7 szybkich poprawek, o których powinien wiedzieć każdy marketer

Tytuł:
7 „Szybkie poprawki”, o których każdy marketer musi wiedzieć

Liczba słów:
645

Podsumowanie:
Kiedy Twoje zyski zaczynają spadać lub po prostu się wydają w sytuacji patowej drapiesz się w głowę i pytasz tysiące razy: „Co robię źle?”. Cóż, prawda jest taka, że możesz nie robić nic „złego”, ale może być kilka rzeczy, które możesz zrobić, aby wprowadzić zmianę.

Słowa kluczowe:
rynki niszowe, unikalna propozycja sprzedaży, reklama

Treść artykułu:
Kiedy Twoje zyski zaczynają spadać lub po prostu wydają się być w impasie , drapiesz się w głowę i pytasz tysiące razy: „Co robię źle?” Cóż, prawda jest taka, że możesz nie robić nic „złego”, ale może być kilka rzeczy, które możesz zrobić, aby wprowadzić zmianę. Następnym razem, gdy staniesz przed ceglaną ścianą, spróbuj zastosować te techniki w swojej kampanii marketingowej i zobacz, jak znikają te smutki!

1. Zmień orientację na reklamę
Hej, każdy jest potencjalnym klientem, ale spójrzmy prawdzie w oczy … nie każdy jest zainteresowany tym, co masz do zaoferowania. Po co marnować pieniądze z reklam na tych, którzy nawet nie zwracają uwagi?

Znajdź swoją niszę. Zidentyfikuj odbiorców, którzy najbardziej potrzebują tego, co masz, i dowiedz się o nich wszystkiego, co możesz. Zostań specjalistą, który wie, czego potrzebuje i reklamuj się bezpośrednio do nich. Twój współczynnik konwersji klienta wzrośnie!

2. Być wyjątkowym.
Jest wielu sprzedawców kopiujących kotów, którzy próbują naśladować sukces tych, którzy są wokół nich. Czasami to działa … czasami nie. Ale faktem jest, że im bardziej jesteś wyjątkowy, tym więcej uwagi otrzymasz.

Czego nie robi Twoja konkurencja? Tak, spróbuj tego! Są szanse, że oni też nie mogą lub nie chcą. To Twój klucz do sukcesu!

3. Zaoferuj bonus.
Kto zrezygnuje z freebie? Dodaj te produkty do sprzedaży, aby usprawnić transakcję. Freebie nie musi być zbyt duże ani nic Cię kosztować. Już sama idea premii zwiększy postrzeganą wartość zakupu w oczach konsumentów. I tak, wszyscy szukają najlepszego zakupu za swoje pieniądze!

4. Zbierz dalsze informacje.
Większość klientów nie dokonuje zakupu przy pierwszym przejściu przez Twoje drzwi, ale nie pozwól im uciec z twoich szponów. Dowiedz się, kim są i jak się z nimi skontaktować w przyszłości. Im dłużej utrzymujesz z nimi kontakt, tym większe zaufanie budujesz. Wcześniej czy później wrócą i będą gotowi do zakupu tym razem!

5. Zlikwiduj czynnik ryzyka.
Największym powodem, dla którego ludzie wahają się przed dokonaniem sprzedaży, jest brak pewności, że dokonują najlepszego wyboru. Hej, nikt nie chce inwestować w produkt, który nie pasuje do jego nazwy. W rzeczywistości strach przed dokonaniem złego wyboru jest większy niż chęć zakupu produktu.

Możesz całkowicie wyeliminować czynnik ryzyka dla konsumentów, zapewniając bezwarunkową gwarancję zwrotu pieniędzy. Kiedy zagwarantujesz satysfakcję, nie będą się tak wahać przed wyciągnięciem portfela i zobowiązaniem się do zakupu.

6. Bądź różnorodny.
Popularnym słowem w dziedzinie marketingu internetowego są stowarzyszenia. Sprzedawcy afiliacyjni znajdują produkty powiązane z ich własnymi produktami i oferują je swoim klientom. Klient wygrywa, ponieważ może dowiedzieć się więcej o produkcie, w który inwestuje, a Ty wygrywasz prowizjami za łatwą sprzedaż. W końcu znacznie łatwiej jest sprzedać klientowi z otwartym portfelem, niż budować relację z nowym klientem.

7. Miej oczy szeroko otwarte.
Marketing to ciągle zmieniający się podmiot. Internet przyniósł ogromne zmiany w sposobie prowadzenia działalności i reklamowania się. Warto mieć oczy szeroko otwarte na nowe metody reklamowe, które zwiększą Twoją marżę. Słowo dla mędrców: nie wychodźcie za daleko. Utrzymuj 80% budżetu marketingowego na wypróbowanych i prawdziwych metodach, które przyniosły Ci sukces, a pozostałe 20% wykorzystaj na przetestowanie sposobów zwiększenia sukcesu reklamowego.

Te siedem taktyk może przynieść w życie nawet najbardziej powolny problem marketingowy. Wypróbuj jedną lub wszystkie z nich i obserwuj, jak Twoja sprzedaż ponownie zaczyna rosnąć … lub nawet po raz pierwszy!

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *