4 sposoby na to, aby subskrybenci szybko Ci zaufali

Podczas gdy reszta świata opracowała wiele barier i zabezpieczeń, aby chronić swoje konta e-mail przed spamem, są też tacy, którzy subskrybują wiadomości promujące ich produkty, usługi i witrynę. Dzieje się tak głównie dlatego, że ci subskrybenci chcą wiedzieć więcej o tym, co oferują te witryny i mogą być dla nich korzystne. Oczekują, że będą na bieżąco informowani o tym, co ich interesuje i o nowościach na rynku lub w wybranej przez nich dziedzinie.

Firmy byłyby tak szczęśliwe, gdyby miały tego rodzaju klientów; podstawowym elementem potrzebnym do pozyskania tego typu ludzi jest zaufanie. Gdy klienci Ci ufają, nagrodzą Cię swoją lojalnością. Wielu użytkowników internetu dołożyło wszelkich starań, aby chronić swoje konta e-mail przed spamem. Niektórzy dostawcy usług internetowych z bezpłatną pocztą i dostawcy usług internetowych oferują ochronę przed spamem, podczas gdy istnieją również firmy internetowe, które sprawdzają Twoje wiadomości.

Dzięki liście mailingowej opt-in, wysłane przez Ciebie wiadomości zawierające materiały promocyjne, takie jak biuletyny, katalogi i media marketingowe, będą przesyłane. Twój docelowy odbiorca będzie mógł czytać i przeglądać to, co wysłałeś, dzięki czemu przekazanie informacji zakończy się powodzeniem. Aby móc to zrobić, będziesz potrzebować pozwolenia od odbiorcy, aby uzyskać to pozwolenie; musisz być w stanie zdobyć ich zaufanie. Przy ogromnym braku poszanowania prywatności w Internecie zdobycie zaufania użytkownika, którego nie znasz osobiście, jest dużym osiągnięciem.

Aby zbudować dobrą listę opt-in, potrzebujesz ludzi, którzy będą Ci ufać, a dla szybszego i szybszego budowania musisz sprawić, by subskrybenci, którzy wyrazili zgodę, szybko Ci zaufali. Im szybciej utworzysz listę akceptacji, tym szybciej informacje o Twojej witrynie i firmie będą się rozprzestrzeniać. Im większy zakres listy akceptacji, tym większy ruch, który oznacza większe zyski. To łatwa matematyka, jeśli myślisz o tym. Uzyskanie liczb nie jest jednak takie proste, czy może tak jest?

• Zdobycie zaufania klientów nie powinno być takie trudne, zwłaszcza jeśli masz legalną firmę. Zdobycie zaufania klientów powinno opierać się na Twojej wiedzy. Ludzie polegają na innych ludziach, którzy wiedzą, o czym mówią. Zdobądź całą wiedzę i informacje o swojej firmie. Ell, szczerze mówiąc, jeśli zdecydujesz się wejść do biznesu, prawdopodobnie jesteś nim zainteresowany. Tak jak wielu płatników koszykówki zostaje trenerami, tak naprawdę nie ryzykujesz czegoś, czym nie jesteś zainteresowany.

• Pokaż swoim klientom, że wiesz, o czym mówisz. Przekaż im pomocne wskazówki i wytyczne dotyczące tego, co sprzedajesz. Porozmawiaj o tym, jak zainstalować dach, jeśli jesteś w produktach sprzętowych, lub przedstaw artykuły na temat rozliczeń ubezpieczeniowych, jeśli jesteś prawnikiem zajmującym się rozliczeniami. Nie musisz być dużą korporacją, aby skorzystać z listy akceptacji. Jeśli Twoi klienci postrzegają Cię jako kogoś, kto wie, co robi i mówi, szybko Ci zaufają.

• Bądź wierny swoim klientom, jeśli chcesz reklamować swoje produkty i usługi, przedstaw gwarancje. Im więcej zadowolonych klientów, tym większe prawdopodobieństwo, że będą Cię polecać. Ogólnie rzecz biorąc, ludzie ufają komuś, kogo znają, a kiedy ktoś cię poleci, wtedy jesteś prześmieszny. Będą odwiedzać Twoją witrynę i sprawdzać ją na własne oczy, a także będą mieli szansę przekonać się, czego doświadczyli inni, którzy się od Ciebie golili, więc upewnij się, że świadczona przez Ciebie usługa jest spójna.

• Inną wskazówką, która pomoże Ci szybko zaufać klientowi, jest zapewnienie mu włazu ewakuacyjnego. Pokaż im, że nie możesz ich złapać. Prowadź czystą listę, która umożliwi im wypisanie się w dowolnym momencie. Uzupełnij swój formularz internetowy, podając informacje o tym, jak wypisać się z listy. Zagwarantuj im, że mogą zrezygnować z usługi, kiedy tylko zechcą. Wiele osób obawia się, że mogą utknąć na całe życie i musieliby porzucić swoje konta e-mail, gdy są nękani spamem.

Pamiętaj, że kiedy zdobędziesz zaufanie swoich klientów, nie trać tego zaufania. Ponieważ jeśli zrobisz cokolwiek z ich adresami e-mail, na przykład sprzedasz je lub rozdasz, stracisz wielu członków swojej listy, a także potencjalnych członków. Najszybszym sposobem na zdobycie zaufania subskrybentów jest polecenie kogoś, komu ufają.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *