7 kluczy do podjęcia działań

Tytuł:
7 kluczy do podjęcia działań

Liczba słów:
1050

Podsumowanie:
Dziś chciałbym przyjrzeć się kwestii perswazji. Jak nakłonisz potencjalnych klientów do podjęcia działań?

Pamiętam, że jako sprzedawca od drzwi do drzwi, mój instruktor często mówił, że trzeba zrozumieć „dlaczego ludzie kupują”. Ma w sobie pewien pierścień, prawda? Jeśli wiesz, dlaczego ludzie kupują, możesz skierować swoje reklamy na te „psychologiczne przyciski”.

Zanim przejdę dalej, chciałbym tylko wspomnieć, że nie jest to w żaden sposób „manipulacja”. To po prostu zdrowy rozsądek, że nie …

Słowa kluczowe:
perswazja, copywriter, sprzedaż, sprzedaż online

Treść artykułu:
Dzisiaj chciałbym przyjrzeć się kwestii perswazji. Jak nakłonisz potencjalnych klientów do podjęcia działań?

Pamiętam, że jako sprzedawca od drzwi do drzwi, mój instruktor często mówił, że trzeba zrozumieć „dlaczego ludzie kupują”. Ma w sobie pewien pierścień, prawda? Jeśli wiesz, dlaczego ludzie kupują, możesz skierować swoje reklamy na te „psychologiczne przyciski”.

Zanim przejdę dalej, chciałbym tylko wspomnieć, że nie jest to w żaden sposób „manipulacja”. To po prostu zdrowy rozsądek, że nie podchodzisz do kogoś w sprawie ważnej decyzji, gdy jest zły. Każda mądra żona wie, jak wprowadzić męża w ten „nastrój”, zanim rzucą mu swoją specjalną prośbę!

Nawet dzieci czekają, aż ich rodzice będą w dobrym nastroju, zanim powiedzą im o cenie specjalnego stroju, który MUSZĄ mieć.

Po oczyszczeniu powietrza spójrzmy na te ważne zasady.

1. Niedobór – ludzie szukają okazji lub produktów, których dostępność jest ograniczona. Dlatego musisz pokazać w reklamie, że Twoja oferta jest ograniczona czasowo lub w ograniczonych ilościach. Testy terenowe wykazały, że reklamy o ograniczonej ilości działają znacznie lepiej niż reklamy ograniczone czasowo. Odwlekanie jest nadal dużą częścią ludzkiej natury, więc zawsze znajdą się tacy, którzy czekaliby do ostatniej chwili z działaniem. Jeśli potencjalny klient wie, że przedmiot jest w ograniczonej ilości, nie ma możliwości ustalenia, kiedy wszystkie zostaną wyprzedane.

2. Instynkt pasterski – Twoi potencjalni klienci będą lepiej reagować na Twoją reklamę, jeśli możesz pokazać, że reagują właśnie tak jak oni. Niedawno jeden z licealistów zapukał do moich drzwi, sprzedając prenumeratę czasopisma w ramach programu stypendialnego. Użyła tego numeru na mnie – na pewno dała mi znać, że moi sąsiedzi kupili abonament! Wszyscy chcemy po prostu nadążać za naszymi sąsiadami. Nie trzeba dodawać, że dałem się na to nabrać. To, czy przeczytałbym to czasopismo, to inna historia.

Często zwracam na to uwagę mojej żonie i możesz spróbować poszukać tego wzoru. Rzadko można znaleźć antenę satelitarną w jednym domu w bloku. Często zdarza się, że odbiorniki naczyń występują w parach lub więcej. Jeden sąsiad otrzymuje tę usługę, a drugi podąża za nim. To samo dotyczy ogrodów i trawników. Nikt nie chce być obolałym kciukiem! Tu właśnie pojawia się wykorzystanie referencji. Twoje opinie mówią: „Widzisz, wiele osób takich jak Ty podejmuje tę decyzję”. Korzystaj z wielu referencji.

3. Pragnienie spłacenia dobrego uczynku – jeśli ktoś uważa, że dałeś mu coś wartościowego, istnieje silne pragnienie, aby się odwdzięczyć. Jednym z przykładów jest firma AOL, która sprzedawała swoje usługi, rozdając dyskietki. Dosłownie pokryli Stany Zjednoczone tymi dyskietkami. Nadal to robią, ale teraz z płytami CD i 1000 godzin wolnego itd. Czy myślisz, że to działa dla AOL?

W swoich działaniach marketingowych musisz najpierw dać coś wartościowego – to buduje lojalność i wyniki. Zawsze pokazuj wartość swojej „bezpłatnej” usługi – nigdy nie mów po prostu „BEZPŁATNA”. Pokaż wartość prezentu, a następnie powiedz, że jest bezpłatny. Jest to ważne, ponieważ chcesz, aby osoba ceniła Twój bonus. (Zauważysz, że we wszystkich bonusowych ebookach, które przekazałem w tych artykułach, najpierw mówię ci o ich wartości – a czasem nawet robię wszystko, co w mojej mocy, aby udowodnić tę wartość.)

4 . Autorytet – ludzie będą cię słuchać, jeśli zobaczą, że masz autorytet w swoim przedmiocie. Pojawiła się reklama telewizyjna, która wykorzystywała ten tekst: „Mój zięć polecił mi wziąć _____ na zgagę. Dlaczego miałbym go słuchać, jak mówisz? On jest doktorem’. Możesz pomyśleć, że nie masz uprawnień do tego, co reklamujesz. W tym przypadku odwołaj się do autorytetów – cytat z szanowanego dziennika, ekspert … masz pomysł.

5. Zaangażowanie – jeśli ktoś zobowiązał się PUBLICZNIE do czegoś, jest bardziej prawdopodobne, że to zrobi. Znajdź jakiś sposób, aby skłonić kogoś do podjęcia zobowiązania, a jest bardziej prawdopodobne, że to zrobi, niż gdyby tego nie zrobił. Dlatego każdy trener motywacyjny powiedziałby Ci, że ważne jest, aby ZAPISAĆ swoje cele – istnieje większe prawdopodobieństwo, że je osiągniesz!

Właśnie dzisiaj otrzymałem list sprzedażowy pocztą, na który musiałem przesłać bezpłatne informacje. Moja fizyka

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *