7 kroków skutecznego reagowania na fałszywe produkty

Tytuł:
7 kroków do skutecznego reagowania na fałszywe produkty

Liczba słów:
575

Podsumowanie:
To koszmar każdego właściciela małej firmy: znajdujesz i sprzedajesz doskonały produkt lub usługa tylko po to, by obudzić się pewnego ranka i odkryć, że ktoś inny produkuje tanie podróbki tego samego.

Więc jak sobie z tym radzisz? Postępując zgodnie z naszymi siedmioma krokami…

1. Oferuj lepszy produkt

Brzmi prosto, ale oferowanie lepszego produktu jest zarówno najłatwiejszym, jak i najskuteczniejszym sposobem reagowania na strachy produktu. Zawsze istnieje rynek na produkty, które ulepszają te …

Słowa kluczowe:
mała firma, sprzedaż, marketing, komunikacja

Treść artykułu:
To koszmar każdego właściciela małej firmy: znajdujesz i sprzedajesz idealny produkt lub usługę tylko po to, aby pewnego ranka obudzić się i odkryć, że ktoś inny produkuje tanie podróbki tego samego.

Więc jak sobie z tym radzisz? Postępując zgodnie z naszymi siedmioma krokami…

1. Oferuj lepszy produkt

Brzmi prosto, ale oferowanie lepszego produktu jest zarówno najłatwiejszym, jak i najskuteczniejszym sposobem reagowania na strachy produktu. Zawsze istnieje rynek na produkty, które ulepszają te, które były przed nimi: upewnij się, że konsekwentnie szukasz sposobów na ulepszenie swojego produktu, a będziesz o krok przed fałszywymi sprzedawcami.

2. Stwórz przewagę marketingową

Wiele dobrego biznesu sprowadza się do świetnego marketingu. To kolejny obszar, w którym łatwo jest uzyskać przewagę nad efektami podróbek produktów. Ludzie, którzy sprzedają podróbki, nie są zainteresowani budowaniem marki, tworzeniem szumu ani badaniem rynku. W rzeczywistości chcą poświęcić jak najmniej czasu i pieniędzy na sprzedaż większej liczby jednostek swojego produktu. Inwestując w marketing, możesz uzyskać ważną przewagę.

3. Niech jakość stanie się priorytetem

Nigdy nie będziesz w stanie całkowicie powstrzymać strajków. Musisz jednak pamiętać, że podróbki mają jedną wielką wadę w stosunku do twojego produktu: ich jakość.

Większość podróbek to tanie, masowo produkowane kopie towarów wysokiej jakości. Dlatego są sprzedawane za tak niską cenę. Oferując produkt, który jest naprawdę wysokiej jakości, spodoba ci się kupującym, którzy aspirują do posiadania prawdziwego produktu i znacznie utrudnią komukolwiek kopiowanie Ciebie.

4. Uzyskanie patentu nie zapobiega konkurencji

Patent w pewnym stopniu pomoże ci uporać się z podróbkami. To, czego nie zrobi, to wyeliminowanie konkurencji. Nigdy nie wyeliminujesz całkowicie konkurencji. Wszystko, co możesz zrobić, to wznieść się ponad to, upewniając się, że Twój produkt, usługa i marketing są najlepsze, jak tylko mogą.

5. Kieruj reklamy na mniejsze lub niszowe rynki, na których możesz mieć przewagę

Chociaż możesz chcieć podbić świat swoją firmą, często o wiele skuteczniejsze jest podbicie niewielkiej jego części, kierując się na niszę, w której możesz się wyróżnić Koncentrując się na niszowym rynku, możesz poznać swoich klientów i ich potrzeby od podszewki, a także upewnić się, że Twój produkt lub usługa są dostosowane do tej niszy. Resztę świata zostaw podbitym sprzedawcom.

6. Dostosuj się do zmian i trendów rynkowych

W biznesie musisz się dostosować lub umrzeć. Pozwalając swojej firmie iść naprzód, robiąc to samo w ten sam sposób, otwierasz się szeroko na konkurencję, która chce być innowacyjna i iść z duchem czasu.

7. Zapewnij wyjątkową obsługę klienta

Firmy wytwarzające podróbki często nie są zainteresowane obsługą klienta. Ludzie lubią robić interesy z innymi osobami, którym mogą zaufać: może to nie dotyczyć sprzedawców podróbek, ale powinno dotyczyć Ciebie. Jeśli tak się stanie, nie musisz się obawiać, że produkt straci na wartości.

Podsumowanie

O ile nie da się całkowicie wyeliminować wad produktu, można na nie zareagować w taki sposób, aby nie ucierpiała na tym Twoja sprzedaż. Ten artykuł zawiera siedem kroków, które pomogą Ci upewnić się, że Twoje produkty i usługi są w stanie sprostać konkurencji.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *