5 pytań, które trzeba zadawać, aby tworzyć skuteczne reklamy

Czy jesteś gotowy, aby rozpocząć kampanię marketingową, która wyśle ​​Twoją sprzedaż na Księżyc? Niezależnie od tego, czy jesteś gotowy, aby utworzyć stronę internetową, list sprzedażowy lub inną kopię sprzedażową, poświęć chwilę, aby zadać sobie te ważne pytania, zanim zaczniesz zanurzać się.

1. Do kogo chcesz kierować reklamy?
Czy Twój potencjalny klient jest zapalonym człowiekiem na świeżym powietrzu, który lubi wędrować? Wiedz dokładnie, z kim rozmawiasz, zanim zaczniesz. Gdy już poznasz cechy swojego idealnego czytelnika, znacznie łatwiej będzie stworzyć dynamiczny przekaz sprzedażowy, który będzie odpowiadał jego zainteresowaniom i potrzebom. Porozmawiaj bezpośrednio z czytelnikiem i zobacz, jak odpowiadają.

2. Jakie działanie ma podjąć czytelnik?
Nie wszystkie reklamy mają na celu pobudzanie natychmiastowej sprzedaży. Szukasz listy potencjalnych nabywców, zapytań po raz pierwszy lub sprzedaży bezpośredniej? Napisz swoją kopię sprzedażową, aby stymulować działanie, które ma wykonać czytelnik.

3. Co masz, czego nie mają Twoi konkurenci?
Zanim będziesz mógł oczekiwać, że Twoi odbiorcy udadzą się do Twojego miejsca prowadzenia działalności, musisz dać im znać, dlaczego muszą robić interesy z Tobą. Zapewniasz szybsze rezultaty, lepszą gwarancję, spersonalizowaną obsługę, łatwiejsze w użyciu produkty? Co sprawia, że ​​Twój produkt jest lepszy?

Jak ważne jest określenie swojej przewagi konkurencyjnej? Ogólna zasada jest taka, że ​​powinna zajmować około połowy Twojej powierzchni reklamowej. Całkiem ważne, co? Tak, będziesz chciał uważnie obserwować konkurencję i stale aktualizować, aby UTRZYMAĆ przewagę nad konkurencją.

4. Jak możesz zweryfikować swoje roszczenia?
Nie wierzysz we wszystko, co słyszysz … zwłaszcza od kogoś, kto chce ci coś sprzedać, podobnie jak Twoi potencjalni klienci. Musisz sprawić, by uwierzyli, że to, co mówisz, jest prawdą ewangelii. Zbierz opinie od obecnych klientów, przeprowadź wiarygodne badania, które potwierdzą Twoje roszczenia, i znajdź kogoś szanowanego, kto poleci Twój produkt lub usługę. Po prostu nie oczekuj ślepej wiary od ludzi, którzy cię nie znają.

5. Jak pobudzić czytelników do działania
Spójrzmy prawdzie w oczy … kunktatorstwo ma dobre oparcie w życiu wielu ludzi, którym sprzedajemy nasze produkty i usługi. Tak, są bardzo podobni do nas. Widzą reklamę, myślą „Hej, potrzebuję jednego z nich” i kontynuują swoje życie, nie starając się dotrzeć do miejsca pracy.

Terminy mogą pobudzać do działania. Hej, jeśli wiesz, że zapłacisz 25 procent mniej, jeśli kupisz go do soboty, prawdopodobnie nie będziesz czekać do niedzieli z zakupami. Przygotuj listę sprzedaży, które chcesz wprowadzić, określ daty zakończenia i zestaw, aby dodać trochę motywacji do kopii. Podpowiedź: Nie musisz mieć nowych sprzedaży za każdym razem – poddawaj recyklingowi te, które masz co jakiś czas … zwłaszcza te, które przynoszą dobre wyniki.

Motywujący tekst sprzedażowy nie musi być napisany przez profesjonalnych marketerów. Zastosuj te pytania na swojej stronie sprzedaży, a będziesz mieć wysokiej jakości kopię, która zapewni najlepsze wyniki.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *