8 wskazówek, jak odnieść sukces z własną ofertą JV

Tytuł:
8 wskazówek, jak odnieść sukces z własną ofertą JV

Liczba słów:
1099

Podsumowanie:
Najprawdopodobniej już słyszałeś, jak inni są podekscytowani o JV io tym, jak mogą pomóc Ci w budowaniu biznesu online.

Słowa kluczowe:
8 wskazówek, jak odnieść sukces z własną ofertą JV, promocją, artykułem, frank bauer

Treść artykułu:
Najprawdopodobniej masz już słyszałem, jak inni ludzie są podekscytowani JV i tym, jak mogą pomóc Ci zbudować Twój biznes online.

A może należysz do tej grupy osób, które nie są zaznajomione z ofertami JV, czyli skrótem od ofert joint venture … zwanych też propozycjami biznesowymi.

Tak czy inaczej … możesz odnieść ogromne korzyści z poniższych 8 wskazówek, aby odnieść sukces z własną ofertą JV. Zacznijmy …

1. Oferta JV nie wymaga, aby partner JV kupował Twoje produkty lub usługi, aby zostać partnerem JV.

Poproszenie potencjalnego partnera JV o zakup produktu lub usługi będzie traktowane jako oferta sprzedaży, a nie oferta JV. Partnerowi JV zazwyczaj oferowana jest bezpłatna recenzja Twojego produktu lub usługi.

Takie postępowanie drastycznie zwiększa Twoje szanse na zdobycie partnera JV, ponieważ czuje się zobowiązany do odwzajemnienia przysługi, wykonując swoją część partnerstwa i np. promowanie Twojego produktu lub usługi na swoich listach.

Dlaczego o tym wspominam? Tak, dobrze zgadłeś … Poprosiłem ludzi, którzy skontaktowali się ze mną, aby zrobić z nimi JV, a kiedy poprosiłem o kopię recenzji, aby najpierw sprawdzić wartość produktu … Zostałem skierowany na ich stronę sprzedaży!

2. Oferta JV musi być wygrana / wygrana lub lepsza wygrana / wygrana. 🙂

Oferta JV musi zapewnić Twojemu partnerowi JV jedną lub więcej dodatkowych korzyści, aby stać się Twoim partnerem … jego WYGRANA. Twoja wygrana będzie np. być w stanie wejść na listę artystów JV i zyskać dodatkową sprzedaż.

Oferta JV oferująca wygraną / wygraną może np. be:

‘Szukam partnerów JV, którzy mogą promować mój produkt lub usługę na swojej liście kontaktów.

W zamian za to, że polecasz mój produkt lub usługę na swojej liście, nie tylko dostarczę Ci bezpłatną kopię recenzji mojego produktu lub usługi, ale także zapłacę 10% wyższą prowizję niż zwykli partnerzy. ‘

Inny przykład … oferta JV dotycząca świadczonej przez Ciebie usługi może np. zaoferuj to:

‘Szukam partnera JV, który potrzebuje małego lub średniego oprogramowania opracowanego w Visual Basic. Mogę zaoferować, że zrobię to za darmo w zamian za 10% zysków, które generujesz ze sprzedaży tego oprogramowania przez pierwszy rok od pierwszej sprzedaży i 5% za okres po pierwszym roku ”.

Znowu sytuacja, w której wszyscy wygrywają … partner JV ma produkt bez ponoszenia wydatków z własnej kieszeni, który może sprzedawać wyłącznie na swoje listy, swoją wygraną. I możesz zarabiać tantiemy za życie bez własnej listy.

3. Nie rób zbyt długich wstępnych propozycji JV. Zwłaszcza jeśli zaproponujesz dobrze znanemu marketerowi, może to być zabójstwo JV. Ci ludzie często mają bardzo ograniczony czas i nawet nie przeczytają Twojej wiadomości do końca, jeśli ma ona długie strony.

Lepiej jest najpierw wysłać krótką wiadomość e-mail ze zwiastunem, a następnie odpowiedzieć, podając wszystkie szczegóły.

4. Spraw, by potencjalny partner JV czuł się jak rówieśnik, a nie sprzedawca.

Przeprowadź badania, zanim wyślesz swój pierwszy e-mail do potencjalnego partnera JV.

Nadaj styl swojej ofercie JV osobisty, opisz szczegóły dotyczące ich działalności i tego, jak oferta JV może pomóc im w tym, co chcą osiągnąć.

5. Nie pozwól swojemu partnerowi JV wykonać całej pracy, uczestnictwo w JV powinno dla niego jak najmniej pracy.

Przygotuj się i zaoferuj im dostarczenie materiałów marketingowych dla swojego partnera JV. Może to być tekst reklamy solo, reklamy banerowe i tekstowe oraz inne materiały, których partner JV może użyć, aby podzielić się słowami o Twoim produkcie lub usłudze.

Im mniej pracy będzie dla nich, tym większe prawdopodobieństwo, że staną się Twoim partnerem w JV. To takie proste.

6. Nie idź tylko dla dużego gracza.

Pomijanie mniejszych wydawców, którzy mają bardzo lojalną i elastyczną listę, może być kolejnym błędem. Poza tym ci będą znacznie bardziej zainteresowani Twoją ofertą JV, ponieważ nie są nimi (jeszcze) zalewani.

7. Pokaż im, jak możesz pomóc ich klientom i klientom.

Podaj przykład, w jaki sposób Twój produkt lub usługa uzupełnia produkty lub usługi potencjalnych partnerów JV. W ten sposób pomagasz im zapewnić jeszcze lepszą obsługę swoich klientów i klientów.

To również zbuduje zaufanie, że robienie z Tobą JV nie tylko przyniesie Tobie i im pieniądze, ale pokaże, że jesteś zainteresowany pomaganiem im dobrze wyglądać przed ich własnymi klientami.

8. Przetestuj swoją kopię internetową i współczynniki konwersji i podaj szczegóły.

Dając im znać swój współczynnik konwersji, będą wiedzieć

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *