7 strategii Korzyści z używania kuponów online

Tytuł:
7 strategii i korzyści z używania kuponów online

Liczba słów:
357

Podsumowanie:
1. Zwiększony ruch – Przedstaw swoją firmę nowym klientom i wyślij przypomnienie obecnym klientom, kierując ruch z powrotem do sklepu, biura lub witryny sieci Web. Daj swoim klientom i potencjalnym klientom powód do wybrania Twojej firmy zamiast konkurencji, oferując ekskluzywne kupony i rabaty.

2. Większa lista marketingu e-mailowego – spraw, aby Twoi klienci lub goście zapisywali się do Twojego biuletynu e-mailowego, zanim będą mogli otrzymywać kupony. W ten sposób będziesz mieć okazję …

Słowa kluczowe:
kupony online, kupony, kupony do wydrukowania, darmowe kupony, lojalność klientów, rabaty online, e

Treść artykułu:
1. Zwiększony ruch – Przedstaw swoją firmę nowym klientom i wyślij przypomnienie obecnym klientom, kierując ruch z powrotem do sklepu, biura lub witryny sieci Web. Daj swoim klientom i potencjalnym klientom powód do wybrania Twojej firmy zamiast konkurencji, oferując ekskluzywne kupony i rabaty.

2. Większa lista marketingu e-mailowego – spraw, aby Twoi klienci lub goście zapisywali się do Twojego biuletynu e-mailowego, zanim będą mogli otrzymywać kupony. W ten sposób będziesz mieć możliwość skontaktowania się z nimi w celu odsprzedaży.

3. Zwiększona sprzedaż i powtarzalna sprzedaż – pamiętaj, że kiedy klienci odwiedzą Twój sklep, biuro lub witrynę, aby zrealizować kupon, najprawdopodobniej kupią więcej niż tylko przedmiot w nim promowany. To samo dotyczy zniżki. Zarówno nowi, jak i dotychczasowi klienci mogą mieć motywację do wypróbowania nowego produktu lub usługi, której inaczej by nie rozważali.

4. Marketing wirusowy – Skorzystaj z poleceń szeptanych, zachęcając klientów do przesyłania kuponów zainteresowanym znajomym lub członkom rodziny. To najstarsza i najtańsza forma reklamy.

5. Zwiększona lojalność klientów – rozwijaj relacje z klientami, oferując im wartość dodaną i pokazując, jak bardzo cenisz ich biznes. Skup się na Tobie, a zapomną o konkurencji.

6. Przystępność – oszczędzaj pieniądze marketingowe. Kupony online są znacznie tańsze niż tradycyjne reklamy kuponowe, ponieważ nie wymagają kosztów produkcji ani kosztów wysyłki.

7. Kierowanie – docieraj do właściwych klientów. Firmy takie jak Loyal Email kierują reklamy dokładnie tam, gdzie mieszkają Twoi klienci, gdzie lubią robić zakupy i co lubią kupować, dzięki czemu Twoje kupony są bardzo trafne, a tym samym bardziej skuteczne.

8. Lepszy kupon, lepsza reakcja – kupony online pozwalają zaoszczędzić pieniądze (kwota w dolarach lub procent zniżki), czas (bezpłatny odbiór / dostawa lub pakowanie prezentów) lub promować dowolny aspekt swojej działalności. Na przykład: restauracja może zaoferować „kup jedną przystawkę, a drugą za pół ceny”. Architekt krajobrazu może oferować „bezpłatną aplikację zjadacza krabów” z roczną umową, wypożyczalnia filmów może oferować wypożyczenie „2 za 1 środek tygodnia”, a sklep detaliczny lub strona internetowa może oferować „20,00 USD zniżki na każdy zakup o wartości 100,00 USD lub więcej”.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *