9 Trendów w opakowaniach, które połączą Cię z konsumentami

Tytuł:
9 Trendy w opakowaniach, które „połączą” Cię z konsumentami

Liczba słów:
906

Podsumowanie:
Dzisiejszy konsument to ruchomy cel. Wybór odpowiedniego konsumenta i odpowiedniej grupy demograficznej docelowej jest ważną decyzją. Monitorowanie tego, co jest gorące, a co nie, może dramatycznie wpłynąć na sukces lub porażkę projektu opakowania. Projekt opakowania to integralny sposób na kontakt z klientem. Ale czy dobrze rozumiesz potrzeby i pragnienia tych nieuchwytnych rynków?

Słowa kluczowe:
opakowania, sprzedaż detaliczna, marketing, reklama, promocja, branding, design, konsumenci

Treść artykułu:
Dzisiejszy konsument jest w ruchu cel. Wybór odpowiedniego konsumenta i odpowiedniej grupy demograficznej docelowej jest ważną decyzją. Monitorowanie tego, co jest gorące, a co nie, może dramatycznie wpłynąć na sukces lub porażkę projektu opakowania. Projekt opakowania to integralny sposób na kontakt z klientem. Ale czy dobrze rozumiesz potrzeby i pragnienia tych nieuchwytnych rynków?

Zrozum, że klient ma kluczowe znaczenie. Dzisiejszy problem polega na tym, że jedno opakowanie może nie zaspokajać potrzeb i wymagań wszystkich kupujących.

Istnieje wiele rynków niszowych i każdy z nich wymaga specjalnego opakowania. Jeśli więc celujesz w jeden z nich, najpierw przeprowadź badania. To, co działa na jednym rynku docelowym, może nie działać na innym. Więc ….

1) Dowiedz się, jakie atrybuty pakietu są atrakcyjne dla klienta, do którego kierujesz reklamy. Jeśli jest to udręczona gospodyni domowa, która kupuje Twój produkt, wygoda użytkowania powinna znajdować się na szczycie listy. Osoby po 50. roku życia również szukają wygody, ale kwestie takie jak rozmiar nadruku na opakowaniu i łatwość obsługi są na pierwszym miejscu na liście ich priorytetów. Upewnij się, że opakowanie ma cechy, które są atrakcyjne dla Twojego rynku docelowego.

2) Dowiedz się, w jaki sposób pakiet będzie używany. Rodziny nie siadają już i nie jedzą posiłku ze wszystkimi w tym samym czasie. W większości gospodarstw domowych obowiązują specjalne wymagania żywieniowe lub dietetyczne. Nierzadko podaje się różne posiłki różnym osobom. Rozmiary opakowań będą się odpowiednio różnić. PRZYKŁAD: Osoby, które dużo podróżują, kupują pakiety próbne lub próbne, ponieważ są małe i łatwe w obsłudze

3) Poznaj aktualne trendy zakupowe swoich klientów. Kilka lat temu przeszliśmy przez fazę ponadwymiarową. Nadal istnieje wiele ponadwymiarowych pakietów; jednak tendencje zakupowe zmieniają się ogólnie na mniejsze rozmiary. Mniejszy pakiet nie oznacza mniejszego zysku, w wielu przypadkach oznacza więcej. Konsumenci są skłonni zapłacić wyższą cenę za wygodę, łatwość użycia i mniejszą ilość. Pamiętaj, że trzy ziemniaki do pieczenia premium w opakowaniu kosztują prawie tyle, ile worek o wadze 5 funtów. Jeśli mieszkasz tylko z jedną osobą, czy naprawdę potrzebujesz 5 kg ziemniaków?

4) Bądź na bieżąco z nowymi technologiami pakowania. Kreatywne, nowe produkty mają przewagę w świecie marketingu, nawet jeśli ich technologia nie jest nowa. Kilka lat temu Metedent szturmem podbił świat dzięki pojedynczemu mechanizmowi wyzwalania szczeliny. W ostatnim czasie zainteresowanie tego typu dozowaniem odżyło wielu nowych środków czystości. Poszukaj innowacyjnych sposobów łączenia dwóch produktów w jedno opakowanie.

5) Obserwuj, gdzie ludzie robią zakupy. Nastąpiło przejście od tradycyjnych detalistów do nowych i innowacyjnych formatów sklepów. Sklep ogólnospożywczy, niegdyś uważany za sprzedawcę z niższej półki, obecnie przekształcił się w sklep oferujący produkty premium po wyższej cenie. Wyewoluowało to z myślenia „pośpiesz się i idź”, którego przejawem są dzisiejsze nawyki zakupowe. Ostatnie badania pokazują, że konsumenci nie odbywają już jednej wielkiej podróży i zaopatrują się w kilka razy w tygodniu i otrzymują to, co jest w danej chwili potrzebne, w najłatwiej dostępnym punkcie sprzedaży. PRZYKŁAD: Kubki na wynos w sklepach z przekąskami są teraz oferowane. Ta kategoria jeszcze kilka lat temu nie istniała.

6) Dotrzymaj kroku problemom z opakowaniami typu „hot button”. Obejmuje to również prawodawstwo. Ludziom bardzo zależy na środowisku i ilości zbędnych opakowań. Robi się krok w kierunku zwiększenia liczby tworzyw sztucznych pochodzenia roślinnego stosowanych w opakowaniach do żywności. Jeśli konsumenci opakowań popierają te produkty, poszukaj innych nowych produktów na powierzchni. Ustawodawstwo może z dnia na dzień zmienić mandaty dotyczące opakowań. Istnieją „rachunki za butelki”, dopłaty i zakazy, które zabraniają używania niektórych opakowań. PRZYKŁAD: Kilka firm oferujących fast food testuje sprzedaż plastikowych opakowań na bazie kukurydzy. Na przykład: zakaz używania pudełek po sokach w stanie Maine i puszek z aerozolem w Chicago.

7) Bezpieczeństwo opakowań staje się coraz ważniejsze. Będzie to nadal stawać się przedmiotem zainteresowania, ponieważ coraz więcej osób martwi się o integralność produktu. Jedna poważna obawa dotycząca bezpieczeństwa może zmusić wszystkich do natychmiastowej zmiany metod pakowania. Poszukaj nowych urządzeń zabezpieczających i zabezpieczających, które można umieścić w opakowaniu. Efektywność kosztowa sprawia, że wiele z tych urządzeń jest obecnie bardziej przystępnych cenowo i wkrótce będzie

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *