9 kredytów marketingowych dla dobrze prosperującej firmy

Tytuł:
9 Kredytów marketingowych dla dobrze prosperującej firmy

Liczba słów:
355

Podsumowanie:
Wraz z pojawieniem się i dojrzewaniem Internetu, kreatywny marketing Twoja firma nigdy nie była tak krytyczna. Oto 9 marketingowych credo, według których należy żyć, aby osiągnąć sukces.

Słowa kluczowe:
Marketing, Marketing internetowy

Treść artykułu:
1. Wyróżnij się lub zgiń! Musisz się wyróżniać z paczki. Nie stawaj się kolejną opcją „ja też” do wyboru przez potencjalnych klientów. Kiedy na to pozwolisz, stawiasz się na rywalizację tylko ceną – trudna arena do gry.

2. Działacie w dwóch branżach … działalności polegającej na dostarczaniu produktów i usług oraz ich marketingu. Lepiej jest być WIELKIM marketerem i mieć odpowiednie umiejętności w zakresie tego, co oferuje Twoja firma, niż duże umiejętności w zakresie tego, co oferuje Twoja firma i być przeciętnym marketerem.

3. Poznaj swoją grupę docelową! Kto dokładnie jest Twoim idealnym klientem? Jak oni wyglądają? Gdzie oni spędzają czas? Jaki jest ich proces podejmowania decyzji? Kontynuuj drążenie, aż staniesz się krystalicznie czysty i będziesz mógł je wizualizować w swojej głowie. Następnie skoncentruj swoje działania marketingowe bezpośrednio na nich.

4. Internet jest po prostu kolejnym medium umożliwiającym dotarcie do grupy docelowej – nie daj się onieśmielić! Nie musisz być ekspertem komputerowym, aby promować swoją firmę w Internecie. Nie musisz też robić tego sam. Pomoc jest wszędzie wokół nas, po prostu musimy o nią poprosić.

5. Konsekwencja jest kluczowa! W tym miejscu naprawdę sprawdza się stary frazes „Poza zasięgiem wzroku”. Musisz mieć spójny wygląd, styl i częstotliwość działań marketingowych. To buduje poziom komfortu między Tobą a potencjalnymi klientami i pomaga Ci zachować „przytomną” obecność z nimi.

6. Stosuj zasadę pięciu do swoich codziennych działań marketingowych. Zobowiąż się do zrobienia co najmniej 5 rzeczy dziennie, aby promować swoją firmę i zobaczyć, jak rozwija się ona!

7. Mieć plan! Poznaj 5 W – kto, co, kiedy, gdzie i dlaczego w każdej podejmowanej inicjatywie marketingowej. Dodaj do tego prognozę finansową dla twoich działań marketingowych i jesteś złoty!

8. Dywersyfikuj swoje wysiłki! Nie wkładaj wszystkich marketingowych jajek do jednego koszyka. Stosuj wiele taktyk marketingowych przez cały czas, aby zawsze mieć taktykę marketingową, która przynosi sukces.

9. Stuknij w marketing wirusowy! Zachęć innych do promowania i sprzedawania dla Ciebie.

© 2005 Online Marketing Muscle – Wszelkie prawa zastrzeżone.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *