7 pomysłów marketingowych na poszerzenie bazy klientów i zwiększenie zysków

Tytuł:
7 pomysłów marketingowych na poszerzenie bazy klientów i zwiększenie zysków

Liczba słów:
550

Podsumowanie:
Opracowanie skutecznego programu marketingowego dla domu lub Biznes internetowy może wydawać się przytłaczający, chyba że podzielisz go na łatwe do opanowania kawałki wielkości kęsa. Oprócz utrzymywania motywacji i ciągłego dostosowywania się do tego, co robią inni na rynku, oto kilka wskazówek, które mogą pomóc w ustanowieniu solidnych ram marketingowych, które pomogą Twojej małej firmie szybciej się rozwijać.

Słowa kluczowe:
plan marketingowy, pomysły marketingowe, marketing mix, strategia marketingowa, marketing dla małych firm, narzędzia marketingowe, trendy marketingowe, obsługa klienta, marketing docelowy

Treść artykułu:
Copyright 2006 Joel Sussman

W jaki sposób przyciągasz uwagę ludzi, wzbudzasz ich zainteresowanie, pobudzasz ich pożądanie i motywujesz do działania? Odpowiedz poprawnie na to czteroczęściowe pytanie, a zidentyfikujesz sekret osiągnięcia ogromnego sukcesu sprzedażowego i marketingowego w wybranej firmie lub dziedzinie. Jednak, by skomplikować sprawę, potencjalne odpowiedzi są tak liczne i wieloaspektowe, jak rosnąca liczba rynków niszowych, produktów i usług oraz trendów marketingowych w naszej kulturze. Poniższa lista priorytetów i wskazówek marketingowych dla małych firm może pomóc Twojej małej firmie w szybszym rozwoju, choć nie jest to wszystko.

Wskazówka marketingowa nr 1: Zdobądź zaufanie klientów. Brak zdecydowania, sceptycyzm, obojętność lub dezorientacja klientów należą do największych zabójców sprzedaży w świecie biznesu. Do Ciebie należy przedstawienie obrazu doświadczenia, jakości, niezawodności, doskonałej obsługi klienta i / lub wartości dla potencjalnych klientów, aby zdobyć ich zaufanie. Jeśli nie przedstawiłeś jasno korzyści i solidnych powodów, dla których powinni robić z tobą interesy, będą się wahać, czy się zaangażować, a sprzedaż przejdzie do twojego konkurenta.

Wskazówka marketingowa nr 2: Zwiększ świadomość swojej grupy docelowej za pomocą jakiejś formy zintegrowanego marketingu. Innymi słowy, im więcej osób dowiaduje się o Tobie, tym większe są Twoje szanse na osiągnięcie rozpoznawalności marki, wiarygodności i większego udziału w rynku. Skuteczny marketing jest częściowo wynikiem pokazania Twojej grupie docelowej swojego nazwiska i punktów sprzedaży (unikalnej propozycji sprzedaży) tak często, jak to możliwe (częstotliwość), na tyle sposobów, na ile to możliwe i tak opłacalne, jak to tylko możliwe.

Wskazówka marketingowa nr 3: Entuzjazm, zarówno w druku, jak i osobiście, jest zaraźliwy (i nie mówię o używaniu wielu wykrzykników po zdaniach! To umniejsza Twoją wiarygodność). Jeśli głęboko wierzysz w Twoich produktach, usługach, Twojej firmie i tobie, potencjalni klienci przyjmą to pełne pasji podejście i będą czuli się pewnie i optymistycznie, jeśli chodzi o współpracę z Tobą.

Wskazówka marketingowa nr 4: Zakup to decyzja emocjonalna. Zaszczep w potencjalnych klientach dobre uczucia dotyczące Twojej firmy, relacji biznesowych z nimi oraz tego, jak możesz poprawić ich życie lub rozwiązać ich problem. Osiągnięcie tego jest co najmniej tak samo ważne w procesie sprzedaży, jak skupienie uwagi na cechach i zaletach produktu.

Wskazówka marketingowa nr 5: Rozwiń nieufność. Zdobądź zaufanie klientów i pokonaj potencjalne poczucie nieufności, oferując pisemne gwarancje satysfakcji, referencje klientów, referencje oraz dołączając do szanowanych i znanych organizacji zawodowych, takich jak Better Business Bureau, Izby Handlowe i stowarzyszenia branżowe.

Porada marketingowa nr 6: Wyznacz termin. Przeciwdziałaj jednej z największych przeszkód w zamknięciu sprzedaży znanej ludzkości: zwlekaniu. Aby przezwyciężyć naturalną ludzką skłonność do rozmyślania, odkładania i opóźniania, często konieczne jest wprowadzenie poczucia pilności w reklamach, prezentacjach sprzedażowych i przekazach marketingowych. Niezależnie od tego, czy pod koniec miesiąca dostawy są ograniczone, czy ceny idą w górę, niektórzy potencjalni klienci muszą mieć określony termin lub motywację do podjęcia działań już teraz.

Wskazówka marketingowa nr 7: Stwórz biznesowy plan marketingowy, aby zidentyfikować i wykorzystać swoje mocne strony i możliwości. Twój plan strategiczny powinien również uwzględniać takie czynniki, jak Twoje słabości (i możliwe środki zaradcze), zagrożenia zewnętrzne (konkurencja, czynniki ekonomiczne itp.), Twoja strategia marketingowa (produkty / usługi, cele promocyjne, strategia cenowa i decyzje dotyczące dystrybucji) , strategia medialna, budżety sprzedaży i wydatków oraz analiza rynku docelowego (poznaj swoich klientów).

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *