9 łatwych sposobów szybkiego znalezienia większej liczby klientów

Tytuł:
9 łatwych sposobów szybkiego znajdowania większej liczby klientów

Liczba słów:
689

Podsumowanie:
Znajdowanie i przyciąganie nowych klientów to ogromne wyzwanie dla każdej firmy i każdy sprzedawca. Możesz jednak bardzo szybko zebrać wszystkie sprawy, z którymi możesz sobie poradzić, jeśli po prostu zastosujesz się i zastosujesz te 9 prostych technik. To nie jest operacja mózgu i dlatego działają! Nie czekaj. Podejmij działanie.

Słowa kluczowe:
sprzedaż, szkolenia sprzedażowe, sprzedaż, porady dotyczące sprzedaży, porady dotyczące sprzedaży,

Treść artykułu:
1. E-mail (opt in)

Jeśli nie wysyłasz osobistego biuletynu e-mail, tracisz ogromną szansę. Nie obchodzi mnie, czy jesteś pracownikiem firmy z listy Fortune 500 czy samozatrudnionym konsultantem. MUSISZ stworzyć własny biuletyn e-mailowy.

EZine pozwoli Ci zbudować relacje, wiarygodność i zaufanie z subskrybentami. Dostarczaj im użytecznych, unikalnych i istotnych informacji i obserwuj gwałtowny wzrost sprzedaży.

2. Pay-per-Click (PPC)

Reklamy typu Pay-per-click lub PPC to bardzo skuteczny i opłacalny sposób na przyciągnięcie potencjalnych klientów do Twojej witryny. Niezależnie od tego, czy jest to jednostronicowy list sprzedażowy, czy „wyciskana strona”, aby zapisać się na Twój e-zine, PPC to łatwy sposób na budowanie świadomości.

Używając PPC, możesz skupić się na docelowym rynku, jak laser, używając określonych słów kluczowych. Następnie wyświetlaj reklamy tylko dla tych słów kluczowych. Korzyścią jest to, że gdy potencjalny klient kliknie tę reklamę, nie trafi do ogólnej witryny zawierającej wszelkiego rodzaju śmieci, trafi do konkretnej, docelowej witryny. Marketing niszowy w najlepszym wydaniu.

3. Polecenia klientów

To stara szkoła. Ale jeśli nie pytasz każdej osoby, z którą się kontaktujesz: „Czy znasz kogoś, kto może skorzystać z moich usług / produktów / czegokolwiek?” Wtedy nie wiesz, o co chodzi w sprzedaży. Przepraszam, ale nie masz.

Jasne, w większości przypadków nie otrzymamy polecenia. Ale wystarczy jeden, aby wszystko było warte zachodu. Wyobraź sobie, że w miesiącu dokonałeś jeszcze jednej sprzedaży. Co to wpłynęłoby na twoje dochody? Cóż, jest to łatwe do osiągnięcia bez względu na branżę. Jeśli po prostu poprosisz o polecenia.

4. Zapytaj współpracowników

Czy kiedykolwiek myślałeś o poproszeniu współpracownika o polecenie biznesowe? Większość ludzi tego nie robi. To niesamowite. Myślą, że skoro ich współpracownik pracuje, to rozmawialiby już o swojej firmie z każdym, kogo znają.

Jednak ponad 90% pracowników niezwiązanych ze sprzedażą ma w głowie perspektywy najwyższej jakości. Wystarczy poprosić ich o informacje.

5. Zapytaj przyjaciół, rodzinę i sąsiadów

To samo tutaj. Większość ludzi nie chce mieszać biznesu z życiem osobistym. Pogódź się z tym! Twoi przyjaciele, rodzina i sąsiedzi mają beczkę poleconych. Po prostu czekają na podsłuch.

6. Joint Ventures

Kogo znasz w swojej branży, który nie jest konkurentem, ale korzysta z tych samych klientów i / lub firm, co Ty? Wspaniały! Zadzwoń do nich już teraz i zapytaj, jak możecie razem budować wzajemnie korzystne relacje.

Pamiętaj, że będą pytać: „Co z tego będę mieć?” Przygotuj się na umowę, której nie mogą przegapić.

7. Dystrybucja ulotek

Nie ma znaczenia, czy sprzedajesz konsumentom, czy firmom. Zaprojektuj atrakcyjną, jednostronicową ulotkę i zatrudnij firmę lub licealistę, aby dostarczył ją w docelowy obszar. To świetny sposób na zdobycie wysokiej jakości potencjalnych klientów za bardzo niską cenę. Spróbuj. Obiecuję, że będziesz zaskoczony i pod wrażeniem.

8. Pocztówki

To jeden z moich ulubionych, niedrogich sposobów kierowania ruchu do moich witryn internetowych. Kluczem jest użycie prostej, ukierunkowanej wiadomości na pocztówce. Żadnych wyszukanych grafik ani czcionek. Prostota jest tutaj kluczowa.

Możesz zwiększyć swój wskaźnik odpowiedzi nawet o 200%, korzystając z formuły prostoty. Wiadomość powinna mieć formę akapitu i zawierać tylko 2-4 zdania. Jeśli możesz to spersonalizować, to jeszcze lepiej.

9. Dzwonienie na zimno

Ach tak. Dobre, staroświeckie, zimne dzwonienie. Możesz nie chcieć tego słuchać lub lubić to robić, ale nie możesz dyskutować z wynikami. Oczywiście, kiedy robisz to dobrze.

Potrzebujesz skutecznego planu, techniki i konspektu, aby działało najlepiej. Żadnych tandetnych skryptów z gotowymi odpowiedziami. Musisz brzmieć szczerze, troskliwie i skupić się w 100% na potencjalnym kliencie. Jeśli możesz zmienić swój sposób myślenia na taki, w którym po prostu rozmawiasz z dobrym przyjacielem, osiągniesz niesamowite rezultaty.

O AUTORZE:
Drew Laughlin konsekwentnie pomaga sprzedawcom, którzy zmagają się z przekroczeniem celów sprzedaży i limitów, w ramach swojego systemu szkoleniowego „Jak potroić sprzedaż w 30 dni”. Przeczytaj historie sukcesu sprzedaży na jego stronie internetowej http://www.GetCustomersFast.com.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *