6 rzeczy, które wiem o pocztówkach, których nie znasz

Tytuł:
6 rzeczy, które wiem o pocztówkach, których nie znasz

Liczba słów:
1080

Podsumowanie:
lt;igt; Naprawdę proste porady marketingowe dotyczące pocztówek lt;/ igt;

Słowa kluczowe:
pocztówki, marketing, marketing pocztówkowy, marketing, direct mail postcards, direct mail, joy gendusa

Treść artykułu:
In moje bogactwo doświadczeń ukryte między tymi uszami, udało mi się wydobyć dla Ciebie to, co uważam za „najlepsze z najlepszych” – innymi słowy, wziąłem najbardziej sprawdzone szczegóły dotyczące pocztówek, które były dla Ciebie istotne, rozpoczynając kampanię pocztówkową i naprawdę wygrywam. A więc oto najbardziej wyraziste informacje dotyczące pocztówek.

lt;bgt; 1) Wiem, że pocztówka jest lepsza niż coś w kopercie. lt;/bgt;

Z wielu powodów, głównym jest to, że w kopercie nie można spraw, aby potencjalny klient zobaczył Twoją wiadomość.

Ludzie są szybcy. Widzimy i czytamy bardzo szybko – właściwie znacznie szybciej, niż nam się wydaje. Pomyśl o sobie – jak szybko przeglądasz pocztę i przetwarzasz to, co chcesz zachować, a czego nie? Dość szybko. Potrzeba ułamków sekund, aby przejść i przetworzyć w myślach „rachunek, rachunek, reklama, rachunek, reklama, list…”. Ułamki sekund również zajmują, aby zdecydować, czy w ogóle zamierzasz poświęcać więcej uwagi elementom, które wyznaczyłeś jako reklamy.

Z pocztówką, nawet jeśli ją wyrzucą, już widzieli Twoją wiadomość, niezależnie od tego, czy myślą, czy nie. Widzieli to na tyle, by go wyrzucić, prawda?

Następnym razem, gdy dostaną tę samą pocztówkę pocztą, zobaczą ją ponownie, gdy wyrzucą ją do kosza.

Spójrzmy prawdzie w oczy – niechciane wiadomości są wyrzucane. A pocztówki to wiadomości-śmieci dla wielu ludzi.

Chociaż mogą to być wiadomości-śmieci, pocztówki są czytane bez względu na wszystko – nawet jeśli zostaną wyrzucone bez ich przeczytania, zostaną zauważone. To jest jak feniks powstający z popiołów.

lt;bgt; 2) Wiem, że jeśli nie wysyłasz powtarzających się wiadomości ze swoimi pocztówkami, spuszczasz pieniądze w toalecie. lt;/bgt;

Nie można powtórzyć powtarzających się wysyłek. POWTÓRZ MAILI! POWTÓRZ MAILI! POWTÓRZ MAILI! Jeden strzał w ciemno wysyłanie pocztówek nie zmieni Twojej firmy, wyników finansowych, Twojego życia ani niczego.

Krótko mówiąc, jeśli nie jesteś w stanie skonfrontować się z tym, że musisz przeprowadzić kampanię, nie przejmuj się biznesem. Przepraszam, jeśli brzmię trochę szorstko!

lt;bgt; 3) Wiem, że najlepsza cena niekoniecznie najlepsza najlepsza pocztówka. lt;/bgt;

Najtańsza niekoniecznie najlepsza. Obowiązuje tu stare powiedzenie „dostajesz to, za co płacisz”. Poproś potencjalną firmę pocztową, z którą rozmawiasz, i wyślij Ci próbki. Upewnij się, że pocztówka jest bardzo dobrej jakości, sztywna karta, która przykuwa Twoją uwagę. Zdobądź je, aby przekazać referencje klientów. Zadzwoń do tych referencji i dowiedz się, co myślą o usługach, produktach tej firmy itp.

Jest wiele zakulisowych prac, które wymagają prawidłowego wykonania pocztówki. Jeśli spieprzą drukowanie, jeśli nie dotrą do Ciebie w terminie itp. – zrobienie tego za grosze może nie oznaczać uzyskania wysokiej jakości usług, których potrzebujesz lub chcesz.

lt;bgt; 4) Wiem, że chociaż większość ankietowanych twierdzi, że lubi pełny kolor po obu stronach, prawda jest taka, że czarny na białym odwrocie pocztówki otrzymuje lepszą odpowiedź. lt;/ b gt;

Dlaczego? Ponieważ pełny kolor po obu stronach jest mylący. Z drugiej strony, jeśli masz bardzo estetyczny, przyjemny dla oka przód – ze świetnym nagłówkiem – po prostu chcesz odwrócić tę pocztówkę i po prostu umieścić wiadomość na odwrocie. Chcesz dobrego śladu oczu.

Ślad oczu to miejsce, w którym podąża twoje oko, gdy patrzysz na pocztówkę. Możesz mieć dobry ślad oczu z pełnymi kolorami po obu stronach – ale trzeba to zrobić poprawnie. Zwykle, gdy dajesz ludziom wybór pełnego koloru po obu stronach, wypadają za burtę, a kreatywne soki zaczynają latać, a nie płynąć, lecąc z: „WOW !!! pełny kolor po obu stronach? !! ” I robią to zbyt zajęci. Nie chcesz, żeby się rozpraszał – chcesz, żeby szedł jak szlak. Miej początek, środek i koniec.

lt;igt; Przykład: lt;/igt;

lt;bgt; Czy zauważyłeś tę pocztówkę?

Twoi klienci też zauważą twoje!
5000 Pełny kolor

Super-błyszczący

Pocztówki

tylko za

389 $ lt;/bgt;

Spójrz na to z punktu widzenia klienta – naprawdę spójrz na to z ich punktu widzenia, a zobaczysz, co mam na myśli pod pojęciem śladu wzroku.

lt;bgt; 5) Wiem, że na pocztówce należy promować tylko jedną rzecz naraz. lt;/bgt;

Nawet jeśli sprzedajesz wiele różnych produktów, promujesz tylko jeden z nich. Dobrze jest o nich wspomnieć na odwrocie kartki pocztowej z ostrym punktem. Ale głównym celem na przedniej stronie pocztówki musi być jeden produkt

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *