7 najczęstszych błędów marketingowych

Tytuł:
7 najczęściej popełnianych błędów marketingowych

Liczba słów:
764

Podsumowanie:
Siedem najczęściej popełnianych błędów marketingowych dotyczy błędów najczęściej popełnianych przez marketerów podczas programowania i prowadzenie kampanii marketingowych. Kiedy już wiesz o tych typowych błędach, możesz ich uniknąć i zapewnić sukces marketingowy.

Słowa kluczowe:
marketing

Treść artykułu:
Promując swój produkt lub usługę, musisz dobrze zrozumieć swoich odbiorców, przesłanie chcesz dostarczyć, ofertę, którą chcesz złożyć i optymalny czas na kampanię marketingową.

Zbyt często początkujący marketerzy, nawet weterani marketingu, popełniają kosztowne błędy, które skutkują słabymi wynikami kampanii marketingowych. Typowych błędów marketingowych można uniknąć dzięki odpowiedniemu planowaniu, dbałości o szczegóły oraz ciągłym pomiarom i ocenie.

Jeśli rozważasz tradycyjną kampanię marketingową, internetową kampanię marketingową lub coś, czego nigdy wcześniej nie próbowano, pamiętaj, aby unikać tych typowych błędów marketingowych.

1. Wyczucie czasu. Możesz mieć świetną listę, fantastyczną ofertę, a nawet dobrze zaprojektowany materiał marketingowy, ale jeśli nie masz czasu, wyniki również będą. Jako doświadczony marketer widziałem bardzo kosztowne kampanie marketingowe, które były bardzo atrakcyjne, ale nie przyniosły rezultatów. Dzieje się tak, ponieważ kampania dotarła do konsumentów w momencie, gdy nie byli oni zainteresowani zakupem produktu. Na przykład próba sprzedaży łopat do śniegu w lipcu nie byłaby uważana za dobry moment.

2. Niepowodzenie przetestowania nagłówka. Jako pierwsza rzecz, którą zwykle czyta potencjalny klient, nagłówek jest niezbędny do zwabienia potencjalnego nabywcy do wiadomości, oferty i działania, które chcesz, aby wykonali. Niezależnie od medium, powinieneś stale testować swoje nagłówki (lub tematy), przeprowadzając testy dzielone i oceniając odpowiedzi. Dzięki temu Twój przekaz marketingowy przyciągnie największą liczbę potencjalnych nabywców.

3. Brak przetestowania oferty. W marketingu bezpośrednim oferta jest bezpośrednio skorelowana z 40% Twojej odpowiedzi. Jeśli masz odpowiednią ofertę, ludzie reagują. Istnieją również inne czynniki, które należy wziąć pod uwagę, ale w większości przypadków wymagane jest przedstawienie atrakcyjnej oferty. Oferty mogą wahać się od rabatów po „pośpiech do wyczerpania zapasów”, ale wspólność pozostaje. Przetestuj swoje oferty pod kątem optymalizacji reakcji.

4. Posiadanie dobrej listy. Posiadanie najlepszej oferty i wielokrotnie nagradzanego designu to nie wszystko. W przypadku wielu typów kampanii marketingowych sukces jest bezpośrednio powiązany z posiadaniem listy docelowej. Dzięki dzisiejszym wyrafinowanym narzędziom do generowania list można pozyskiwać listy, które są bardzo posegmentowane na podstawie danych demograficznych, psychograficznych, zachowań zakupowych i wielu innych cech. Kluczem tutaj jest nie być groszowym mądrym i funtowym głupcem. Jeśli zastanawiasz się, gdzie zainwestować swoje pieniądze marketingowe, wydaj je na opracowanie dobrej listy domów (nazwy, które zdobędziesz samodzielnie) lub wynajęcie / zakup dobrze posegmentowanej listy marketingowej.

5. Poleganie na pojedynczym komunikacie. Każdego dnia konsumenci otrzymują średnio ponad 2000 wiadomości marketingowych. W rzeczywistości ostatnie badania wykazały, że konsumenci muszą zobaczyć Twój przekaz marketingowy średnio 12 razy, zanim zauważą. Jeśli roszczenie jest częściowo lub w całości prawdziwe, oznacza to, że musisz regularnie komunikować się z potencjalnymi klientami. Umieszczenie pojedynczego ogłoszenia w gazecie lub wysłanie jednego e-maila nie przyniesie skutecznych rezultatów. Określ media, których potencjalni klienci używają do zbierania informacji i opracuj trwającą kampanię, która działa w ramach Twojego budżetu.

6. Brak pomiaru skuteczności kampanii. Z biegiem czasu Twoja firma będzie zajmować się marketingiem. Nawet jeśli jesteś małą firmą i zastanawiasz się, jak zamierzasz komunikować się z potencjalną publicznością, w końcu uzyskasz jakiś rodzaj komunikacji. Niezależnie od rozmiaru lub kosztu kampanii marketingowej musisz śledzić swoje wyniki. Można to zrobić za pomocą prostego arkusza kalkulacyjnego lub systemu CRM o wartości wielu milionów dolarów. Najważniejsze jest to, że musisz rejestrować, co działa, a co nie, aby móc poprawić swoje wyniki w przyszłości.

7. Brak kontynuacji dialogu. Po konsultacjach z wieloma dużymi firmami wciąż jestem zdumiony, jak wiele z nich nie komunikuje się na bieżąco z klientami. Często konsumenci lub przedsiębiorstwa dowiadują się od sprzedawcy tylko wtedy, gdy nadszedł czas ponownego zakupu. Jeśli masz ugruntowaną bazę klientów, prawdopodobnie ciężko pracowałeś, aby ich pozyskać. Aby je zachować, należy wydać część budżetu marketingowego. Pamiętaj, aby otworzyć dialog z klientami, poprosić o ich opinie i regularnie komunikować się z nimi. Pomoże to budować Twój biznes w perspektywie długoterminowej.

Jeśli dopiero zaczynasz przygodę z marketingiem, masz doświadczenie jako specjalista ds. Marketingu lub po prostu chcesz ulepszyć swoje umiejętności

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *