5 sprawdzonych sposobów marnowania pieniędzy na reklamę

1. Reklama Yo Yo
Moja przyjaciółka Dottie jest w stanie dokładnie przewidzieć wzrosty i spadki sprzedaży … i nie, nie przepada jej za przepowiadaniem przyszłości. Doświadczenie dowiodło, że marzec, kwiecień i maj przyniosą jej dużo pieniędzy na konto, a wrzesień i styczeń postawią ją w załamaniu

Brzmi znajomo? Czy Ty też zostałeś złapany w błędne koło wysokich i niskich wolumenów sprzedaży? Czemu? Większość z nas ma tendencję do intensywnego reklamowania się, gdy sprawy toczą się powoli – w desperackiej próbie przekierowania klientów przez drzwi, ale wycofują się, gdy sytuacja się rozwija.

Jeśli szukasz stabilnego rynku, opracuj stały plan marketingowy. Stała reklama zapewnia stały wzrost … i stale rosną zyski!

2. Reklama jednostrzałowa
Jednorazowe reklamy rzadko przynoszą rezultaty. Większość klientów jest taka jak Ty, nie wskakują na wagon z muzyką, gdy ten mija pierwszy raz. Często muszą kilka razy zobaczyć twoje materiały sprzedażowe, zanim faktycznie przejdą przez drzwi.

Aby odnieść sukces, konieczne są dalsze działania. Nie mówimy teraz tylko o potencjalnych klientach … nawet twoi lojalni klienci muszą być kultywowani do sprzedaży. Ile razy myślałeś o dokonaniu zakupu, ale po prostu nigdy go nie wykonałeś? Jasne, wszyscy to robimy. Czasami potrzeba trochę presji, abyśmy rozstali się z naszymi ciężko zarobionymi pieniędzmi. Postaraj się poświęcić czas na budowanie relacji zarówno z nowymi klientami, jak i wiernymi obserwatorami.

3. MonkeySee, Monkey Do Advertising
Ile razy widziałeś te same pomysły na reklamy napisane z odrobinę innym akcentem? Jeśli surfujesz po sieci, natknąłeś się na mnóstwo reklam małp! Tak, możesz przewidzieć, co obejmie następny akapit, ponieważ widziałeś to w tylu innych miejscach.

Jasne, reklamy kopiowania kotów mogą być skuteczne przez chwilę, ale wyniki szybko znikną, gdy inni dołączą do manii kopiowania. Jeśli szukasz PRAWDZIWYCH i TRWAŁYCH rezultatów, bądź oryginalny. Rób to, co tylko ty możesz zrobić, zapomnij o tym, co robią wszyscy inni. Być tobą. Jeśli konkurent ma dobry pomysł, popraw go. Nie podążaj jego śladami … wyjdź i prowadź drogę do skuteczniejszych reklam.

4. Reklama Wild Shot
Gotowy, celuj … tak, celuj, zanim zaczniesz reklamować! Nie daj się wciągnąć w dziką reklamę, która dociera do wielu osób, które nie są absolutnie zainteresowane Twoim produktem lub usługą.

Skieruj reklamy na swój rynek … i uzyskaj lepsze wyniki dla swojej inwestycji. Znalezienie rynku docelowego, który ma określoną potrzebę, którą możesz spełnić, zajmuje trochę czasu i badań, ale poczujesz efekty, gdy trafisz w dziesiątkę!

Pomyśl o tym … są miejsca reklamowe, które przeoczyła Twoja konkurencja. A co z pocztówkami? Te bardzo skuteczne narzędzia marketingowe są często pomijane. Są jednak idealnym, niedrogim sposobem na wzbudzenie zainteresowania potencjalnych klientów. Miej oko na przeoczone perełki marketingowe i pokonaj konkurencję!

5. Reklama Ja, Ja
Czego szukają konsumenci? … Dokładnie, coś, co przyniesie im korzyści. Naprawdę nie interesują ich fakty dotyczące twojego produktu … chcą wiedzieć, jak wpłynie to na ich życie lub styl życia.

Przyjrzyj się tekstowi reklamy i zadaj sobie pytanie, co przedstawiasz … fakty lub korzyści. Marketerzy wielopoziomowi mają już to wszystko. Zamiast mówić ci, że mają biznes do zaoferowania, spędzają dużo czasu obiecując ci swobodę pracy we własnych godzinach, niezliczone wakacje, letnie domy i wiele innych rzeczy, o których prawdopodobnie już kiedyś marzyłeś. Hej, nie zapominaj … branża MLM to stale rosnący element naszej gospodarki.

Nie zanudzaj czytelników faktami … przyciągnij ich ekscytującymi elementami, które spełnią ich potrzeby lub pragnienia.

Czy uzyskujesz wyniki, których szukałeś? Spójrz jeszcze raz na swoją strategię marketingową … czy popełniasz te same błędy, które nieświadomie popełnia wielu marketerów. Hej, od prawdziwego sukcesu dzieli Cię tylko jedna zmiana!

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *