4-etapowy program korzystania z reklamy bezpośredniej w celu rekrutacji

Tytuł:
Czterostopniowy program korzystania z bezpośredniej poczty do rekrutacji

Liczba słów:
1051

Podsumowanie:
Więc szukasz rekrutacji na nowych pracowników brokerzy kredytów hipotecznych. Myśląc o tym, prawdopodobnie masz nadzieję, że uda ci się wzbudzić zainteresowanie swoją firmą na tyle, że masz wystarczającą liczbę potencjalnych kandydatów do wyboru i nadal będziesz w stanie zdobyć śmietankę. Istnieje wiele opcji rekrutacji. Ale szukając dobrych brokerów kredytów hipotecznych, najlepiej przyjrzeć się temu, co zapewni Ci najlepszy zwrot z inwestycji. Podobnie jak w przyciąganiu klientów do Twojej firmy i c …

Słowa kluczowe:

Treść artykułu:
Więc szukasz rekrutacji dla nowych brokerów kredytów hipotecznych. Myśląc o tym, prawdopodobnie masz nadzieję, że uda ci się wzbudzić zainteresowanie swoją firmą na tyle, że masz wystarczającą liczbę potencjalnych kandydatów do wyboru i nadal będziesz w stanie zdobyć śmietankę. Istnieje wiele opcji rekrutacji. Ale szukając dobrych brokerów kredytów hipotecznych, najlepiej przyjrzeć się temu, co zapewni Ci najlepszy zwrot z inwestycji. Podobnie jak w przypadku przyciągania klientów do swojej firmy i obliczania zwrotu z inwestycji, śledząc wydatki każdego z tych potencjalnych klientów, spójrz przez to samo okno, korzystając z usługi Direct Mail do rekrutacji brokerów.

Direct Mail to jeden z najlepszych sposobów rekrutacji. Czemu?

1. Możesz uzyskać listę docelową. Ponieważ korzystając z direct mail, możesz łatwo uzyskać bardzo ukierunkowaną listę pośredników hipotecznych. Możesz otrzymać listę brokerów kredytów hipotecznych z adresami domowymi. Możesz otrzymać listę brokerów z określonym dochodem. Możesz uzyskać listę brokerów w określonym obszarze, w pewnym przedziale wiekowym. Dzięki temu łatwo jest przyciągnąć tylko brokerów, którzy będą pasować do Twojego modelu biznesowego.

Zwróć szczególną uwagę na listę. Może cię zabrać z podejścia „pieszego” i zastrzelić cię na pas szybkiego ruchu. Listy docelowe to nie jedyna korzyść wynikająca z używania reklamy bezpośredniej do kierowania reklam do nowych rekrutów. Przyjrzyjmy się teraz pozostałym dwóm punktom i zobaczmy, jak wszystkie one są ze sobą powiązane.

2. Możesz ustawić główny „przycisk” jako nagłówek. „Przycisk” to słowo, fraza, obraz itp., Które wywołują reakcję emocjonalną. Twoja bezpośrednia przesyłka pocztowa powinna pokazywać, że możliwości, jakie będą mieli w Twojej firmie, są lepsze niż możliwości, jakie będą mieli w obecnej firmie – od razu. Chcesz emocjonalnej odpowiedzi, ponieważ chcesz, żeby do ciebie dzwonili.

Projektując wiele pocztówek typu direct mail dla biznesu hipotecznego, odkryłem, że istnieją trzy kluczowe przyciski, na które brokerzy reagują podczas rekrutacji. Możesz użyć dowolnego z nich, gdy korzystasz z poczty bezpośredniej do rekrutacji. Wykorzystanie ich w nagłówku wywoła najlepszą reakcję.

Trzy główne punkty, które zwrócą uwagę brokera to:

a) Zarabiaj większe prowizje,
b) Lepszy wybór oferowanych produktów,
c) „Rozpoznawanie marki” – masz świetną tożsamość firmy, która ją wspiera.

Dopasowanie nagłówka do listy jest kluczowe. Może wybierzesz listę z nieco niskim rocznym dochodem, aby dotrzeć do tej grupy demograficznej, mówiąc coś w stylu „Za mało do domu? Możemy dać Ci wyższe prowizje ”.

Jeśli w Twoim modelu biznesowym jest więcej produktów do sprzedania, a co za tym idzie, wyższy procent zamknięcia dla tego brokera kredytów hipotecznych, umieść tę wiadomość w nagłówku. Pamiętaj, że masz tylko kilka sekund na przekazanie swojej wiadomości pocztą bezpośrednią, więc naciśnij odpowiedni przycisk w nagłówku.

Załóżmy, że Twój model biznesowy polega na tym, że oferujesz tylko niewielkie portfolio produktów, ponieważ jest to Twoja nisza i nie planujesz rozszerzać swojej linii produktów. Możesz chcieć przesunąć wyższą strukturę prowizji. Krótko mówiąc, wybierz, który z trzech dużych elementów najlepiej pasuje do Twojej firmy i korzystaj z niego.

Jako firma udzielająca kredytów hipotecznych dajesz swoim brokerom możliwości i płacisz im – w uproszczonej formie. Direct Mail to jedna z najlepszych form reklamy podczas rekrutacji, ponieważ naciskasz dowolny przycisk możliwości, który bezpośrednio komunikuje Twoją firmę. Niech ten „przycisk” stanie się nagłówkiem. Wywołaj tę emocję, odbierz telefon. Inne możliwości lub korzyści, które możesz umieścić jako drugorzędną komunikację – na przykład w formie wypunktowanej na odwrocie pocztówki. Ale twój nagłówek musi wyskakiwać i pociągać za pomocą głównego przycisku, który chcesz przejść.

3. Użyj pocztówki. Różnica w wysyłaniu miłego profesjonalnego listu zamiast pocztówki polega na tym, że: czy zamierzają go otworzyć? Ile „wiadomości-śmieci” dostajesz w poczcie i nawet ich nie otwierasz? Dużo. Zwróć ich uwagę w ciągu kilku sekund, które masz, i przedstaw swój punkt widzenia. Pocztówki są krótkie, słodkie i na temat. Z listem możesz nigdy nie mieć takiej okazji. Następnie, gdy odpowiedzą, prześlij list zawierający więcej informacji o Twojej firmie. Ale upewnij się, że list ma te same kolory i / lub logo

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *