5 kroków do wygenerowania własnej maszyny do budowania listy pasywnej!

Jak zbudować system budowania listy, który codziennie kieruje subskrybentów do Twojej bazy danych?

Cóż, to jedno pytanie jest jednym z głównych pytań, które otrzymuję od wielu moich subskrybentów, którzy są zainteresowani budowaniem responsywnej listy e-mailowej. Większość moich subskrybentów twierdzi, że stworzyli zbywalną listę e-mailową, stosując różne taktyki, takie jak zamiana reklam, artykuły i reklamy solo. Ale ich główny problem dotyczy utrzymania wzrostu ich list e-mailowych.

Wielu moich subskrybentów powiedziało mi, że w rzeczywistości tracą więcej subskrybentów, niż w rzeczywistości zyskują. Jak więc tego uniknąć?

Cóż, to jest temat tego artykułu.

Pozwólcie, że zacznę od stwierdzenia, że ​​oszukujesz siebie, myśląc tylko, że możesz rozwiązać problem ciągłej utraty subskrybentów bez żadnej pracy.

Siedzenie na tyłku i nic nie robienie to bzdura w marketingu online!

Naprawdę frustruje mnie nawet myślenie, że są osoby, które wierzą, że sukces może przyjść bez żadnej pracy!

Dlatego zanim przejdę dalej, upewnij się, że jak najszybciej wyłączysz z systemu leniwe podejście do marketingu online. Jeśli nie wyrwiesz lenistwa ze swojego życia i firmy, nie zauważysz żadnej poprawy w swoim życiu i biznesie online.

Skoro już to usunęliśmy, pozwól mi zacząć opisywać legalny sposób pasywnego kierowania nowych, responsywnych subskrybentów do Twojej bazy danych.

Poniżej wymienię serię kroków, które możesz wykonać:

1. Wygeneruj witrynę z treścią dla swojej niszy

Celem tego kroku jest wygenerowanie witryny internetowej pełnej przydatnych treści związanych z niszą, dla której próbujesz utworzyć listę e-mailową. Dobra witryna z treścią, jeśli jest dobrze zorganizowana, może faktycznie skierować powtarzających się odwiedzających do Twojej witryny.

2. Umieść formularz Powiadom znajomego na dole stron w witrynie z treścią

Formularz „Powiedz znajomemu” to formularz, który umożliwia odwiedzającemu polecanie znajomych w Twojej witrynie, jeśli uznają, że informacje w Twojej witrynie są przydatne. Dobra witryna z bardzo cennymi informacjami będzie wirusowo polecana znajomym i rodzinie odwiedzającego, jeśli uznają ją za przyjemną i pełną wysokiej jakości informacji.

Dlatego dołóż wszelkich starań, aby wybrać lub dodać możliwie najlepszą jakość treści.

3. Dodaj wyskakującą notatkę do każdej strony swojej witryny z treścią

Dodanie wyskakującej notatki do Twojej witryny to łatwy sposób na natychmiastowe złapanie oczu odwiedzających i zmusić ich do zapisania się do Twojego biuletynu lub e-zine. Rodzaj wyskakujących notatek, o którym mówię, był znany z tego, że zwiększał reakcję odwiedzających witrynę na określoną ofertę, po prostu opisując ofertę w notatce.

Aby zobaczyć przykład tego typu wyskakującego okienka w akcji, odwiedź poniższy link:

http://www.free-traffic-generation.com

Teraz masz pomysł!

Po prostu upewnij się, że umieściłeś wyskakującą notatkę na każdej stronie witryny z treścią, a lista powinna się powiększać. Upewnij się również, że wyskakujące okienko reklamuje Twój biuletyn lub e-zine.

4. Napisz artykuł lub informację prasową na temat nowej witryny z treścią

Napisanie artykułu lub informacji prasowej to tylko sposób na przyspieszenie ruchu w Twojej witrynie. Jedna informacja prasowa może wysłać setki linków do Twojej witryny, a także kilka reklam w mediach.

5. Wygeneruj kolejną witrynę z treścią, powtarzając kroki od 1 do 4 … lub po prostu kontynuuj dodawanie oryginalnej treści do swojej witryny.

Teraz wystarczy, aby stworzyć pasywną maszynę do tworzenia list, która konsekwentnie wysyła strumienie subskrybentów do Twojego biuletynu lub e-zine. Im więcej masz witryn z treścią, tym więcej subskrybentów możesz pasywnie wygenerować.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *