7 Surefire-porad dotyczących pisania artykułów w trybie Make-People-Read

Tytuł:
7 Surefire – porady dotyczące pisania artykułu „Make-People-Read”

Liczba słów:
687

Podsumowanie:
To nie jest coś nowego w tym artykule może przynieść znaczną ilość ruchu do Twojej witryny internetowej, a tym samym zwiększyć zyski.

Dzisiaj cała sieć została zalana artykułami, których celem jest przechwytywanie natychmiastowego ruchu dla ich właścicieli. Miliony artykułów piszemy i publikujemy każdego dnia.

Konkurencja stała się zaciętą bitwą i każdego dnia coraz trudniej jest kierować duży ruch do naszej witryny.

Mając to na uwadze, musisz coś zrobić, aby …

Słowa kluczowe:
marketing internetowy, marketing

Treść artykułu :
Nie jest niczym nowym, że pisanie artykułów może przyciągać znaczną ilość ruchu do Twojej witryny, a tym samym zapewniać większe zyski.

Dzisiaj cała sieć została zalana artykułami, których celem jest przechwytywanie natychmiastowego ruchu dla ich właścicieli. Miliony artykułów piszemy i publikujemy każdego dnia.

Konkurencja stała się zaciętą bitwą i każdego dnia coraz trudniej jest kierować duży ruch do naszej witryny.

Mając to na uwadze, musisz zrobić coś, aby wyróżnić się z tego zatłoczonego miejsca i upewnić się, że Twój artykuł zostanie zauważony przed potencjalnymi klientami o krok przed konkurencją.

Oto 7 niezawodnych wskazówek, które możesz zrobić, aby nadać swojemu artykułowi większą przewagę…

1) Przyciągający wzrok nagłówek

Nieważne, jak dobry Twojego artykułu, jeśli ludzie nie zobaczą nagłówka „zapraszam do przeczytania”, nie będą zawracać sobie głowy nawet rzutem na treść artykułu.

Oto kilka wskazówek, jak napisać nagłówek „zaproś do przeczytania”:

gt; Napisz nagłówek w oparciu o osobiste doświadczenia. Osobiste doświadczenie zawsze wzbudzi ciekawość innych osób

Na przykład:

„Jak zarobiłem 17 917 USD w 3 dni, korzystając z opcji”

gt; Użyj dokładnych liczb w nagłówku:

17 917 $ sprawi, że ludzie zobaczą, że to prawda, a nie 17 000 $, pomagając w ten sposób stworzyć obraz w ich umyśle. Idealny obraz mentalny, w którym widzą siebie w sprzyjających warunkach. W tym przypadku widzą, jak robią to 17 917 $

2) Prostota Twoje słowa

Napisz zdanie słowami, które są łatwe do zrozumienia.

Na przykład zamiast słowa „ozdobny” możesz użyć słowa „atrakcyjny”.

Jeśli w Twojej dziedzinie są jakieś specjalistyczne terminy, wyjaśnij ich znaczenie dla swoich czytelników.

Na przykład „7 PR”.

Chociaż jest to coś typowego dla kogoś, kto ma podstawy marketingu internetowego, ale jest to nowy żargon dla księgowego.

Twoi czytelnicy docenią oszczędność czasu, gdy w przeciwnym razie będą musieli przeszukać całą sieć, a tymczasem mają dużo do zrobienia.

Pamiętaj, że prostota zawsze działa.

3) Krótsze zdanie

Podziel artykuł na krótkie zdanie. Nie więcej niż 5 linii. Czytanie ekranu to różnica w porównaniu z czytaną książką papierową.

Czytanie ekranu komputera powoduje szybsze męczenie oczu.

Poza tym łatwiej jest przeczytać i pochłonąć krótkie zdanie niż zdanie przepełnione.

Możesz zobaczyć ten artykuł jako przykład.

4) Wprowadź swoją osobowość do swojego artykułu

Napisz coś o sobie.

Jakie są Twoje wrażenia związane z Twoim artykułem? Czy lubisz coś, co jest związane z Twoimi rzeczami? Lub

W treści swojego artykułu możesz umieścić kilka dowcipów (żarty nie oznaczają, że opowiadasz coś głupiego).

W ten sposób będziesz wyglądać bardziej ludzko niż nieznany za ekranem, co ostatecznie doprowadzi do nawiązania relacji z docelowymi klientami.

5) Zamień mylące słowa w zrozumiałe słowa

Na przykład: kwitnący nocą cereus w kwitnący kaktus.

To zmieni cały świat.

Wyobraź sobie, że natknąłeś się na dwa artykuły z nagłówkami „7 zasad utrzymania kwitnącego w nocy zboża” i „7 zasad utrzymania kwitnącego kaktusa”

Który z nich chciałbyś przeczytać?

Zaufaj mi, że jest wielu takich, którzy mają kwitnące w nocy zboża, ale nie znają jego nazwy.
Chociaż nie mam takiego, ale znam Kwitnącego Kaktusa.

6) Daj dużo punktów

Wszystkie książki, w których mowa o copywritingu, będą krzyczeć na korzyść, BENFIT, KORZYŚĆ…

Dlaczego?

Ponieważ działa tylko w jednym przypadku.

To samo co pisanie artykułu. Inny cel, ale te same zasady. Na przykład:

Co musisz zrobić przed rozpoczęciem jakiejkolwiek działalności?
gt; zbadaj rynek
gt; ankietuj potencjalnych klientów
gt; określ swój budżet
gt; napisz propozycję kredytu bankowego

Kolejny powód, w ten sposób możesz dokładnie powiedzieć, co chcesz powiedzieć bez konieczności pisania w tę iz powrotem wiele sen

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *