7 kluczowych strategii zdobywania lojalności klientów

Tytuł:
7 kluczowych strategii zdobywania lojalności klientów

Liczba słów:
1327

Podsumowanie:
Kluczem do sukcesu Twojej firmy jest budowanie lojalności klientów. Trzymanie się obecnych klientów jest tak samo ważne, jak zachęcanie nowych klientów, aby stale zasilali Twoją listę nowymi subskrybentami. Lojalność klientów jest kluczem do rozwoju Twojej firmy i zysków. Ponieważ lojalni klienci generują ciągły strumień przychodów dzięki powtarzalnym zakupom, przynoszą Twojej firmie większą rentowność przy niższych kosztach.

Słowa kluczowe:
lojalność klientów

Treść artykułu:
Kluczem do sukcesu Twojej firmy jest budowanie lojalności klientów. Trzymanie się obecnych klientów jest tak samo ważne, jak zachęcanie nowych klientów, aby stale zasilali Twoją listę nowymi subskrybentami. Lojalność klientów jest kluczem do rozwoju Twojej firmy i zysków. Ponieważ lojalni klienci generują ciągły strumień przychodów dzięki powtarzalnym zakupom, przynoszą Twojej firmie większą rentowność przy niższych kosztach.

Jak w każdym innym systemie zarabiania pieniędzy, aby odnieść sukces jako e-mail marketer, musisz zrozumieć wszystkie dostępne sekrety, aby rozwijać swój biznes i natychmiast je zastosować.

Jak budować relacje biznesowe, aby zyskać lojalność klientów!

Gdziekolwiek jesteś online, mówią ci, że musisz mieć listę, aby odnieść sukces. To prawda, ale nie zajdzie to wystarczająco daleko, dopóki nie zrozumiesz dokładnie, co sprawia, że subskrybenci chętnie płacą za Twoje produkty, a sukces pozostanie subtelny.

Jeśli nie wiesz, jak zbudować relację biznesową, aby zachować entuzjazm wśród subskrybentów, niecierpliwie czekając na Twoje artykuły i spiesząc się z zakupem produktu bez względu na markę, Twoja lista jest bezwartościowa.

Bez wątpienia głównym kluczowym czynnikiem responsywnej listy e-mailowej jest czynnik zaufania. Jeśli zdobędziesz zaufanie subskrybentów, odniesiesz znacznie większy sukces, jeśli chodzi o reklamowanie się na liście. Bez zaufania subskrybentów będą oni nieufni, jeśli chodzi o wyciągnięcie karty kredytowej, aby kupić od Ciebie.

1 – Zdobądź zaufanie subskrybentów

Uczciwość jest niezbędna do zdobycia zaufania klientów, a zaufanie to jest kluczem do ich lojalności. Zdobywanie zaufania klientów jest ważne dla sukcesu każdej firmy. Szczerość wiąże się z nieukrywaniem niczego.

Poinformuj swoich subskrybentów o Twojej identyfikacji i danych kontaktowych, takich jak imię i nazwisko, adres fizyczny, adres e-mail i numer telefonu. Ważne jest, aby poinformować subskrybentów, jak skontaktować się z Tobą w celu uzyskania pomocy. Im bardziej cię znają jako osobę, tym bardziej ci ufają. A jeśli chodzi o proszenie o pieniądze, nic nie jest ważniejsze niż zaufanie.

Ostrzeżenie: pamiętaj o selektywnym promowaniu swoich subskrybentów. Jeśli zasugerujesz produkt, który okaże się oszustwem, Twoi subskrybenci prawdopodobnie najpierw obwinią Cię za polecenie go im. Naprawdę nie możesz sobie pozwolić na takie uderzenie w swoją reputację.

2 – Daj im to, czego chcą

Kiedy Twoi subskrybenci rejestrują się w Twoim e-zinie, robią to bez powodu. Chcą informacji, które im mówisz, że otrzymają. Daj im to dalej, a będą szczęśliwi, jak to tylko możliwe. Odejdź od tego, a możesz stracić subskrybentów szybciej, niż możesz ich zdobyć.

Wskazówki: zapytaj swoich subskrybentów, czego chcą. Nie zgaduj. Skorzystaj z tej wspaniałej, łatwej w użyciu taktyki online, aby dowiedzieć się dokładnie, co kupią od Ciebie Twoi subskrybenci lub jaki temat chcą się uczyć. Możesz zorganizować konkurs. Wysyłając im proste kwestionariusze lub ankiety, dostrzeżesz potrzeby, potrzeby i preferencje Twojego rynku. Daj zwycięzcy nagrodę i / lub prezent wysokiej jakości, którego nie może znaleźć nigdzie indziej. Zaangażowanie subskrybentów w ten sposób sprawi, że będą zainteresowani Twoimi e-mailami i pomogą otworzyć więcej e-maili.

3 – Nie wysyłaj „zbyt wielu” wiadomości marketingowych.

Dwie rzeczy, na które naprawdę musisz zwrócić uwagę jako wydawca, to jak reklamować swój produkt / usługę i jaki produkt polecasz. Nic tak nie denerwuje subskrybenta, jak myślenie, że wydawca jest w tym tylko dla pieniędzy. Stanie się tak, jeśli reklamujesz zbyt dużo lub jeśli reklamujesz niewłaściwe produkty.

Wysyłanie biuletynu e-mail ze zbyt dużą liczbą reklam i niewielką ilością lub brakiem informacji jakościowych może zaszkodzić Twojej reputacji. Masz wszystko do stracenia i nic do zyskania, wypełniając swój ezine reklamami.

Reklamy w Twoim Ezine nie są jedynymi rzeczami, o które musisz się martwić. Obejmuje to również wszelkie wysyłane przez Ciebie reklamy, które są oddzielone od regularnie planowanego biuletynu. Wysyłanie reklamy każdego dnia nie jest dobrym rozwiązaniem, jeśli chcesz budować lojalność klientów. Jest to dobry sposób, jeśli chcesz, aby wszyscy wypisali się z Twojej listy.

4 – Niech Twoi subskrybenci będą Twoimi przyjaciółmi!

Pokaż swoim subskrybentom, kim jesteś. Subskrybenci powinni postrzegać Cię jako prawdziwego użytkownika

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *