A-Z zwiększania zwrotu z inwestycji w marketing online, część I

Tytuł:
AZ zwiększania ROI z marketingu online Część I

Liczba słów:
1311

Podsumowanie:
A – Marketing afiliacyjny
Promowane są produkty handlowe w witrynach zewnętrznych (stowarzyszonych). Kiedy odwiedzający przechodzą z witryny stowarzyszonej do witryny sprzedawcy i dokonują zakupu, wówczas partnerowi zostaje zapłacona uzgodniona opłata.

Jeśli reklamujesz swoje produkty online, marketing afiliacyjny jest skutecznym sposobem na wygenerowanie dodatkowego biznesu. Jest to opłacalna forma reklamy dla sprzedawców i prosty sposób dla podmiotów stowarzyszonych na zarabianie na ich witrynach internetowych.

B – Ban …

Słowa kluczowe:
seo, marketing online, sem, tworzenie stron internetowych, sieć, roi, marketing, wyszukiwarki, google, msn, yahoo

Treść artykułu:
A – Marketing afiliacyjny
Produkty handlowe są promowane w witrynach stron trzecich (stowarzyszonych). Kiedy odwiedzający przechodzą z witryny stowarzyszonej do witryny sprzedawcy i dokonują zakupu, wówczas partnerowi zostaje zapłacona uzgodniona opłata.

Jeśli reklamujesz swoje produkty online, marketing afiliacyjny jest skutecznym sposobem na generowanie dodatkowego biznesu. Jest to opłacalna forma reklamy dla sprzedawców i prosty sposób dla podmiotów stowarzyszonych na zarabianie na ich witrynach internetowych.

B – Banery reklamowe
Banery reklamowe mają zazwyczaj niski współczynnik odpowiedzi, często przynosząc około 2 odwiedzających na tysiąc wyświetleń banera. Pomimo stosunkowo niskiej wartości banerów w zwiększaniu ruchu, reklamy banerowe mogą być szczególnie przydatne w pewnych okolicznościach, takich jak zwiększanie świadomości marki.

C – Kategoryzuj
Dobra struktura witryny może być na wagę złota, nie tylko dla użytkowników witryny, ale także dla wyszukiwarek. Witryna dobrze zorganizowana pod względem infrastruktury (tj. Struktury katalogów, konwencji nazewnictwa stron) nie tylko szybko poinformuje użytkownika, o czym jest strona, ale także zapewni wyszukiwarkom wyobrażenie o tym, o czym jest strona, zanim zostanie zindeksowana.

D – Zróżnicowanie
Unikalna kampania marketingowa, która pozwala firmie i / lub jej produktom i usługom wyróżnić się na tle konkurencji. Posiadanie niszowego produktu lub usługi znacznie ułatwia marketing produktu lub usługi. Jeśli Twoja usługa nie jest wyjątkowa, często można zidentyfikować „unikalny punkt sprzedaży” swojego produktu lub usługi.

Skoncentruj się na swoich wyjątkowych cechach sprzedaży, produktach lub usługach, które odróżniają Cię od konkurencji, i upewnij się, że przedstawisz je potencjalnym klientom.

Istnieje wiele aspektów, które mogą sprawić, że będziesz podobny do konkurencji, więc upewnij się, że Twój unikalny punkt sprzedaży jest jasny dla klientów. Może to znacząco wpłynąć na sukces i porażkę.

E – Marketing e-mailowy
Korzystanie z poczty elektronicznej jako środka przekazywania wiadomości handlowych do odbiorców (marketing bezpośredni) może być korzystnym dodatkiem do strategii marketingowej.

Może to przybierać różne formy:

• Kierowanie do istniejącej bazy klientów dodatkowych usług lub produktów.
• Ukierunkowanie na istniejącą bazę klientów w celu wzmocnienia relacji klienta z jego obecnymi lub starymi klientami oraz w celu zachęcenia klientów do lojalności i powtarzania transakcji.
• Docieranie do istniejącej bazy klientów w celu sprzedaży produktów innych firm za opłatą.
• Zakup listy adresów e-mail klientów w celu marketingu produktów dla nowych odbiorców.
• Dodawanie reklam do wiadomości e-mail wysyłanych przez inne firmy do ich klientów i marketing produktów nowej publiczności.

Marketing bezpośredni jest popularny wśród firm internetowych, ponieważ jest:

NISKI KOSZT: W porównaniu z wysyłką bezpośrednią lub drukowanymi biuletynami koszty są znikome. Reklamodawca nie musi płacić za produkcję, papier, druk ani opłaty pocztowe.

NATYCHMIAST: jest natychmiastowy, w przeciwieństwie do reklamy wysyłanej pocztą e-mail dociera w ciągu kilku sekund lub minut.

TRACKABLE: Łatwo to śledzić. Reklamodawca może śledzić trafienia, konwersje i wzrost sprzedaży. Czas rzeczywisty.

DALEKIE ZASIĘGU: Marketing bezpośredni może dotrzeć do znacznej liczby subskrybentów e-maili, którzy wyrazili zgodę (wyrazili zgodę) na otrzymywanie wiadomości e-mail na interesujące ich tematy.

F – Skup się

Dbaj o to, by było istotne!
Nie ma sensu wydawać setek czy tysięcy funtów na reklamowanie się w Twojej witrynie, a następnie kierować potencjalnego klienta na niezwiązaną z nią „stronę docelową”. Istnieją dwa scenariusze dotyczące marketingu online, w których jest to szczególnie prawdziwe, a mianowicie

• Reklama PPC – kieruj swoich klientów na wybraną stronę. Wiele firm kieruje klientów na stronę główną lub, co gorsza, na stronę niezwiązaną z tym, czym jest ten termin. Kierując potencjalnych klientów na odpowiednią stronę, zmniejszasz liczbę kliknięć potrzebnych do znalezienia produktu, jednocześnie zmniejszając liczbę punktów wyjścia, które mają ef

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *