7 porad dotyczących marketingu kredytów hipotecznych dla urzędników zajmujących się pożyczkami

Tytuł:
7 porad dotyczących marketingu hipotecznego dla urzędników zajmujących się pożyczkami

Liczba słów:
900

Podsumowanie:
Świetne porady dotyczące marketingu hipotecznego, aby zwiększyć produkcję pożyczki

Słowa kluczowe:
Porada dotycząca marketingu hipotecznego

Treść artykułu:
Moim zamiarem jest, aby te wskazówki marketingowe pomogły Ci uniknąć typowych błędów popełnianych przez większość specjalistów ds. Kredytów. Przestrzegaj tej rady!

Porada dotycząca marketingu hipotecznego # 1

Zwiększ skuteczność reklam i mediów drukowanych, umieszczając nagłówki na wszystkim: listach, kartkach z życzeniami, reklamach, wszystkim.

Nagłówki są tym, co zyskuje czytelnik. Sprawiają, że chcą czytać więcej. Mówią czytelnikowi, jakie korzyści odniesie, jeśli przeczyta więcej. I właśnie tego od nich chcesz.

Spraw, aby nagłówek był mocny i zawierał korzyści.

Przykłady:

3 rzeczy, które możesz dzisiaj zrobić, aby zwiększyć swój kredyt
Oto coś, co może Ci się spodobać…
Zacząłem myśleć o Tobie, kiedy przeczytałem ten artykuł…

Pamiętaj, aby umieścić nagłówek we wszystkich mediach, a zwiększy to Twoje wyniki.

Porada dotycząca marketingu hipotecznego # 2

Kiedy robisz coś dla klienta, chwal się tym.

Chodzi mi o to, że jeśli coś osiągniesz, zrób to wielką sprawą.

‘Pan. Hej, wstrzymałem oddech przez chwilę, a ta kolekcja w twoim raporcie kredytowym sprawiła, że było mi blisko, ale walczyłem o ciebie i skłoniłem pożyczkodawcę do zatwierdzenia twojej pożyczki!

To o wiele lepsze niż powiedzenie: „Cześć, Twoja pożyczka została dzisiaj zatwierdzona. Gratulacje.’

Stań się wartościowym profesjonalistą, jakim jesteś. Upewnij się, że Twoi klienci dokładnie wiedzą, co dla nich robisz.

Porada dotycząca marketingu hipotecznego # 3

Codziennie pisz ludziom podziękowania.

To jedyne narzędzie marketingu hipotecznego może przynieść Ci tyle pieniędzy, że zakręci Ci w głowie. Każdy lubi być doceniany i doceniany. Bycie miłym i manierami to już przeszłość. Ale kiedy poświęcasz czas komuś podziękować, łączysz się z nim na głębszym poziomie.

Kup sobie kartki z podziękowaniami ze sklepu papierniczego i podziękuj osobom, które dziś coś dla Ciebie zrobiły. Może to dotyczyć wszystkiego,

Podziękuj listonoszowi za przyniesienie przesyłki do biura
Podziękuj gwarantowi za szybką decyzję
Podziękuj klientowi za telefon i poinformuj, że się spóźni
Podziękuj pośrednikowi nieruchomości za skierowanie.

Te karty mogą umilić komuś dzień. I naprawdę wyróżniasz się z tłumu jako troskliwy specjalista od kredytów hipotecznych, kiedy ich używasz.

Porada dotycząca marketingu hipotecznego # 4

Jeśli ktoś odbierze Twój telefon, poproś go o skorzystanie z następującego wiersza.,

„Pracuje z klientem teraz pozwól mi zobaczyć, czy może odebrać telefon.

To robi kilka rzeczy,

1. Sprawia, że wydajesz się zajęty, nawet jeśli nie jesteś. To pokazuje klientowi, że jesteś poszukiwany i potwierdza, że podjął dobrą decyzję, wybierając Ciebie.
2. Pozwala nie rozmawiać z osobami, z którymi nie chcesz rozmawiać
3. Pozwala powiedzieć dzwoniącemu, jeśli odbierzesz, że jest on dla Ciebie na tyle ważny, że przerywa ważne spotkanie z klientem.

To może nie być „tradycyjne” narzędzie marketingu hipotecznego, ale sprawi, że będziesz bardziej pożądany. I chociaż nie sprawi, że telefon będzie dzwonił więcej, kiedy to zrobi, zyskasz szacunek od osób po drugiej stronie linii.

Porada dotycząca marketingu hipotecznego # 5

CANI

Stała i niekończąca się poprawa
Zrób coś każdego dnia, aby ulepszyć swój biznes. Jedna mała zmiana każdego dnia może zrobić ogromną różnicę w ciągu kilku miesięcy. Wdrażaj jedno narzędzie marketingu hipotecznego przynajmniej raz w tygodniu. Przynajmniej.

W ciągu kilku lat wyniki będą dramatyczne.

Wystarczy jedna mała rzecz. Przykłady to:
· Zawieszanie świadectwa ukończenia na ścianie
· Zawieszanie świadectwa na ścianie
· Dodawanie podpisu do wiadomości e-mail
· Dodawanie małego artykułu konsumenckiego do Twojej witryny internetowej
· Zaprenumeruj biuletyn The Millionaire Loan Officer pod adresem http://www.mortgagebrokertraining.com/newsletter.html
· Przeczytaj BEZPŁATNE artykuły na temat marketingu brokerów kredytów hipotecznych na stronie http://www.mortgagebrokertraining.com/mortgagemagic.htm

Porada dotycząca marketingu hipotecznego # 6

Poszukaj w innych firmach świetnych pomysłów na dostosowanie się do Twojej firmy

Większość innowacji pochodzi z innych firm.

Podobnie jak w przypadku okna drive thru. Kto wie, kto go zaczął, ale korzystają z niego fast foody, korzystają z niego banki, korzystają z niego apteki, a nawet restauracje odnoszą z tego sukcesy.

Z jakich nowych usług korzystasz, które ułatwiają Ci życie? Czy możesz dostosować je do swojej firmy? Co powiesz na codzienne wysyłanie e-maili do potencjalnych klientów z oprocentowaniem, jeśli o to poproszą? Lub dostarczenie zestawu po zamknięciu z przedmiotami, których klienci będą potrzebować podczas przeprowadzki?

Możesz także skorzystać z narzędzi marketingowych innych firm. Jeśli zobaczysz plik marketi

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *