7 pytań, które konsumenci zadają przed zakupem produktu

Tytuł:
7 pytań, które konsumenci zadają przed zakupem produktu

Liczba słów:
427

Podsumowanie:
Trudno jest osiągnąć cele biznesowe, jeśli nie masz odpowiednie materiały i / lub informacje, które pomogą Twojej firmie osiągnąć sukces, do którego jest zdolny. Te spostrzeżenia pomogą Ci stworzyć biznes, o jakim zawsze marzyłeś.

Słowa kluczowe:
potencjalni nabywcy, pytania

Treść artykułu:
1. O co chodzi?
Klienci chcą wiedzieć, w co się pakują, zanim otworzą portfel. Jednym z najlepszych sposobów, aby ich zdenerwować, jest przyznanie im nieoczekiwanych opłat w ostatniej chwili. Postaraj się, aby umowa była jasna i prosta… bez niespodziewanych i nieprzyjemnych niespodzianek.

2. Jak mogę skorzystać?
Spójrzmy prawdzie w oczy … klient naprawdę nie przejmuje się tym, kim jesteś, twoimi ciężko zarobionymi referencjami ani historią twojej firmy. Chcą wiedzieć, „co zrobi dla mnie ten produkt?” Spędzaj czas mądrze; podkreśl korzyści, które odniosą konsumenci … i masz wyprzedaż!

3. Jak szybko?
Nasza gospodarka zaczęła oczekiwać natychmiastowej gratyfikacji. Im szybciej klient ma w rękach zakup, tym jest szczęśliwszy. Zainwestuj w szybszą obsługę, większą sprzedaż i większą satysfakcję klientów.

4. Czy mogę to zwrócić?
Hej, zakup zawsze wiąże się z ryzykiem. A jeśli nie tak, jak wyglądało pudełko? Świadomość, że można go zwrócić, łagodzi obawy klientów przed złą inwestycją. Gwarancje zwrotu pieniędzy znacznie pomagają wyeliminować drżenie zakupów w ostatniej chwili.

5. Powinienem ci zaufać?
Najlepszym sposobem na odwrócenie uwagi potencjalnego klienta jest zaoferowanie oferty „zbyt dobre, aby było prawdziwe”. Nikt nie ufa przesadom ani nawet nie twierdzi, że brzmią jak przesada. Czy masz umowę, która naprawdę jest zbyt piękna, aby była prawdziwa? Uważaj, jak to wypowiadasz. Pamiętaj, że klient, który odkryje swój produkt, jest jeszcze lepszy niż obiecywał, to niezwykle zadowolony klient.

6. Czy dokonuję właściwego wyboru?
Emocje i logika współdziałają ze sobą, tworząc odpowiednią równowagę dla kupującego. Zwykle zakup opiera się na emocjach. Później klient szuka logiki uzasadniającej zakup. Pamiętaj, aby w swoich reklamach uwzględnić logikę, aby klient poczuł, że jego zakup był uzasadniony.

7. Jak za to zapłacić?
Prawdopodobnie pamiętasz, jak stałeś w kolejce w miejscu prowadzenia działalności, podczas gdy klient przed tobą 9 osób wypróbował każdą metodę płatności pod słońcem. Wszyscy niecierpliwie przechodzili z nogi na nogę, a niektórzy nawet położyli swoje produkty i wyszli z pustymi rękami.

Hej, zdarza się to też w wirtualnym świecie. Konsumenci czekają i czekają na pobranie strony … stają się sfrustrowani i jednym kliknięciem myszy … straciłeś sprzedaż.

Upewnij się, że kupowanie jest łatwe i bezbolesne dla Twoich klientów. Jeśli jest to zbyt skomplikowane i długotrwałe, po prostu o tym zapomną … i możesz pożegnać swój zysk.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *