4 kluczowe rzeczy, które musisz zrobić, aby zbudować swoją listę

W ciągu ostatnich kilku lat marketing internetowy mógł się gwałtownie rozwinąć, ale wiele osób wie, jak odczuwał jego wzrost nawet od tamtego czasu. W miarę powstawania większej liczby firm internetowych, pojawiła się potrzeba rozwijania nowych umiejętności marketingowych i wiedzy w oparciu o to nowe medium. Coraz więcej strategii marketingowych jest odkrywanych i rozwijanych, aby sprostać zmieniającym się obliczom biznesu w świecie biznesu.

Zapotrzebowanie na porady i strategie marketingowe online drastycznie wzrosło i narodziła się nowa forma biznesu – strategie marketingu internetowego. Chociaż istnieją firmy, które są zbyt chętne do pomocy Twojej witrynie i firmie w budowaniu klientów za opłatą, istnieje również wiele sposobów, dzięki którym można rozpowszechniać informacje o utrzymaniu witryn w bardziej bezpłatny sposób. Jednym z nich jest marketing e-mailowy Opt-in, znany również jako marketing za pozwoleniem.

Marketing opt-in wymaga zgody chętnego klienta na subskrybowanie materiałów marketingowych, materiałów, które mają formę biuletynów, katalogów i wysyłek promocyjnych za pośrednictwem poczty e-mail. Im więcej e-maili marketingowych z akceptacją jest wysyłanych, tym większe są szanse na sprzedaż w worku i większa sprzedaż. Aby to zrobić, musisz utworzyć listę wszystkich, którzy chcą zapisać się na Twoją listę marketingową opt-in.

Ze swojej listy otrzymasz docelowego klienta, jest to dobra lista, ponieważ wykazali już zainteresowanie tym, co masz do pokazania i sprzedaży, ponieważ dobrowolnie zarejestrowali się na liście. Są to ludzie, którym spodobało się to, co widzieli w Twojej witrynie i zdecydowali, że chcą zobaczyć więcej, a może nawet kupić każdy produkt lub usługę, którą oferuje Twoja firma i witryna.

Wiele osób pomyślałoby, że tworzenie ich list wymagałoby ciężkiej pracy i dużo czasu na tworzenie i gromadzenie nazwisk i adresów. Tak nie jest, wymaga trochę cierpliwości i pewnych strategii, ale wykonując tę ​​listę, otwierasz swoją witrynę i firmę na zupełnie nowy świat rynku docelowego. Podejmij wysiłek, aby przenieść swoją firmę na nowy poziom, jeśli wzrost ruchu i dobre zyski są tym, czego chcesz, lista opt-in zrobi cuda dla twojego przedsięwzięcia biznesowego.

W internecie dostępnych jest wiele źródeł i artykułów, które każdy może przeczytać i naśladować podczas tworzenia listy. Czasami mogą być mylące, ponieważ jest ich tak wiele i są różne sposoby. Różne grupy ludzi miałyby różne podejścia do tworzenia listy opt-in, ale bez względu na to, jak różnorodnych jest wiele metod, zawsze istnieje kilka kluczowych rzeczy do zrobienia, aby zbudować listę. Oto cztery z nich.

1) Umieść w swojej witrynie dobry formularz internetowy, który będzie następował bezpośrednio po zakończeniu treści. Chociaż niektórzy mogą powiedzieć, że jest to za wcześnie, aby zasubskrybować aplikację dla odwiedzających witrynę, spróbuj pamiętać, że Twoja strona główna powinna zapewnić szybkie dobre wrażenie. Jeśli w jakiś sposób odwiedzający witrynę znajdzie coś, co mu się nie podoba i je wyłączy, może po prostu zapomnieć o rejestracji.

Dobry formularz internetowy do zapisania się na listę opt-in nie jest trudny do zrobienia. Po prostu napisz proste krótkie oświadczenie o tym, jak chcieliby widzieć więcej i otrzymuj informacje o witrynie. Następnie powinno być miejsce, w którym mogliby wpisać swoje imię i nazwisko oraz adres e-mail. Ten formularz internetowy automatycznie zapisze i wyśle ​​wprowadzone dane. W miarę jak coraz więcej osób się loguje, Twoja lista będzie się powiększać.

2) Jak wspomniano w pierwszej wskazówce, spraw, aby Twoja strona główna była bardzo, bardzo imponująca. Musisz mieć dobrze napisane artykuły i opisy swojej witryny. W zależności od tego, o czym jest Twoja witryna, musisz przykuć uwagę odwiedzających. Spraw, aby Twoja witryna była użyteczna i bardzo łatwa w użyciu. Nie oczekuj, że wszyscy znają się na technologii. Zainwestuj w dobre oprogramowanie w swojej witrynie, spraw, by grafika była piękna, ale nie przesadzaj.

Nie trać czasu na zbyt duże megabajty strony głównej. Nie wszyscy mają dedykowane połączenia T1, im szybciej ładuje się Twoja witryna, tym lepiej. Wybierz wygląd, który graniczy między prostotą a wyrafinowaną wiedzą.

3) Zapewnij dobrą obsługę i produkty. Klient powracający z większym prawdopodobieństwem przyciągnie więcej klientów. Nawet wtedy i teraz zadowolony klient zawsze będzie polecał firmę. Sama poczta pantoflowa i rekomendacje mogą przynieść więcej korzyści niż kosztowna reklama. Wraz ze wzrostem liczby klientów rośnie lista. Im więcej członków na liście, tym więcej osób otrzyma co wiedzieć, co masz do zaoferowania.

4) Prowadź czystą i prywatną listę. Nigdy nie trać zaufania, które powierzyli Ci Twoi klienci. Jeśli podasz innym e-maile, a zostaną one spamowane, prawdopodobnie wielu z nich zrezygnuje z subskrypcji. Pamiętaj, że dobra reputacja zwiększy ruch i subskrybentów, a także wzmocni lojalność Twoich klientów.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *