5 wskazówek, jak uczynić wizytówkę skutecznym narzędziem marketingowym

Efektywnie wykorzystywane wizytówki mogą być świetnym narzędziem marketingowym. W tym artykule omówimy 5 najbardziej efektywnych sposobów codziennego korzystania z wizytówek.

1. Bądź kreatywny.

Bądź kreatywny w projektowaniu swoich wizytówek. Wizytówki nie muszą być tylko kawałkami papieru z Twoimi danymi kontaktowymi. Bądź kreatywny i nadaj swoim wizytówkom użytek i cel. Uczyń z nich potężne narzędzie marketingowe do promocji Twojej firmy.

Twoim celem jest sprawienie, aby Twoja wizytówka była czymś, co odbiorca będzie chciał zachować i wykorzystać. Na tym polega różnica między dobrze przemyślaną i zaprojektowaną wizytówką, a kartką papieru z Twoimi danymi kontaktowymi, która prawdopodobnie zostanie wyrzucona do kosza.

Podaruj odbiorcy wizytówek specjalną ofertę. Na przykład, jeśli jesteś szkołą / ośrodkiem szkoleniowym, możesz zaoferować „pierwszą lekcję za darmo z tą kartą” lub jeśli prowadzisz sklep, być może zaoferujesz „10% każdego zakupu powyżej 50 USD”.

Niezależnie od prowadzonej działalności istnieje kreatywny sposób, aby nadać swojej wizytówce prawdziwą wartość dla odbiorcy. Jeśli potrafisz pomyśleć i wdrożyć te nowe kreatywne sposoby, zanim zrobi to Twoja firma, uzyskasz natychmiastową przewagę w tej dziedzinie i zdecydowanie powinieneś zobaczyć wzrost biznesu, jeśli prawidłowo wypromowałeś swoje karty.

2. Zasada 1 minuty

Zasada 1 minuty mówi w zasadzie, że jeśli rozmawiasz z osobą dłużej niż 1 minutę, powinna już mieć w ręku jedną z twoich wizytówek.

Oznacza to, że w rozmowach musisz znaleźć sposób, aby porozmawiać o tym, co robisz, i być w stanie zaoferować jedną ze swoich wizytówek osobie, z którą rozmawiasz w pierwszej minucie rozmowy. Można to porównać do rozmowy, którą możesz odbyć z kimś na przystanku autobusowym lub w windzie. Rozmowa zakończy się w bardzo krótkim czasie i masz bardzo krótki czas na przekazanie wiadomości lub w tym przypadku na dostarczenie wizytówki do odbiorcy.

Zasada 1 minuty to po prostu ćwiczenie, aby jak najwięcej wyciągnąć swoją wizytówkę. Wiele osób ma kłopoty z zamówieniem wizytówek tylko po to, by usiąść w kącie swojego biura. Aby skutecznie używać wizytówek, musisz je rozdawać przy każdej nadarzającej się okazji.

3. Uczyń ich opiekunami

Gdy już dasz komuś swoją wizytówkę, co uchroni ją przed wyrzuceniem do kosza lub zapomnieniem. Jeśli nie sprzedajesz artykułów pierwszej potrzeby, prawdopodobnie można uczciwie powiedzieć, że najprawdopodobniej nie potrzebują one produktów / usług, które oferujesz w tej chwili. Miejmy nadzieję, że w przyszłości nadejdzie czas, kiedy będą szukać tego produktu / usługi i wtedy Twoja wizytówka nadal musi być w rękach danej osoby.

Dlaczego ktoś potrzebuje Twojej wizytówki? Jeśli nie możesz odpowiedzieć tak łatwo, może czas pomyśleć o nowym projekcie wizytówki.

Czy Twoja wizytówka zawiera cenne informacje? Przez wartościowe mam na myśli mapę, rabat, kalendarz, pomiary, wykresy lub cokolwiek związanego z Twoją branżą? Jeśli tak się nie stanie, możesz pomyśleć o dodaniu wartościowej funkcji do swojej wizytówki.

4. Zostaw je, gdziekolwiek jesteś

Podczas wielu podróży po wielu firmach w mojej okolicy zauważyłem stosy wizytówek na ladach różnych firm. Na przykład podczas niedawnej podróży do mojego księgowego zauważyłem, że mają na ladzie kilka stosów wizytówek dla kredytodawców hipotecznych, kredytów mieszkaniowych itp.
Można to bardzo porównać do wymiany linków, która ma miejsce, gdy webmasterzy szukają referencji biznesowych od podobnych firm.

W każdym miejscu, w którym bywasz, powinieneś zapytać, czy nie mają nic przeciwko pozostawieniu tam stosu wizytówek dla swoich klientów. Możesz spróbować tego u swojego lekarza, dentysty, księgowego, prawnika, salonu kosmetycznego lub fryzjera.

W przypadku podobnych firm (np. Księgowy> prawnik lub pożyczkodawca) możesz zorganizować wystawienie stosu ich wizytówek w firmie, gdy oferują one wizytówki u siebie. Może to być bardzo skuteczny sposób korzystania z wizytówek i zapewnia duże zyski.

5. Zapytaj o opinię

– Nie masz nic przeciwko, jeśli zadam ci krótkie pytanie? Szukam opinii na temat mojej nowej wizytówki ”. Po zadaniu pytania i przyniesieniu temat do góry, wręcz im wizytówkę. Upewnij się, że go zatrzymają, nawet jeśli próbują ci go oddać, mówiąc im, że wydrukowałeś już tysiące.

Podziękuj osobie za poświęcony czas, a jeśli kiedykolwiek będzie potrzebować produktu lub usługi, którą oferujesz, Twoje informacje kontaktowe znajdują się na wizytówce. Nawet jeśli ta osoba nie może bezpośrednio skontaktować się z Twoją firmą, zawsze istnieje szansa, że ​​przekaże Twoją kartę lub nazwę firmy innej stronie.

Nawet w najgorszym przypadku mogą wrócić do domu i opowiedzieć koledze, że właśnie przyszedł orzech, rozmawiał na przystanku autobusowym i wręczył mu wizytówkę usługi koszenia trawnika. Ten przyjaciel może powiedzieć: „Szukałem dobrej kosiarki”. „Oto wizytówka, którą mam”. I jest sytuacja, w której możesz nawet wyciągnąć interes z wręczenia swojej wizytówki nieznajomemu, a nawet niezainteresowanemu nieznajomemu.

Przestrzegając tylko jednego z pięciu powyższych pomysłów każdego dnia, możesz zmienić swoją wizytówkę w doskonałe narzędzie marketingowe i zobaczyć niemal natychmiastowy wzrost biznesu.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *