9 wskazówek dotyczących budowania relacji z listą

Tytuł:
9 wskazówek dotyczących budowania relacji z listą

Liczba słów:
533

Podsumowanie:
Teraz wiesz, że potrzebujesz listy i zacząłeś zbudować jeden. Następnym krokiem jest zbudowanie relacji, która sprawi, że lista będzie opłacalna. Poniżej znajduje się 9 wskazówek, które pomogą Ci rozpocząć ten proces.

1. Anulowania subskrypcji są dobre.
Jedynym sposobem, aby nie wypisać się z listy, jest nigdy jej nie wysyłać. Nie każdemu spodoba się Twoja osobowość lub styl pisania. Te, które nie zastosują się do twoich zaleceń, więc rezygnacja z subskrypcji nie będzie wielką stratą.

Słowa kluczowe:
budowanie list, opłacalne budowanie list

Treść artykułu:
Teraz wiesz, że potrzebujesz listy i zacząłem go budować. Następnym krokiem jest zbudowanie relacji, która sprawi, że lista będzie opłacalna. Poniżej znajduje się 9 wskazówek, które pomogą Ci rozpocząć ten proces.

1. Anulowania subskrypcji są dobre.
Jedynym sposobem, aby nie wypisać się z listy, jest nigdy jej nie wysyłać. Nie każdemu spodoba się Twoja osobowość lub styl pisania. Te, które nie zastosują się do twoich zaleceń, więc rezygnacja z subskrypcji nie będzie wielką stratą.

2. Bądź sobą.
Niech Twoja osobowość znajdzie się na Twojej liście. Ludzie będą kupować od Ciebie, ponieważ Ci ufają. Staraj się być kimś, kim nie jesteś, a trafi na twoją listę i nigdy nie rozwiniesz tego zaufania.

3. Podaj informacje.
Upewnij się, że dostarczasz informacje dotyczące jakości na swoją listę. Nawet jeśli prezentujesz produkt na sprzedaż, upewnij się, że dostarczasz również informacji. Utwórz problem i swój produkt jako rozwiązanie, ale także pozwól swoim subskrybentom dowiedzieć się czegoś na ten temat, nawet jeśli nie są zainteresowani produktem.

4. Pozostań na temat.
Jeśli Twoja lista dotyczy deserów, powinien to być temat Twojego e-maila. Teraz nie wysyłaj wskazówek marketingowych na listę deserów ani deserów na listę wskazówek marketingowych. Tak, może być kilka osób, które interesują się obydwoma (jestem jednym i mam oba rodzaje list), ale osoba zapisała się na określony temat i naruszasz zaufanie, nad którym tak ciężko pracowałeś.

5. Wysyłaj tylko jedną pozycję na e-mail, chyba że jest to biuletyn.
Wysyłanie wielu pozycji na listę może być dla nich bardzo dezorientujące i nigdy nie przyniesie Ci akcji, której szukasz. Upewnij się, że w każdym e-mailu znajduje się wezwanie do działania. Nigdy nie pozostawiaj subskrybenta zastanawiającego się, czego od niego oczekujesz.

6. Zawsze miej powód
Zwykle idzie w parze z numerem 5. Upewnij się, że istnieje powód wysłania wiadomości e-mail. Jeśli masz jakiś cel, ludzie będą raczej czytać dalej. Jeśli nie mają pojęcia, jaki jest powód Twojej wiadomości e-mail, szybko przestaną czytać wszystkie Twoje wiadomości e-mail.

7. Śledź, co działa.
Śledzenie to jedyny sposób, aby dowiedzieć się, które z Twoich e-maili działają, a które nie. Pozwoli ci to ulepszyć swoje e-maile na liście. Pamiętaj, że jedynym celem Twojego e-maila jest utworzenie kliknięcia prowadzącego do strony sprzedaży. Jeśli tak się stanie, odniesie sukces niezależnie od tego, czy sprzedajesz produkt, czy nie. Sprzedaż produktu uzależniona jest od strony sprzedażowej.

8. Użyj informacji kontaktowych.
Budujesz relację opartą na zaufaniu. Pokaż innym, kim jesteś i jak się z tobą skontaktować.

9. Reaguj.
Jeśli otrzymasz wiadomość e-mail od subskrybenta, odpowiedz na nią. To bardzo pomaga w budowaniu zaufania, które jest niezbędne do stworzenia klienta. Ludzie kupują od tych, którym ufają.

Te wskazówki w dużym stopniu pomogą Ci zbudować relacje, które są niezbędne do zbudowania dochodowej listy.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *