu. Ostatecznie to wszystko jest naprawdę kwestią wyboru z Twojej strony. Możesz zacząć uzyskać niewielką ekspozycję dzięki zwiększeniu liczby linków
z powrotem, ale na bardzo podstawowym poziomie. Lub ciesz się ogromną ekspozycją po odrobinie dodatkowego czasu na tworzenie wysokiej jakości treści. To będzie twój wybór. Możesz nie być
świadomy faktu, że artykuł przesłany do katalogów nie powinien mieć takiego samego poziomu widoczności, jak wysoce ukierunkowane treści skierowane do
wąskiej grupy osób. Poznaj różnicę między tymi dwoma, a na pewno pomoże Ci to wiedzieć, jakie artykuły należy pisać i przesyłać. 2.
Mylenie powodu promowania artykułów z powodem ich napisania. W pisaniu artykułów są trzy kluczowe korzyści, dlaczego je promujesz;
budowanie marki, generowanie potencjalnych klientów i promocja, które są częścią Twoich działań optymalizacyjnych. Ale jest tylko jeden powód, dla którego piszesz artykuł, a
ma na celu poinformowanie odbiorców. Jeśli artykuł nie jest skoncentrowany na tym podstawowym i najważniejszym celu, nie przyniesie on trzech korzyści z promocji
, ponieważ nikt nie będzie zainteresowany ich lekturą. Musisz najpierw dowiedzieć się, jak skłonić ludzi do przeczytania tego, co jest w Twoim artykule, a następnie zachęcić ich do klikania
w polu zasobów. Możesz to osiągnąć, tworząc lepsze treści. 3. Brak maksymalizacji możliwości promocyjnych związanych z marketingiem artykułów.
Być może już wiesz, że Twoje artykuły mogą pomóc w wygenerowaniu dodatkowych linków do Twojej witryny. Ale czy wiesz, że możesz uzyskać więcej odwiedzających i
lepsze wyniki wyszukiwania z tych samych artykułów? Wspomnij o słowach kluczowych w strategicznych miejscach. Tylko pamiętaj, aby nie przesadzić. Niektórzy używają nawet tekstów kotwicy
, co jest również skuteczną metodą. Ale ważne jest, aby wiedzieć, że większość katalogów nie jest w stanie tego obsłużyć. Pamiętaj, że
to nie tylko linki prowadzące do Twojej witryny. Częścią dobrego działania w marketingu artykułów jest zdobywanie zainteresowania przez wydawców z dużą liczbą
odbiorców i zdobycie możliwości wykorzystania innych marek dzięki jakości Twojej pracy. Lepsze wyniki w wyszukiwarkach to również wielkie korzyści.
Ale te rzeczy nie wkładają dużo pieniędzy w twoją kieszeń. Istnieją inne czynniki, które mogą zamienić wysiłki marketingowe związane z artykułami w okazję, która
może zwiększyć Twoje zarobki. Nie tylko zwiększaj liczbę odwiedzających Twoją witrynę. Zacznij od planu i dopilnuj, aby Twój artykuł spełniał funkcję, która
według Twojego zamierzenia. 4 rzeczy, które WSZYSTKIE artykuły muszą mieć – nie zapomnij! Znaczenie artykułów w dzisiejszych witrynach i firmach internetowych
jest niezmierzone. Wiele dyktują, jeśli chodzi o sukces i kierowanie ruchu do witryny. Stało się kluczowym elementem sprawiającym, że witryna
działa i przynosi zyski. Operator i właściciel strony internetowej musi mieć zdrowy rozsądek, aby umieszczać w swojej witrynie artykuły, które będą dla niego działać i
im przynosić korzyści, jakie artykuły mogą przynieść jego witrynie. Wiadomo, że artykuły to

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *