5 łatwych sposobów tworzenia świetnych produktów informacyjnych

Więc zdecydowałeś się zacząć publikować e-biuletyn lub chciałbyś opracować raport specjalny jako wartość dodaną dla swoich klientów, a może nawet zdecydowałeś się uczyć teleklas lub seminarium jako sposób na wprowadzić perspektywy do swojej firmy.

Więc teraz musisz zdecydować, o czym będziesz pisać lub o czym mówić. Jak więc wymyślasz treść?

Cóż, możesz zacząć od przyjrzenia się posiadanej wiedzy, która może naprawdę przynieść korzyści Twoim potencjalnym i klientom. O czym wiesz dużo, czego Twoi klienci i potencjalni klienci nie mają? Jakie informacje mógłbyś podać, które pomogłyby im ulepszyć ich działalność lub uczynić ich szczęśliwszymi, pokazać im inny sposób robienia czegoś lub udzielić wskazówek, jak kupić lub korzystać z produktu lub usługi, którą oferujesz?

Kluczem jest ustalenie, jakich informacji Twoi potencjalni klienci i potencjalni klienci potrzebują lub chcą najbardziej. Zapytanie ich to najłatwiejszy sposób, aby się tego dowiedzieć, a także świetny sposób na generowanie treści dla produktów informacyjnych.

Jeśli umówiłeś się na rozmowę z grupą, zapytaj osobę koordynującą rozmowę, czy istnieje sposób na zbadanie grupy pod kątem najważniejszych pytań związanych z Twoją branżą.

Na przykład, jeśli oferujesz usługi coachingu w zakresie odnowy biologicznej i rozmawiasz z grupą dyrektorów korporacji, dowiedz się, jakie ich palące pytania dotyczą dobrego samopoczucia.

W środowisku korporacyjnym powinni móc szybko i łatwo zebrać te informacje za pośrednictwem wiadomości e-mail wysłanej do wszystkich pracowników, którzy zostali zaproszeni na rozmowę. Wiedząc, że Twoim celem jest zwrócenie się bezpośrednio do ich obaw, prawdopodobnie również oni będą uczestniczyć.

Po uzyskaniu wyników ankiety poszukaj częstych lub powtarzających się pytań i skoncentruj się na odpowiedziach na te pytania. Pozostałe pytania zachowaj jako tematy biuletynu elektronicznego. Możesz to wykorzystać jako zachętę, aby zachęcić uczestników do zarejestrowania się na Twój e-biuletyn, mówiąc na koniec swojego wystąpienia: „Jeśli nie odpowiedziałem na Twoje najpilniejsze pytanie, zapraszam do rejestracji na mój bezpłatny e-biuletyn, w którym odpowie na wszystkie pozostałe pytania ”.

Oto pięć innych sposobów generowania pomysłów i treści:

1. Dodaj stronę do swojej witryny internetowej, na której odwiedzający mogą zadawać pytania. Możesz go zatytułować „Jakie jest najpilniejsze pytanie dotyczące [wstaw tutaj temat swojej wiedzy]. Upewnij się, że strona jest widoczna i dostępna ze wszystkich Twoich stron internetowych. Rozważ promowanie tej usługi w całej witrynie, aby kierować ludzi na tę stronę zadać pytanie.

2. Kup nazwę domeny „askYOURNAME.com” (gdzie „NAZWISKO” to Twoje imię i nazwisko) i upublicznij ją jako usługę i doskonałe miejsce dla konsumentów, aby uzyskać odpowiedzi na najbardziej palące pytania z Twojej dziedziny. Rejestracja domen jest tania i zawsze możesz skierować ją do strony w istniejącej witrynie internetowej, jeśli nie chcesz płacić dodatkowych opłat za hosting.

3. Dołącz adres e-mail lub adres strony internetowej do swojego e-biuletynu lub jakiejkolwiek innej formy regularnej komunikacji, zapraszając potencjalnych i klientów do zadawania pytań. Szanse są takie, że jeśli jeden potencjalny klient lub klient ma pytanie, jest wielu innych, którzy również mają to samo pytanie.

4. Jeśli prowadzisz już prezentacje lub seminaria, na końcu roześlij ankietę, aby dowiedzieć się, co najbardziej podobało się uczestnikom w Twojej prezentacji (i tak zawsze dobrze jest uzyskać informacje zwrotne) i dowiedzieć się, czy są inne istotne obszary, chcieliby zobaczyć, jak mówisz, lub jeśli mają pytania, na które chcieliby uzyskać odpowiedź.

5. Czytając publikacje branżowe, magazyny lub gazety, miej oczy szeroko otwarte i pamiętaj o klientach. Jeśli natkniesz się na coś, co Twoim zdaniem mogłoby zainteresować Twoich potencjalnych klientów i potencjalnych klientów, podziel się tym. Czy w wiadomościach dzieje się coś związanego z Twoim produktem lub usługą? Napisz o tym.

Oprócz wykorzystywania tych informacji do kierowania treścią biuletynu lub prezentacji, możesz również używać ich do opracowywania artykułów i treści dla swojej witryny internetowej lub do pisania raportów specjalnych, arkuszy ze wskazówkami lub poradników, które możesz sprzedawać lub wykorzystywać w celach marketingowych potencjalnych i klientów.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *