3 taktyki marketingowe, które prześlą sprzedaż przez dach

Kiedy nadchodzi przypływ, wszystkie łodzie w porcie idą w górę … najtrudniejszą częścią jest wymyślenie, jak sprowadzić przypływ. Gospodarki kwitnące przychodzą i odchodzą, przynoszą wzrost zysków, a następnie odpływają, pozostawiając braki i trudne czasy . Niezależnie od tego, są firmy, które po prostu wydają się przetrwać trudne czasy z gracją, nie dotknięte recesją. To prawie tak, jakby mieli tajne źródło… może mają… klientów.

Hej, klienci zawsze kupują … w dobrych i złych czasach. Nadal mają potrzeby i nadal dokonują zakupów. Kiedy rozumiesz ich potrzeby i pragnienia, masz klucze do utrzymania swojej firmy na powierzchni, gdy inni są uziemieni. Zastosuj te trzy taktyki, których używają skuteczni marketerzy, a będziesz gotowy na sukces.

1. Tylko jeden
Klienci w sklepie ze słodyczami mogą być jak dwulatki … chcą tego wszystkiego. Tak, czasami trudno jest zdecydować, czego naprawdę chcesz, kiedy wszystko wygląda tak dobrze. Dlatego warto promować jeden produkt nad innymi. Mówi głośno i wyraźnie … JESTEM NAJLEPSZĄ OFERTĄ. W większości przypadków będzie to decydujący czynnik.

2. Spraw, by czuli się dobrze
Klienci kupują, ponieważ chcą czerpać korzyści z zakupu. Kobieta może kupić sukienkę, ponieważ chce być seksowna, albo mężczyzna kupi piłę, ponieważ sprawia mu przyjemność tworzenie rzeczy. Emocje są kluczowym elementem napędzającym zakupy.

Użyj obrazków słownych, aby wzbudzić emocje, które wywołają sprzedaż. Pozwól im „poczuć” korzyści, a chętniej pójdą do kasy. Umieść je tam, gdzie chcesz.

Sprzedajesz kosiarkę samojezdną? … ptaki śpiewają, kwitną lilie wielkanocne, a dzieci puszczają latawce na wietrze … nadeszła wiosna. Tak, czas wyjąć kosiarkę i zatankować ją na nadchodzące lato. Ile sprężyn pojawiło się i zniknęło, odkąd obiecałeś sobie kosiarkę samojezdną? … Nietrudno namalować mentalne obrazy, które zaostrzają ich apetyt na reklamowany przez Ciebie produkt.

3. Nawiąż kontakt
Podążanie za klientem, który nie kupił, może być decydującym czynnikiem między „prawie sprzedażą” a zadowolonym, lojalnym klientem. Po prostu skontaktuj się z nimi później i daj im znać, że produkt jest nadal dostępny lub podaj dalsze informacje, które mogą uznać za wartościowe.

Sprzedawcy internetowi mogą oferować bezpłatne biuletyny lub raporty, które konsumenci uznają za przydatne, a marketerzy przynoszą zyski. Nie tylko regularnie utrzymujesz produkt przed klientem, ale także otrzymujesz informacje e-mailowe, aby pozostać w kontakcie. Obie strony wygrywają!

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *