7 porad marketingowych dla małych firm

Tytuł:
7 porad marketingowych dla małych firm

Liczba słów:
510

Podsumowanie:
Każda z tych 7 porad marketingowych zapewnia prosty i niedrogi sposób małej firmy, aby szybko znajdować klientów i generować sprzedaż.

Słowa kluczowe:
Sprzedaż, zysk, sprzedaż, skierowanie, marketing, potencjalny klient, witryna, wskazówka, pocztówka, pocztówki, mała firma

Treść artykułu:
Oto 7 tanich, ale bardzo skutecznych wskazówek marketingowych, które pomogą każdej małej firmie znaleźć klientów i szybko generować sprzedaż.

lt;Bgt; 1. Nie reklamuj się jak duża firma lt;/Bgt;

Duże firmy reklamują się, aby zapewnić rozpoznawalność nazwy i przyszłą sprzedaż. Mała firma nie może sobie na to pozwolić. Zamiast tego zaprojektuj swoją reklamę tak, aby generowała sprzedaż … teraz. Jednym ze sposobów na osiągnięcie tego jest zawsze umieszczanie oferty w reklamie – i łatwy sposób, aby potencjalni klienci mogli na nią odpowiedzieć.

lt;Bgt; 2. Zaproponuj tańszą wersję lt;/Bgt;

Niektórzy potencjalni klienci nie są skłonni zapłacić ceny wywoławczej za Twój produkt lub usługę. Innym bardziej zależy na niskiej cenie niż na najlepszej jakości. Możesz uniknąć utraty sprzedaży wielu z tych klientów, oferując mniejszą lub okrojoną wersję swojego produktu lub usługi po niższej cenie.

lt;Bgt; 3. Oferuj wersję premium lt;/Bgt;

Nie wszyscy klienci szukają taniej ceny. Wielu jest skłonnych zapłacić wyższą cenę, aby otrzymać produkt lub usługę premium. Możesz zwiększyć sprzedaż o średniej wielkości i łączne przychody, oferując bardziej kompleksowy produkt lub usługę … lub łącząc kilka produktów lub usług w specjalnym pakiecie premium za wyższą cenę.

lt;Bgt; 4. Wypróbuj nietypowe metody marketingowe lt;/Bgt;

Poszukaj niekonwencjonalnych metod marketingowych, które przeoczają Twoi konkurenci. Możesz odkryć bardzo opłacalne sposoby generowania sprzedaży i unikania konkurencji. Na przykład wydrukuj najlepszą małą reklamę na pocztówce i wyślij ją pocztą do potencjalnych klientów na docelowym rynku. Mała reklama na pocztówce może przyciągnąć duży ruch do Twojej witryny lub wygenerować zalew potencjalnych klientów przy bardzo niewielkich kosztach.

lt;Bgt; 5. Przytnij reklamy lt;/Bgt;

Zmniejsz rozmiar swoich reklam, aby móc wyświetlać więcej reklam za tę samą cenę. Możesz nawet być zaskoczony, że niektóre z Twoich krótkich reklam generują lepszą reakcję niż ich dłuższe wersje.

lt;Bgt; 6. Skonfiguruj wspólne promocje z innymi małymi firmami lt;/Bgt;

Skontaktuj się z niektórymi niekonkurencyjnymi małymi firmami obsługującymi klientów na Twoim rynku. Oferuj reklamowanie swoich produktów lub usług swoim klientom w zamian za reklamowanie Twoich usług swoim klientom. Zwykle powoduje to dużą liczbę transakcji sprzedaży po bardzo niskich kosztach.

lt;Bgt; 7. Wykorzystaj swoich klientów lt;/Bgt;

Twoi klienci już Cię znają i ufają. Łatwiej jest dostać od nich więcej interesów niż dostać jakąkolwiek firmę od kogoś, kto nigdy od ciebie nie kupował. Skorzystaj z tego, tworząc specjalne oferty tylko dla swoich obecnych klientów … i ogłaszaj im nowe produkty i usługi, zanim przedstawisz je ogólnemu rynkowi.

Zmień swoich klientów w agentów reklamowych swojej firmy. Zachęcaj ich do informowania współpracowników i przyjaciół o wartości Twoich produktów lub usług. Ich poparcie jest skuteczniejsze niż jakakolwiek reklama – i jest znacznie tańsze.

Każda z tych 7 wskazówek marketingowych zapewnia każdej małej firmie prosty i tani sposób na znajdowanie klientów i szybkie generowanie sprzedaży.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *