5 świetnych sposobów dotarcia do rynku docelowego

Istnieje wiele sposobów, aby dotrzeć do i znaleźć ludzi, których chcesz przyciągnąć do swojej firmy. Oto kilka sposobów na rozpoczęcie:

1) Weź udział w spotkaniach organizacyjnych

Gdzie przebywają ludzie na Twoim rynku docelowym? Zbadaj to, a następnie zaplanuj udział w spotkaniu lub dwóch, aby wymieszać się. Czy jest lepszy sposób na spotkanie i poznanie tych osób, jednocześnie ucząc się więcej o rynku?

2) Zaproponuj zabranie głosu na spotkaniu lub konferencji

Co masz do zaoferowania, co Twoim zdaniem może być wartościowe dla tych, do których próbujesz dotrzeć? Zaprezentuj krótką prelekcję lub pokaz slajdów na pomocny temat. Upewnij się, że przedstawiłeś grupie coś wartościowego. Jakie pomocne wskazówki lub inne materiały zwróciłyby jej uwagę i zachęciłyby ich do dowiedzenia się więcej o tobie i tym, co robisz? Po prostu daj im przedsmak swoich umiejętności i wiedzy. Są szanse, że będą chcieli z Tobą porozmawiać po prezentacji.

3) Reklamuj się w publikacjach, które czyta Twój rynek docelowy

Internet to świetne miejsce do sprawdzania, jakie publikacje są dostępne. Prawdopodobnie możesz nawet sprawić, aby Twoje ogłoszenie pojawiło się w Internecie, a także w wersji papierowej publikacji. Reklama może być dość droga, więc uważaj na tę!

4) Przedstaw bezpłatną teleklasę

Jeśli nie masz pewności co do swoich umiejętności wystąpień publicznych, ale nadal czujesz, że masz coś wartościowego do nauczenia tych, na których próbujesz wpłynąć, spróbuj zaoferować bezpłatną teleklasę. Zwykle wynajęcie mostu w celu zorganizowania klasy jest dość niedrogie. Możesz także uczyć w zaciszu własnego domu. Jest to również świetny sposób na uzyskanie listy nazwisk, które można dodać do listy subskrybentów w przypadku wysyłek. Jeśli nie masz nic przeciwko tej opcji, możesz pobierać niewielką opłatę za przyszłe posiadane teleklasy, co przyniesie Ci pasywny dochód.

5) Załóż bloga

Pisz codziennie lub co tydzień posty związane z tematyką, które wzbudzą zainteresowanie Twojego rynku docelowego. Poświęć czas na zbadanie konkretnych tematów, o których możesz pisać. Następnie dodaj trochę pizazz … ciesz się, kiedy publikujesz informacje na swoim blogu. Jeśli coś Cię ekscytuje, inni też. I nie zapomnij użyć słów kluczowych. Oto, czego wyszukiwarki użyją do znalezienia treści na Twoim blogu i przyciągnięcia do niego innych.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *