5 niezbędnych technik tworzenia niewiarygodnie wydajnych kopii

1. Uzyskaj konkretne
Nic nie może przeliterować NUDZIE szybciej niż nijakie stwierdzenia, które naprawdę nic nie mówią. „Moi klienci zarabiają więcej!” jest doskonałym przykładem kiepskiej kopii, której przydałoby się trochę życia. Co się stanie, gdy zmienisz to na: „Moi klienci zwiększyli sprzedaż o 23,5% w ciągu pierwszych 30 dni!” To jest świetne! To specyficzne i ekscytujące.

Upewnij się, że Twoje twierdzenia brzmią wiarygodnie, bez względu na to, jak niewiarygodne są. Ludzie są sceptyczni co do twierdzeń „zbyt piękne, aby mogły być prawdziwe”. Lepiej stonować i dać im zaskoczenie, gdy przekracza to ich oczekiwania.

2. Niech będzie krótki i słodki
Długie akapity i złożone zdania za bardzo przypominają pracę. Tak, czytelnicy szybko i łatwo się nudzą. Posiekaj to i rozbijaj. Nie używaj akapitów dłuższych niż 7 linii ani zdań dłuższych niż 18 słów. Znajdź sposób, aby go skrócić, a przyciągniesz uwagę czytelników.

Ile długich słów zawiera Twoja kopia? Zastąp je krótkimi, popularnymi słowami, aby stworzyć atrakcyjną atrakcję dla czytelnika. Niech twoja kopia przemówi do nich w języku, którego słyszą. Cóż, jeśli Twoi czytelnicy nie lubią spędzać dużo czasu na czytaniu … opłaca się uważnie dobierać słowa.

3. Utrzymuj aktywność
Wyeliminuj nudne zwroty bierne. Robią niewiele, poza nudzeniem twoich czytelników. Wykop je i zamień na bardzo aktywne słowa, które zmotywują czytelnika do wstania z fotela i ZROBIENIA czegoś.

Wezwanie do działania jest najważniejszą częścią każdej reklamy. Dzwoń, subskrybuj, dołącz, zamawiaj, kup … spraw, by usłyszały wezwanie na tyle głośno, że coś zrobią – TERAZ.

4. Pomiń humor
Skutecznym narzędziem jest humor we właściwym miejscu i we właściwym czasie. Pisemna kopia sprzedaży po prostu nie jest. Reklamy są krótkie, zwięzłe i na temat. Humor przeszkadza i rozprasza.

Historie z życia wzięte urzekają czytelników. Odnoszą się do nich. Ludzkie zainteresowanie tymi opowieściami wciąga czytelnika w przekaz, podczas gdy humor rozprasza jego uwagę.

5. Nas Potężny P.S.
A P.S. może być potężnym sposobem na wyeksponowanie produktu, podkreślenie korzyści lub dramatyzację efektów zakupu. To doskonały sposób na podsumowanie strony.

P.S. jest najpotężniejszy na stronach internetowych. Surferzy często czytają nagłówki i przechodzą do P.S. gdzie szukają informacji o tym, co jest na stronie i czy warto poświęcić czas na jej przeczytanie. Włóż trochę wysiłku, aby twój P.S. urzekający.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *