9 sekretnych sposobów uzyskiwania cennych opinii od klientów

Tytuł:
9 Sekretne sposoby uzyskiwania cennych opinii od klientów

Liczba słów:
538

Podsumowanie:
Możesz dowiedzieć się wielu rzeczy, o których nie wiedziałeś Twoja firma, uzyskując cenne opinie od klientów. Twoi klienci mogą kupić Twój główny produkt tylko po to, aby otrzymać bezpłatne prezenty. Użytkownicy mogą pomyśleć, że poruszanie się po Twojej witrynie internetowej jest trudne.

Znając tego typu ważne informacje, możesz ulepszyć swoją witrynę internetową, produkty / usługi, reklamę i marketing. Poniżej znajduje się dziewięć technik, których możesz użyć, aby uzyskać cenne informacje zwrotne od klientów.

-Użyj ankiet …

Słowa kluczowe:
biznes, marketing, klienci, opinie,

Treść artykułu:
Ty Możesz dowiedzieć się wielu rzeczy, których nie wiedziałeś o swojej firmie, uzyskując cenne opinie od klientów. Twoi klienci mogą kupić Twój główny produkt tylko po to, aby otrzymać bezpłatne prezenty. Użytkownicy mogą pomyśleć, że poruszanie się po Twojej witrynie internetowej jest trudne.

Znając tego typu ważne informacje, możesz ulepszyć swoją witrynę internetową, produkty / usługi, reklamę i marketing. Poniżej znajduje się dziewięć technik, których możesz użyć, aby uzyskać cenne informacje zwrotne od klientów.

– Regularnie korzystaj z ankiet i kwestionariuszy, aby ulepszyć swój biznes. Publikuj je na swojej stronie internetowej, w e-zinie, w biuletynie drukowanym, w materiałach wysyłanych pocztą bezpośrednią, dołączaj je do przesyłek produktów lub w opakowaniach produktów. Opublikuj je na odpowiednich forach dyskusyjnych online, listach dyskusyjnych e-mail i grupach dyskusyjnych w Internecie.

-Utwórz społeczność internetową dla swoich klientów. Dołącz czat, tablicę ogłoszeń, e-mailową listę dyskusyjną w swojej witrynie, aby klienci mogli uczestniczyć. Możesz regularnie moderować te społeczności, aby zobaczyć, co mówią klienci o Twojej firmie.

– Oddaj swoje produkty grupie klientów. Poproś ich, aby użyli i ocenili produkt. Poproś ich o wypełnienie formularza oceny i odesłanie go. Niektórzy klienci mogą je wypełnić, inni nie, ale otrzymane opinie będą cenne.

– Zaoferuj odwiedzającym Twoją witrynę internetową produkt lub usługę z Twojej witryny bez żadnych kosztów. Może to być ebook, zgłoszenie do wyszukiwarki, konsultacje za pośrednictwem poczty elektronicznej, projektowanie stron internetowych itp. W zamian poproś ich o wypełnienie krótkiej ankiety na temat Twojej witryny internetowej, produktów lub usług, które sprzedajesz, obsługi klienta lub stronie internetowej.

-Utwórz grupę fokusową klienta. Zaproś dziesięciu do dwudziestu najbardziej lojalnych klientów na regularne spotkania. Przedstawią pomysły i informacje, jak poprawić obsługę klienta. Można było im zapłacić, zabrać na obiad lub dać darmowe produkty.

– Pozostań w stałym kontakcie z klientami. Zaproponuj im bezpłatną subskrypcję e-zina. Zapytaj klientów, czy chcą otrzymywać informacje za pośrednictwem poczty e-mail podczas wprowadzania zmian w witrynie sieci Web. Po każdej sprzedaży skontaktuj się z klientem, aby sprawdzić, czy jest zadowolony z zakupu.

– Ułatw klientom kontakt z Tobą. Oferuj jak najwięcej metod kontaktu. Pozwól klientom kontaktować się z Tobą przez e-mail. Hiperłącz swój adres e-mail, aby klienci nie musieli go wpisywać. Oferuj bezpłatne numery do kontaktów telefonicznych i faksowych. Ułatwi to Twoim klientom wyrażenie opinii.

– Możesz regularnie kontaktować się z klientami w urodziny lub święta. Wysyłaj prezenty z podziękowaniami do stałych klientów. Wyślij im e-mailem kartki z życzeniami z okazji świąt lub urodzin. Zadzwoń do nich osobiście, aby życzyć im szczęśliwych wakacji. Możesz kontynuować ankietę lub zapytać, czy są zadowoleni z Twojej firmy.

– Zaproś swoich klientów na spotkania firmowe, lunche, warsztaty czy seminaria. Twórz specjalne wydarzenia dla swoich klientów, takie jak przyjęcia, grille, tańce itp. Postaw sobie i swoim pracownikom możliwość interakcji z nimi podczas tych wydarzeń, aby uzyskać cenne informacje zwrotne dla Twojej firmy.

Możesz użyć kilku lub wszystkich wymienionych powyżej technik, aby uzyskać cenne opinie klientów. To nie jedyne sposoby, bądź kreatywny i wymyśl własne.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *