3 znaczące poprawki na Twoje problemy marketingowe

Ile razy twój konkurent się z tobą połapał? Poczucie bycia w tyle po prostu zjada, dopóki czegoś nie zrobisz. Problem polega na tym, że często czujemy, że musimy wymyślić jakiś wielki plan, aby nasz biznes znów zaczął się rozwijać. Nie daj się zwieść! Powrót na szczyt rynku nie jest tak trudny, jak się wydaje dzięki tym potężnym, łatwym w użyciu poprawkom.

1. Magiczna liczba – 1
Zastosuj motto „Reklamuj 1 przedmiot naraz” w swojej strategii reklamowej. Czy to oznacza, że ​​nie możesz SPRZEDAĆ więcej niż jednego przedmiotu naraz? Nie … ale poczekaj do PO sprzedaży.

Kiedy klient widzi więcej niż jeden produkt oferowany po niewiarygodnie niskich cenach, jest zdezorientowany. Który z nich jest lepszy? Który woli? Te pytania zachęcają do zwlekania – jednego z największych złodziei marketingu. Zamiast tego zaoferuj konsumentowi produkt, który komplementuje jego zakup na pobliskim wyświetlaczu … lub nawet w kasie. Zyskasz dodatkowe zyski zamiast tracić sprzedaż.

2. Przechytrz swoich konkurentów
Twoja konkurencja szuka Cię we wszystkich zwykłych miejscach. Nie idź tam. Po cichu szukaj nowych metod reklamy i nowych rynków, na które można kierować reklamy.

Rynki niszowe zapewniają doskonałą taktykę skradania się, aby dotrzeć do nowych klientów. Oto ich klucz … podziel swój obecny rynek na mniejsze, bardziej szczegółowe rynki niszowe. Zapoznaj się z potrzebami i obawami niszy, a następnie przedstaw się jako profesjonalista w jej kącie. Zostaw konkurencję w tyle dzięki intensywności nowych perspektyw, które pojawią się na Twojej drodze.

Zmodernizuj starą technikę marketingową, która wciąż niesie ze sobą walkę – pocztówki. Tak, te małe, niedrogie narzędzia marketingowe nadal niosą osobiste przesłanie, które jest szybkie i łatwe do odczytania, ale z nowymi, efektownymi kolorami i wzorami, które przyciągają uwagę czytelników. Twoja konkurencja nawet nie będzie wiedziała, że ​​ich używasz!

3. Zachęcaj do komunikacji
Komunikacja ma kluczowe znaczenie dla zrozumienia konsumentów. Zachęcaj do pytań przed sprzedażą, w trakcie i po sprzedaży. Uczyń to łatwym i wygodnym.

Podaj wygodne informacje kontaktowe we wszystkich materiałach sprzedażowych, w tym w witrynach internetowych. Jeśli jesteś przeciążony pytaniami, utwórz stronę z często zadawanymi pytaniami, na której klienci mogą uzyskać odpowiedzi, których potrzebują, bez zajmowania jak największej ilości Twojego czasu.

Zdezorientowani klienci, trudni konkurenci i wpadki w komunikacji nie będą kraść zysków z Twojego konta, jeśli naprawisz wszystko dzięki 3 szybkim wskazówkom.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *