9 Niskie koszty i bezpłatne porady marketingowe

Tytuł:
9 Niskie / bezpłatne porady i techniki marketingowe

Liczba słów:
789

Podsumowanie:
Czy potrzebujesz więcej klientów? Chcesz zdobyć swojego pierwszego klienta? Czy Twój budżet marketingowy jest równy kosztowi Happy Meal? Ten artykuł ujawnia wskazówki i techniki, które w żadnym wypadku nie są ukrytymi tajemnicami, ale są jednymi z najczęściej pomijanych sposobów promowania małej firmy w dzisiejszych czasach. Czy popełniasz te błędy?

Słowa kluczowe:
marketing online, ezine, Sandra Martini, Sandy Martini, skuteczny przedsiębiorca, wirtualna pomoc, menedżer biznesu online, wirtualny asystent, marketing, grupa docelowa, zwiększanie zysków, praca z domu, praca w piżamie, mały biznes

Treść artykułu:
Copyright 2006 Sandra P. Martini

Potrzebujesz więcej klientów? Chcesz zdobyć swojego pierwszego klienta? Czy Twój budżet marketingowy jest równy kosztowi Happy Meal? Poniższe wskazówki i techniki nie są bynajmniej ukrytymi tajemnicami, ale są to jedne z najczęściej pomijanych sposobów promowania małej firmy w dzisiejszych czasach.

1. Poznaj swoją grupę docelową.

Choć brzmi to głupio, wielu właścicieli małych firm rozpoczyna kampanię marketingową bez względu na to, do kogo chcą dotrzeć. Jeśli wyślesz kupon na bilety NASCAR do pierwszych 1000 osób w książce telefonicznej, niektórzy z pewnością będą zachwyceni i zrobią to, co konieczne, aby zdobyć bilety (podobnie jak upuszczenie 1000 przesyłek pocztowych z samolotu – niektórzy trafią w cel) . Ale wyobraź sobie wskaźnik odpowiedzi, jeśli wysłałeś te same kupony na bilety NASCAR o wartości 1000 tylko do tych osób, które uczestniczyły w wydarzeniu NASCAR w zeszłym roku. Przeszedłeś od szalonego strzelania do stałego kierowania kampanii, zwiększając w ten sposób współczynnik odpowiedzi i zmniejszając koszt na klienta.

2. Opublikuj e-zine (lub newsletter).

Publikowanie e-zina lub biuletynu drukowanego (nawet tak krótkiego jak strona) to świetny sposób na utrzymywanie kontaktu z klientami. Możesz stworzyć go online za pomocą programu takiego jak Constant Contact za niewielkie pieniądze lub za darmo, a nawet ustawić swoje e-ziny z wyprzedzeniem, korzystając z łatwych do zrozumienia szablonów.

3. Miej witrynę internetową i aktualizuj ją.

Wszystkie firmy, bez względu na rozmiar czy branżę, potrzebują obecnie witryny internetowej. Możesz uzyskać nazwę domeny za jedyne 2,95 USD rocznie, a korzystając z szablonów, masz gotowy projekt w ciągu kilku godzin. Gdy Twoi klienci, klienci i potencjalni klienci i klienci odwiedzą Twoją witrynę, znajdą świeże, wysokiej jakości treści w postaci nowych e-zinów, artykułów, postów na blogu i porad. Dzięki temu zarówno ich, jak i pająki wyszukiwarek będą wracać po więcej.

4. Okazja dzwoni.

Chociaż zwykle nie jest to postrzegane jako technika marketingowa, odbieranie telefonu i kontynuacja są krytyczne w dzisiejszych czasach, gdy mamy ograniczony cenny czas i bezosobową obsługę. Czy zdarzyło Ci się zadzwonić do kogoś tylko po to, aby nie otrzymać oddzwonienia lub wysłać e-maila i czekać dni na odpowiedź? Coraz więcej klientów i potencjalnych klientów traci obecnie dochody z powodu nieodpowiednich lub brakujących działań następczych. Jeśli otrzymasz telefon od potencjalnego klienta lub od istniejącego klienta, oddzwoń do niego tak szybko, jak to możliwe lub jeszcze lepiej natychmiast!

5. Zaangażuj się online.

Dowiedz się, gdzie przebywają Twoi docelowi odbiorcy, i weź udział w tych internetowych grupach dyskusyjnych i forach. Grupy Yahoo to świetne miejsce do wyszukiwania różnorodnych grup dyskusyjnych. Kilku właścicieli firm również należy do Ryze – internetowego forum sieciowego. Poprzez konsekwentne oferowanie innym swojej pomocy, staniesz się ekspertem, do którego zwrócą się inni, gdy nadejdzie odpowiedni czas.

6. Zaangażuj się offline.

Zaangażowanie się w lokalne organizacje może pomóc zbudować twoją reputację jako „wykonawcy”, „zdobywcy” lub po prostu naprawdę niezawodnej osoby (wszystko to, co pomoże Twojej firmie). Pamiętaj tylko, że reprezentujesz swoją firmę we wszystkim, co robisz, i działaj odpowiednio.

7. Poczta pantoflowa / skierowania.

Wszyscy słyszeliśmy, że zadowolony klient opowiada o swoich doświadczeniach od 1 do 3 osób, a niezadowolony klient opowiada o swoich doświadczeniach nawet 12 osobom. Dbaj o zadowolenie klientów, poproś o opinię na temat tego, co możesz zrobić lepiej, a gdy już wiesz, że są zadowoleni, poproś o polecenie. Ludzie na ogół chętnie pomagają tym, których lubią.

8. Użyj pocztówek.

Niezależnie od tego, czy prowadzisz działalność wyłącznie online, tradycyjną placówkę czy też hybrydę, możesz skutecznie promować swoją firmę za pomocą pocztówek. Pocztówki są łatwe do wykonania, niedrogie w wysyłaniu i mają wysoki poziom czytelnictwa. Wiele osób kojarzy pocztówki z osobistymi notatkami od przyjaciół i rodziny i nawet nie myśli, zanim odwrócą je, aby przeczytać wiadomość. Dzięki tej metodzie dostałeś się już w ręce wielu osób, które nie zajęłyby czasu, aby otworzyć niechcianą pocztę.*

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *