8 dynamicznych wskazówek marketingowych

Tytuł:
8 porad dotyczących dynamicznego marketingu

Liczba słów:
507

Podsumowanie:
Każda z tych 8 porad marketingowych przedstawia sprawdzoną, niskokosztową taktykę marketingową, której możesz użyć aby szybko zwiększyć sprzedaż i zyski.

Słowa kluczowe:
Sprzedaż, zysk, sprzedaż, skierowanie, marketing, potencjalny klient, witryna, wskazówka, pocztówka, pocztówki, mała firma

Treść artykułu:
Oto 8 wskazówek dotyczących dynamicznego marketingu, które pomogą Ci szybko zwiększyć sprzedaż i zyski.

lt;Bgt; 1. Nie tylko sprzedawaj korzyści lt;/Bgt;

Nie mów tylko potencjalnym klientom, co zyskują, kupując Twój produkt lub usługę. Powiedz im, co stracą, jeśli tego nie kupią. Większość ludzi bardziej boi się straty niż pragnienia zysku. Klienci chcą, aby Twój produkt lub usługa czerpała korzyści, jakie zapewnia. Będą chcieli tego jeszcze bardziej, gdy przypomnisz im, co stracą, nie kupując tego.

lt;Bgt; 2. Użyj przyjemnych niespodzianek, aby zamknąć sprzedaż lt;/Bgt;

Niemiła niespodzianka może zabić sprzedaż. Ale miła niespodzianka może pomóc zamknąć sprzedaż. Na przykład dodanie nieoczekiwanej premii bezpośrednio przed podjęciem przez klienta ostatniej czynności w celu sfinalizowania sprzedaży wyeliminuje wszelkie wahania w ostatniej chwili.

lt;Bgt; 3. Zapewnij szybką dostawę – nawet wtedy, gdy nie możesz lt;/Bgt;

Im szybciej możesz dostarczyć swój produkt lub usługę, tym większa sprzedaż. Jeśli nie możesz od razu dostarczyć całości lub części produktu, dodaj do zakupu coś, co MOŻESZ natychmiast dostarczyć. Może to być tak proste, jak seria pomocnych wskazówek dotyczących Twojego produktu zamieszczona na Twojej stronie internetowej … dostępna tylko dla nowych klientów.

lt;Bgt; 4. Ułatw kupowanie lt;/Bgt;

Każda nieistotna czynność w procesie zakupu daje klientom możliwość zmiany decyzji o zakupie. Poszukaj sposobów na ułatwienie i przyspieszenie procedury zakupu. Na przykład wielu marketerów korzysta z wieloetapowego koszyka na zakupy, aby otrzymywać zamówienia online, podczas gdy prosty formularz zamówienia online wystarczyłby tylko 1 lub 2 szybkie kliknięcia.

lt;Bgt; 5. Popraw swoje oferty bez obniżania ceny lt;/Bgt;

Nie musisz obniżać ceny, aby ulepszyć swoją ofertę. Zamiast tego po prostu załaduj go bonusami. Upewnij się, że Twoje premie mają wysoką wartość postrzeganą przez Twoich klientów … nawet jeśli kosztują Cię niewiele lub nic.

lt;Bgt; 6. Aktualizuj swoje reklamy lt;/Bgt;

Jeśli nigdy nie wprowadzisz żadnych zmian w swoich reklamach, sprzedaż w końcu spadnie. Nie rezygnuj z reklam, które działają, ale staraj się je ulepszać. I regularnie testuj nowe reklamy, aby zobaczyć, jak to działa.

lt;Bgt; 7. Przechytrz konkurentów dzięki alternatywnemu marketingowi lt;/Bgt;

Poszukaj alternatywnych metod marketingowych, których Twoi konkurenci przeoczają. W ten sposób pewien marketer internetowy odkrył pocztówki pocztowe. Okazały się bardzo skutecznym i bardzo tanim sposobem generowania ruchu w jej witrynie internetowej … jednocześnie ukrywając jej działania marketingowe przed konkurencją.

lt;Bgt; 8. Szybka neutralizacja reklamacji klientów lt;/Bgt;

Szybko i pozytywnie rozpatruj skargi klientów. Staraj się zachować relacje z klientami zamiast natychmiastowego czerpania z nich korzyści. Będą nagradzać Cię powtarzającymi się sprzedażami i poleceniami, zamiast karać Cię, mówiąc wszystkim, których znają o swoim nieszczęśliwym doświadczeniu … powodując utratę przyszłych klientów.

Każda z tych 8 wskazówek marketingowych ujawnia sprawdzoną niskokosztową taktykę marketingową, którą wiele innych małych firm stosowało w celu zwiększenia sprzedaży i zysków. Włącz je teraz do swojego programu marketingowego, a szybko zaczniesz cieszyć się tymi samymi wynikami.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *