5 wskazówek, jak uzyskać więcej wyników z materiałów marketingowych

W momencie, gdy zdecydowałem się specjalizować jako copywriter z bezpośrednią reakcją (co oznacza, że ​​otrzymujesz odpowiedź bezpośrednio z materiałów marketingowych, nie ma zaangażowanej osoby pośredniej, takiej jak przedstawiciel handlowy), wiedziałem, że będzie jedna rzecz, która określi, czy będę jadł stek lub jedzenie makaronu i sera.

A jaka jest jedna rzecz? Wyniki, które otrzymałem dla moich klientów.

Dlatego poprawa wyników stała się dla mnie dość dużym celem. Możesz nawet nazwać to pasją. (Niektórzy ludzie, którzy nie są tak mili, nazywają to obsesją).

Niezależnie od tego, oto 5 wskazówek, które pomogą Ci poprawić konwersję materiałów marketingowych.

1. Wiesz, z kim rozmawiasz. Jeśli usłyszę, jak ktoś mówi „kobiety są moimi potencjalnymi klientami” lub „każdy ze skórą jest moim rynkiem docelowym” (tak, to naprawdę była bezpośrednia wycena od kogoś, kto sprzedał Mary Kay, Arbonne lub coś w tym rodzaju), wyślę moje border collie (wszystkie 3) do twojego domu i zmusić cię do zabawy z nimi, aż odpadnie ci ręka. Poważnie, najszybszym sposobem na osiągnięcie najbardziej ponurych rezultatów, jakie można sobie wyobrazić, jest próba rozmowy ze wszystkimi. Wymyśl konkretnego klienta – im bardziej szczegółowy, tym lepiej – i upewnij się, że Twoje materiały marketingowe przemawiają bezpośrednio do tego klienta.

2. Upewnij się, że zapisujesz korzyści, a nie funkcje. Ten jest prawdopodobnie najtrudniejszy do „zdobycia”, ale także jeden z najbardziej krytycznych. Ludzie kupują korzyści, a nie funkcje, więc jeśli mówisz tylko o funkcjach, po prostu prosisz ludzi, aby nie kupowali tego, co sprzedajesz.

Jaka jest więc różnica między funkcjami a zaletami? Cechy to opis produktu – na przykład, jeśli mówimy o pigułce odchudzającej, cechą oznaczałaby, że produkt jest pigułką. Korzyścią byłoby rozwiązanie, które zapewnia produkt – w tym przypadku utrata wagi.

W miarę możliwości napisz o tym, dlaczego ktoś powinien kupić Twój produkt. Nikt nie kupuje pigułek odchudzających, ponieważ lubi je brać, kupują je, aby schudnąć. Pomyśl o rozwiązaniu, które zapewnia Twój produkt lub usługa, i napisz o tym.

3. Popracuj nad tym nagłówkiem. David Ogilvy, znany specjalista od reklamy i autor Confessions of an Advertising Man, powiedział, że ludzie podejmują decyzję o przeczytaniu materiałów marketingowych na podstawie nagłówka.

Twój nagłówek powinien: a. rozmawiaj z potencjalnymi klientami, b. zawierać świadczenie, c. być tak przekonującym, że Twój rynek docelowy jest zmuszony czytać dalej. To bardzo dużo, o co można prosić w zasadzie z kilku słów. Więc nie spiesz się z tym procesem – poświęć tyle czasu, ile potrzebujesz, aby stworzyć najlepszy nagłówek dla swojego konkretnego utworu.

4. Nie zapomnij wezwania do działania. Musisz mówić ludziom, co dalej. Jeśli nie powiesz im, czego od nich oczekujesz, prawdopodobnie nic nie zrobią.

Nie zakładaj, że Twoi potencjalni klienci wiedzą, czego od nich oczekujesz. Oni nie. Nie potrafią czytać w twoich myślach. Oni też nie chcą. To zapracowani ludzie. Nie mają czasu ani energii, żeby coś wymyślić. Powiedz im, co mają robić dalej, lub nie zdziw się, gdy nic nie zrobią.

5. Użyj P.S. lub podpisów. Postscriptum (P.S.) to druga najczęściej czytana pozycja w sprzedaży. Jaki jest trzeci? Napisy. (Kopia pod zdjęciami, diagramami lub innymi ilustracjami). Teraz, kiedy już to wiesz, zastanów się, w jaki sposób możesz użyć jednego lub obu tych elementów w swoich pracach. Może umieszczasz tam specjalną ofertę lub podkreślasz szczególnie interesującą korzyść. Albo jeszcze raz powiedz im, jaki ma być ich następny krok. Cokolwiek robisz, nie marnuj tej przestrzeni.

Jeśli wykonasz choćby jedną z tych wskazówek, powinieneś zacząć widzieć lepsze wyniki. Pracuj nad wszystkimi pięcioma, a możesz być zaskoczony, jak bardzo poprawią się Twoje wyniki.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *