5 niewiarygodnych tajnych faktów o z pewnością udanym wspólnym przedsięwzięciu.

Tytuł:
5 Niewiarygodne tajne fakty o z pewnością udanym wspólnym przedsięwzięciu.

Liczba słów:
662

Podsumowanie:
‘Sekrety’ super udanych wspólnych przedsięwzięć w końcu zostały ujawnione … Jeśli chcesz wiedzieć, jak to robią, Zdecydowanie będę musiał wiedzieć, co robią.

Słowa kluczowe:
marketing, biznes online, e-commerce, SEO, marketing internetowy, marketing afiliacyjny, sekrety, porady

Treść artykułu:
Jak czytasz W tym artykule przekonasz się, że temat udanego joint venture z pewnością nie jest wyjątkiem.

Wspólne przedsięwzięcie to najszybszy i najbardziej preferowany sposób na zwiększenie sprzedaży i przepływów pieniężnych. To już nie jest tajemnica, partnerzy biznesowi tworzą silną firmę. Niemożliwe jest, aby osoba siedziała sama i czekała na pojawienie się firm, musisz zdobyć swój wpływ i właśnie tam wkraczają partnerzy joint venture.

Jeśli spędzasz jakiś czas na Internet, powinieneś wiedzieć, że partnerzy JV są głównym kluczem do sukcesu online. Oto kilka powodów, dla których ludziom nie udaje się zawiązać spółek joint venture wysokiej jakości:

1. Inni marketerzy nie będą czekać, aż odpowiesz, dlaczego powinni z tobą podjąć wspólne przedsięwzięcie. Upewnij się, że zawarłeś powody, dla których inny marketer musi podjąć wspólne przedsięwzięcie z Tobą, wrzuć wszystkie korzyści i podaj przekonujący powód, dlaczego powinien.

Jeśli myślisz, że przekazanie swojego produktu partnerowi joint venture za darmo i oczekujesz, że poleci go na swoją listę subskrybentów, nie zadziała. Nawet jeśli oferujesz swoim wspólnym przedsięwzięciom większy zysk niż ty, to i tak działa, jeśli oboje lepiej się poznacie i będziecie mieć więcej planów joint venture na przyszłość.

2. Wiele ofert JV jest wyrzucanych do kosza na pierwszy rzut oka. Czemu? Bardziej znani marketerzy mogą co tydzień otrzymywać do 200 ofert JV, nie stać ich na wspólne przedsięwzięcie z jakimikolwiek małymi istotami na ziemi. Dlatego musisz kontynuować. Ważne jest, aby nie przestawać prosić, dopóki Cię nie zauważą.

Nawet jeśli usunęli Twoją wiadomość e-mail po raz pierwszy, po raz drugi, trzeci i czwarty, powinni zauważyć Twoje istnienie i zostać zachęceni do otwarcia wiadomości. Bądź konsekwentny, kontynuuj i jesteś w połowie drogi.

Jeśli opierasz się na niedokładnych informacjach, możesz być niemile zaskoczony konsekwencjami. Upewnij się, że cała historia udanego wspólnego przedsięwzięcia pochodzi z dobrze poinformowanych źródeł.

3. Jeśli uważasz, że wysyłanie serii wiadomości e-mail zawierających szablony autoresponderów do potencjalnych partnerów JV jest dobrym pomysłem, oznacza to, że niszczysz swój własny biznes. Ludzie są bardzo zajęci i widząc, że nie poświęcasz nawet własnego czasu na napisanie właściwej oferty JV, oni też nie mają czasu dla Ciebie.

Twoje propozycje JV powinny być bardziej spersonalizowane – jeśli to możliwe, zechcesz nawet zbadać je, aby dowiedzieć się o nich więcej i uwzględnić punkty w ofertach JV. Daje to pewność, że oboje macie potencjał, by stać się poważnymi partnerami JV w przyszłości.

4. Partnerzy JV nie są podmiotami stowarzyszonymi. Są czymś więcej niż tylko podmiotami stowarzyszonymi, to potencjalni super partnerzy. Musisz dać im więcej prowizji od wszelkich sprzedaży, które dla Ciebie uzyskali. Jeśli oferujesz 50% prowizji swoim partnerom, partnerzy JV zasługują na 70% lub więcej.

Partnerzy JV zmieniają Cię w docelowych klientów, są spragnieni podobnych produktów. Subskrybent ufa temu, co polecają, więc jest to najlepszy sposób na promocję Twojego produktu. Z listą 10 000, jeśli tylko 1%, czyli 100, który kupi Twój produkt za 97 USD, zarobisz 9700 USD w ciągu nocy dzięki jednemu poleceniu. 1% to naprawdę niska konwersja, jeśli współczynnik konwersji wzrośnie o kolejny 1% – otrzymałeś już 19 400 USD.

5. Celowanie w „duże ryby” nie jest dobrym pomysłem. Powinieneś zacząć od mniejszych partnerów JV, powoli budować sobie wzajemną reklamę i podchodzić do większych marketerów tylko wtedy, gdy listy subskrybentów są ogromne. W ten sposób więksi marketerzy uzyskają ważniejszy powód, by mieć ze sobą JV.

Wspólne przedsięwzięcie to bez wątpienia najlepszy sposób na odniesienie sukcesu w internetowym przedsięwzięciu online. Wykorzystaj go maksymalnie, a będziesz zachwycony wynikiem.

Do Twojego sukcesu!

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *