5 prostych kroków do skonfigurowania własnego dochodowego systemu pozyskiwania potencjalnych klientów

Tworzenie list jest jedną z najważniejszych części każdego biznesu internetowego. Budując własną listę masz okazję spróbować sprzedać swoje produkty więcej niż raz. Masz również możliwość oferowania swoim abonentom innych produktów i usług, gdy staną się dostępne.

Jak więc możesz przechwycić tych potencjalnych klientów i sprawić, by były dla Ciebie opłacalne?
Oto 5 prostych kroków do skonfigurowania własnego dochodowego systemu pozyskiwania potencjalnych klientów.

1) będziesz potrzebować konfiguracji autorespondera, gotowej do przyjęcia subskrybentów. Aby ułatwić sobie życie, możesz wstępnie załadować wiadomościami, które od samego początku będą wysyłały subskrybentów, aby przypomnieć im, że są na Twojej liście. Przydatne, informacyjne i edukacyjne wiadomości wysyłane automatycznie raz lub dwa razy w tygodniu zaciekawią subskrybentów Twojej listy.

2) Skonfiguruj nieodpartą stronę z ofertą, podając potencjalnym subskrybentom coś wartościowego za wypełnienie formularza subskrypcji. Ta strona musi mieć taką samą moc, jak każda strona sprzedażowa, na której pobierasz opłaty za produkt, ponieważ chcesz, aby jak najwięcej użytkowników przekonwertowało na subskrybentów. Przedstaw korzyści z tego, co rozdajesz, a nawet korzyści płynące z informacji zawartych w ustawionych wcześniej wiadomościach (dobrze skonfigurowałeś te wiadomości?).

3) Większość autoresponderów umożliwia ustawienie adresu URL (adresu strony internetowej), do którego będą kierować subskrybenci po dokonaniu subskrypcji, należy wysłać ich na stronę z podziękowaniami i poinformować ich, czy muszą potwierdzić swój adres, zanim otrzymają pierwszy e-mail od Ciebie. Jeśli musi to potwierdzić (powinno, nazywa się to podwójnym wyrażeniem zgody i może pomóc uchronić Cię przed skargami dotyczącymi spamu), poinformuj nowego subskrybenta, że ​​otrzyma wiadomość e-mail z linkiem do prezentu dopiero po potwierdzeniu subskrypcji Twojej listy .

4) Twój pierwszy e-mail do nowego subskrybenta powinien zawierać link do pobrania bezpłatnego prezentu, który zaoferowałeś za subskrypcję. Idealną sytuacją jest tutaj wysłanie ich na stronę internetową w celu pobrania. Ta strona może również zawierać ofertę specjalną, czasami nazywaną ofertą jednorazową (lub OTO). Niech to będzie oferta, której nie można przegapić, związaną z tematyką Twoich e-maili. Poinformuj subskrybenta, że ​​zobaczy tylko tę ofertę w tej chwili. Jeśli nie masz specjalnej oferty do zaoferowania, możesz zamiast tego dodać link do produktu, który sprzedajesz jako partner, ale skorzystaj z tej cennej możliwości sprzedaży zaplecza.

5) Kontynuuj wysyłanie ruchu do swojej strony z ofertą i utrzymuj tych subskrybentów. Dołącz do promocyjnych promocji JV, które trwają cały czas, aby zaprezentować swój prezent coraz większej liczbie osób. Upewnij się, że zatrzymujesz swoich subskrybentów, wysyłając im regularne e-maile informacyjne, a pomaga im to regularnie dawać więcej darmowych prezentów.

Rada, lista może być twoją osobistą kopalnią złota, ale nie traktuj swoich subskrybentów jak osobistego bankomatu. Subskrybenci Twojej listy to ludzie tacy jak Ty, traktuj ich tak, jak sam chciałbyś być traktowany. Teraz wyjdź i zacznij budować listę subskrybentów, używając nowego systemu przechwytywania potencjalnych klientów, i obserwuj, jak rosną Twoje zyski wraz ze wzrostem listy.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *