5 kroków do czerpania korzyści z kanałów informacyjnych

Patrząc na kanały wiadomości, możesz pomyśleć, że są to jedne z najbardziej złożonych rzeczy do skonfigurowania. Nic nie może być dalej od prawdy. Po prawidłowym skonfigurowaniu systemu są one naprawdę bardzo łatwe do utworzenia.

Możesz rozbić system kanałów wiadomości na szybki, niedrogi system, który możesz zrobić raz lub kilka razy.

Najpierw odpowiem na kilka pytań dotyczących kanałów wiadomości. Następnie zdradzę „tajne” kroki, aby skonfigurować kanał informacyjny i czerpać z niego zyski.

Częste pytanie nr 1: Co to jest kanał wiadomości?
Kanał informacyjny to automatycznie aktualizowana lista najnowszych wiadomości na określony temat. Na przykład kanał wiadomości w mojej witrynie internetowej dotyczy marketingu małych firm.

Częste pytanie nr 2: Dlaczego go potrzebuję?
Poza tym, że są naprawdę fajną rzeczą, którą można mieć na swojej stronie internetowej, kanały informacyjne są również naprawdę świetnymi zwiększeniami ruchu. Nie tylko sprawiają, że witryna sieci Web jest bardziej atrakcyjna dla najważniejszych robotów indeksujących, które przeglądają zawartość witryny, ale również kanały informacyjne inspirują odwiedzających do ponownego odwiedzania witryny w poszukiwaniu świeżych wiadomości.

Zatem korzyści są dwojakie:

• nowi goście i
• powracających gości.

Pamiętaj, że jest kilka rzeczy, które musisz zrobić, aby zobaczyć korzyści płynące z kanałów informacyjnych.

1. Wybierz temat, który zainteresuje odbiorców. Wybrałem wiadomości marketingowe dla małych firm. Dla Ciebie może to być najświeższa wiadomość na temat trudnego problemu, który dotyka Twoją branżę. Najważniejsze w tym jest to, że nie musisz udzielać odpowiedzi, wystarczy utworzyć forum, na którym Twój rynek docelowy może uzyskać dostęp do informacji o problemie.

2. Znajdź swój kanał wiadomości. Istnieje kilka serwisów dostarczających wiadomości zawierające różne informacje. Z mojego doświadczenia wynika, że ​​najlepiej jest lokalizować agregatory wiadomości oparte wyłącznie na Twojej branży.

3. Umieść kanał w swojej witrynie internetowej. W tym miejscu początkowo napotkałem problemy, ale znajomy programista przekazał mi dość przystępne rozwiązanie, dzięki któremu mogłem łatwo umieścić kanał informacyjny na Twojej stronie internetowej. Wspaniałą rzeczą jest to, że po skonfigurowaniu źródła danych nigdy więcej nie musisz go dotykać.

4. Uczyń swoją witrynę dochodową. Rozważ umieszczenie reklam na tej samej stronie, na której znajduje się Twój kanał informacyjny. Bez wątpienia regularnie aktualizowane wiadomości będą hitem wśród Twojej publiczności, a im więcej osób będzie odwiedzać witrynę, będziesz generować pasywne zyski. (Powiedz to pięć razy szybko!)

5. Kieruj ruch do swojej witryny. Przez lata odkryłem, że najlepszym sposobem na zwiększenie ruchu w witrynie jest pisanie i dystrybucja artykułów. To jak natychmiastowy strzał w ramię dla wysokiej jakości ruchu.

I to jest „sekretny” przepis na czerpanie korzyści z kanałów informacyjnych. Naprawdę, to nie jest tajemnica. Chodzi o to, aby wiedzieć, jakich zasobów użyć, aby źródło wiadomości działało zarówno dla Ciebie, jak i dla docelowych odbiorców.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *