7 zabójczych sposobów na zwiększenie sprzedaży w ciągu jednego dnia

Tytuł:
7 zabójczych sposobów na zwielokrotnienie sprzedaży w ciągu jednego dnia

Liczba słów:
544

Podsumowanie:
Dzisiaj omówimy 7 sposobów, aby zmaksymalizować różne aspekty procesu sprzedaży, zajmie to zaledwie 15 minut, ale wyniki będą procentować wielokrotnie na bieżąco.

1. Promuj produkty innych osób

Gdy klient kupi Twój produkt, możesz umieścić go na różnych listach i skontaktować się z nim za pomocą automatycznej odpowiedzi. Możesz od razu wysłać wiadomość z podziękowaniem za zakup produktu i umieścić rekomendację promującą program partnerski …

Słowa kluczowe:
marketing, marketing internetowy

Treść artykułu:
Dzisiaj zajmiemy się 7 sposobami maksymalizacji różnych aspektów procesu sprzedaży. Zajmie to tylko 15 minut, ale wyniki będą procentować wielokrotnie.

1. Promuj produkty innych osób

Gdy klient kupi Twój produkt, możesz umieścić go na różnych listach i skontaktować się z nim za pomocą automatycznej odpowiedzi. Możesz od razu wysłać wiadomość z podziękowaniem za zakup produktu i umieścić rekomendację promującą program afiliacyjny na końcu swojej wiadomości. Ponieważ nadal są w nastroju do zakupów, będzie duża szansa, by przynajmniej sprawdzić Twoją rekomendację.

2. Ulepsz swojego pierwszego klienta

Gdy znajdzie się na stronie zamówienia, możesz zaoferować kolejny dodatkowy produkt za kilka dodatkowych dolców w jego pierwotnym zamówieniu. Stwierdził, że jest to tańsze niż kupowanie pojedynczo.

3. Zaproś ich do przyłączenia się do Twojego programu partnerskiego

W wiadomości uzupełniającej po zakupie Twojego produktu możesz podać swój program partnerski. Powiedz im, że możesz zarobić dodatkowe dochody, dołączając do swojego programu partnerskiego. Używając tej techniki, możesz zebrać swoją armię sprzedaży bez wydawania ani centa na reklamę.

4. Sprzedaj prawa do przedruku swojego produktu

Możesz dodać więcej pieniędzy, sprzedając prawa do przedruku swojego produktu. Prawa do przedruku to prawo do sprzedaży produktu i zatrzymania 100% zysków. Na początku może cię to przerażać, ale naprawdę ma potencjał, by przynieść ci więcej pieniędzy, niż gdybyś sprzedał rzeczywisty produkt. Spójrzmy na ten scenariusz…

Klient przybył do Twojej witryny i kupił Twojego ebooka za 29 USD. W swoim ebooku wspomina się o prawach do ponownego druku Twojego produktu za 200 USD (to najważniejsza rzecz: nalicz więcej za prawa do przedruku produktu, a nie za sam produkt)

Twój klient kupił produkt i sprzedał go innym osobom. Zatrzymują 100% zysków. Ale…

Wspomnieli o czymś podobnym w ebooku, aby mieć prawa do przedruku ebooka. Ostatecznie masz 400 USD od zaledwie 2 klientów. (to jest piękna rzecz nr 2: produkt promuje się bez Twojej potrzeby)

5. Dokonaj 3 transakcji sprzedaży od 1 osoby

Poinformuj klienta, że otrzyma produkt za darmo, jeśli poleci Ci 3 klientów, na wypadek gdyby wszyscy trzej klienci kupili Twój produkt.

6. Daj rabat na swoje specjalne wydarzenie

Powiedzmy, że jesteś ekspertem w dziedzinie hipnotyzerów, możesz dać specjalną zniżkę swoim poprzednim klientom na udział w seminarium za 997 USD. Czy ta technika działa? Zdziwisz się, gdy dowiesz się, jak ludzie przekażą Ci 997 dolarów za coś, co ich interesuje.

7. Utwórz ogromną paczkę i nalicz więcej

Możesz kupić prawa do przedruku produktów innych osób i umieścić je razem z oryginalnym produktem. Na przykład możesz sprzedać swój ebook wraz z 2 lub 3 raportami w ramach jednej umowy. Wyniki, które ludzie zobaczą większą wartość Twojego produktu, dzięki czemu możesz pobierać więcej.

8. Wniosek

Pamiętaj, aby zastosować jedną z tych technik i przetestować wynik. Nie zakładaj, przetestuj to. Nigdy się nie dowiesz, dopóki nie spróbujesz.

Znajdź swoją zwycięską formułę i użyj jej wiele razy w swoim innym projekcie.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *