6 sposobów korzystania z biuletynów sprzedaży dla klientów

Tytuł:
6 sposobów korzystania z biuletynów klientów i sprzedaży

Liczba słów:
608

Podsumowanie:
Biuletyn dla klientów, sprzedaży lub marketingu może być potężnym narzędziem do budowania biznesu, zarówno wewnątrz firmy, jak i poza nią.

Słowa kluczowe:
biuletyn dla klientów, biuletyn marketingowy, biuletyn sprzedaży, branding, dysonans posprzedażowy, opinie klientów

Treść artykułu:
Sprzedawaj więcej Wyżej -Margin Products
Firmy, które uważają, że nie osiągają dużych zysków pomimo silnej sprzedaży, mogły pozwolić, aby produkty o niskiej marży stały się ich podstawą.

Biuletyn może podkreślać produkty o wyższej marży, zarówno wśród klientów, jak i pracowników. W przypadku pracowników powtórz korzyści (dla nich i dla firmy) ze sprzedaży produktu lub zestawu produktów z wyższą marżą zysku. Poinformuj klientów, że te produkty istnieją, jak je kupić i przedstaw korzyści z ich używania.

Przejście od statusu towaru do statusu marki
Kontrola cen jest jedną z ważnych zalet markowego produktu nad towarem. Oczywiście proces przenoszenia produktu do statusu marki zaczyna się od włączenia jakiejś wartości dodanej. Ale kiedy dodasz tę wartość, chcesz się upewnić, że Twoi klienci wiedzą.

Biuletyn marketingowy zapewnia krytyczną komunikację dla procesu budowania marki. W końcu zwiększenie kosztu towaru bez wyjaśnienia korzyści mogłoby doprowadzić klientów do zmiany dostawcy. Zanim cena pójdzie w górę, klienci powinni spodziewać się podwyżki, zrozumieć wartość dodaną i docenić dodatkowe korzyści, jakie otrzymują.

Penetracja nowych rynków lub terytoriów
Często sprzedawcy koncentrują się na istniejących klientach i istniejących biznesach. Nie jest to zaskakujące, ale niekoniecznie leży w Twoim najlepszym długoterminowym interesie. Wszystkie firmy potrzebują przynajmniej kilku potencjalnych i nowych klientów. Problem: korzyści z poszukiwania i rozwijania nowego biznesu przychodzą powoli w porównaniu do zwrotów od obecnych klientów.

Biuletyn marketingowy może być skuteczną pierwszą linią. Korzystając z list przygotowanych przez sprzedawców lub przedstawicieli obszarów, w których chcesz się poruszać, wyślij biuletyn drukowany i formularz odpowiedzi. Jeśli publikujesz bezpłatny biuletyn elektroniczny, poszukaj sposobów na znalezienie nowych subskrybentów w obszarze docelowym.

Biuletyn powinien ułatwiać potencjalnym klientom kontakt z Tobą, poproszenie o informacje o Twoich produktach lub kontakt telefoniczny z handlowcem. Zaplanuj wysyłanie wielu numerów biuletynu, ponieważ wielokrotne ekspozycje są kluczem do rozwoju nowego biznesu.

Marketing wewnętrzny
Marketing nie bez powodu zwykle koncentruje się na działaniach zorientowanych na zewnątrz. Jednak jedna szkoła myślenia twierdzi, że liczy się również marketing wewnętrzny. Zasadniczo marketing wewnętrzny pomaga upewnić się, że wszyscy w Twojej organizacji wiedzą, co sprzedajesz i dlaczego klienci powinni kupować od Ciebie. I nie zapominaj o nastawieniu. Każdy w organizacji powinien być wzmacniaczem produktów firmy.

Artykuły i inne artykuły sprzedawane klientom zewnętrznym mogą również pomóc pracownikom. Artykuły w biuletynach marketingowych nie powinny być pisane z myślą o pracownikach, ale należy o tym pamiętać.

Zmniejsz dysonans posprzedażowy
Dysonans posprzedażowy odnosi się do naszej naturalnej skłonności do zastanawiania się, czy po zakupie mamy dobrą ofertę. Kupujący, który uważa, że uzyskał kiepską ofertę, prawdopodobnie nie będzie powtórnym klientem ani nie spowoduje innych kosztownych problemów.

Możesz zmniejszyć dysonans kupujących, publikując nazwiska niektórych prominentnych klientów (oczywiście za ich zgodą). Dzięki temu inni klienci czują się bezpiecznie, wiedząc, że są w dobrym towarzystwie. Weź również pod uwagę ideę bezpieczeństwa w liczbach, raportowanie liczby zakupów dokonanych w określonym okresie.

Informacje zwrotne od klientów
Myślenie o biuletynie wyłącznie jako narzędziu komunikacji zewnętrznej pomija jedną z jego najpotężniejszych możliwości. Korzystaj z biuletynu, aby przekazywać klientom skargi, komplementy i sugestie.

Niektóre z ważniejszych odpowiedzi klientów obejmują:
* skargi dotyczące wydajności produktów
* pomysły na ulepszenia produktów
* pomysły na nowe produkty
* skierowania do nowych klientów
* poziomy satysfakcji
* raporty dotyczące potrzeb lub nierozwiązanych problemów na rynku

To tylko pół tuzina z wielu sposobów wykorzystania biuletynu klienta lub marketingowego, demonstrujące siłę i zasięg skuteczne biuletyny.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *