5 Podstawowe informacje o reklamach drukowanych!

Pisanie skutecznej reklamy drukowanej, w szczególności ogłoszenia drobnego, wymaga zapamiętania pięciu zasadniczych punktów. Niewłaściwe wdrożenie tych punktów może kosztować Cię dużo, w postaci utraty czasu i utraty sprzedaży.

Właśnie uprzątnąłeś strych i uporządkowałeś garaż. Zidentyfikowałeś przedmioty, których już nie potrzebujesz, ale z pewnością mają one dla nich wartość pieniężną. Naprawdę możesz wykorzystać te pieniądze, ale nie chcesz publikować informacji w serwisie eBay. Co robić? Tworzysz ogłoszenie!

Inaczej niż w przeszłości, ogłoszenia drobne, które publikujesz w lokalnej gazecie, będą najprawdopodobniej eksponowane poza wydrukowaną kopią. Sprytni wydawcy gazet, wiedząc, jak Internet wpłynął na ich firmy, teraz pozwalają reklamodawcom na wyświetlanie kopii ich reklamy online. Jest to ważne, ponieważ czytelnictwo gazet gwałtownie spada, a korzystanie z internetu nadal gwałtownie rośnie. Mimo to wydrukowana kopia jest sprytna, zwłaszcza jeśli sekcja ogłoszeń drobnych w Twojej lokalnej gazecie jest popularna.

Projektując reklamę, musisz mieć atrakcyjny tytuł. Tytuł, który wybierzesz, pomoże czytelnikowi zdecydować, czy chce więcej czytać, czy nadal skanować oczy w kierunku innych reklam.

Wymień przedmiot, który oferujesz na sprzedaż, głównie w nazwie tytułu. Jeśli masz kilka przedmiotów do sprzedania, rozważ chwytliwy tytuł, taki jak „30-letnia zawartość strychu”, który wskaże czytelnikom, że prawdopodobnie masz antyki. Jeśli wpiszesz „Różne artykuły sportowe”, przyciągniesz osoby, które poszukują kuli do kręgli, sprzętu wędkarskiego, zabawek dla dzieci itp. Kluczem jest przyciągnięcie czytelnika i zachęcenie go do przeczytania reklamy.

Oprócz tytułu, poniższe pięć punktów pomoże ci w twojej kampanii:

1. Pisz opisowo Im jaśniej przedstawisz to, co masz do zaoferowania, tym lepsze będą Twoje odpowiedzi.

2. Nie skracaj Nie każdy rozumie, co oznacza skrót. Przeliteruj to i usuń wszelkie wątpliwości!

3. Określ cenę Szczególnie, jeśli sprzedajesz tylko jeden przedmiot, podaj żądaną kwotę za ten przedmiot.

4. Najważniejsze lubię reklamy, które się wyróżniają. Jeśli gazeta oferuje ozdobne symbole, znaki lub czcionki, użyj ich, aby przyciągnąć wzrok czytelnika do Twojego wpisu.

5. Kampania reklamowa Aukcje jednodniowe działają tylko w przypadku popularnych produktów. Czy uważasz, że Twój przedmiot zostanie sprzedany, jeśli wystawisz go na aukcję tylko przez jeden dzień? Jeśli wystawisz go dłużej, zawsze możesz anulować ogłoszenie. Pamiętaj, aby dowiedzieć się, jakie zasady gazety dotyczą reklam online. Kupujący może zobaczyć reklamę tylko online.

Niektóre gazety zaprojektują dla Ciebie reklamę, jeśli napisanie tekstu reklamy będzie dla Ciebie trudnym zadaniem. Nie każdy otrzymuje pisemną, jasną, zwięzłą kopię. Jeśli chcą Twojej firmy, powinni być szczęśliwi mogąc świadczyć tę usługę.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *