3 Taktyki „bez wysiłku”, które zakazują sprzeciwów klientów dotyczących zakupów

Istnieje wiele wymówek, dlaczego ludzie nie kupują. Być może niektóre z nich słyszałeś: jest za drogi, nie znajduje się w tej chwili na szczycie mojej listy „must have”, a nawet jeśli okazja jest zbyt piękna, aby mogła być prawdziwa … jest zbyt piękna, aby była prawdziwa. Sprzeciwy klientów są łatwiejsze do pokonania, niż mogłoby się wydawać. Rzućmy okiem na 3 proste sposoby, aby usunąć te zastrzeżenia.

1. To jest zbyt drogie.
Nie daj się zwieść! Większość Twoich klientów może zdobyć pieniądze na zakup produktu … nie chodzi o to, że masz ich wystarczająco dużo. Spójrzmy prawdzie w oczy … tak naprawdę mówią, że mogą uzyskać lepszą ofertę gdzie indziej lub umowę, która zapewni im lepszą wartość za ich pieniądze.

Nie poddawaj się pokusie obniżenia cen do „dna” tylko dlatego, że słyszysz, że jest to zbyt drogie. Istnieją sposoby na wyeliminowanie tych zastrzeżeń bez utraty zysków!

Niech to wygląda na lepszą ofertę. Mam na myśli, naprawdę dobrze przyjrzyj się swojemu produktowi. Jak możesz zwiększyć postrzeganą wartość? Może możesz dodać instrukcję, płytę CD lub książkę do pobrania pełną informacji o produkcie. Niech myślą, że dostają więcej za swoje pieniądze, a umowa wydaje im się o wiele słodsza.

Pomyśl o tym … wszyscy oczekujemy, że zapłacimy więcej, kiedy odwiedzimy specjalistę. Jasne, Wal-Mart jest świetny, jeśli szukamy produktu generycznego, ale kiedy chcemy czegoś od kogoś, kto wie, o czym mówi, udajemy się do rynkowego „specjalisty” … i spodziewamy się zapłacić trochę więcej w ramach umowy.

Jak zostać specjalistą, który żąda szacunku i może uciec z nieco wyższymi cenami?

„Znajdź nisze na swoim rynku, którymi chcesz się zająć. Hej, jeśli przyjrzysz się uważnie, odkryjesz na swoim rynku grupy, które wyróżniają się … biznesmeni i kobiety, młode matki, emeryci itp.

„Wejdź, zrób trochę badań i dowiedz się, w jaki sposób Twój produkt odnosi się do specjalnych potrzeb tych niszowych grup.

„Porozmawiaj z nimi jak z kimś na bieżąco. Popraw swoje materiały sprzedażowe, aby uwzględnić specyficzne potrzeby każdej grupy. Daj im znać, że rozumiesz, czego chcą i potrzebują, i obserwuj, jak rosną Twoje zyski.

2. Mam ważniejsze rzeczy do zrobienia teraz.
Tak, kupowanie teraz nie wydaje się zbyt ważne, dopóki … umowa jest zbyt słodka, aby z niej zrezygnować, i musisz ją dziś zdobyć, aby ją osiągnąć.

To, o czym mówię, to zakazanie opcji zwlekania. Tak naprawdę to, co mówi twój klient … Nie mam dziś powodu, żeby kupować. Spraw, aby umowa była nie do odparcia i wyznacz jej termin. To zachęci ich do uczynienia zakupu priorytetem TERAZ.

3. Jestem sceptyczny … To zbyt dobre, żeby było prawdziwe.
Większość klientów została spalona przez transakcje, które wydają się zbyt piękne, aby były prawdziwe … ostatecznie kosztowały więcej, niż były warte. Jedynym sposobem przezwyciężenia sceptycyzmu jest zbudowanie relacji opartej na zaufaniu.

Bezwarunkowe gwarancje zwrotu pieniędzy eliminują ryzyko utraty i pokazują klientowi, że naprawdę zależy Ci na jego satysfakcji.

Niech opinie mówią za Ciebie. Dowody, że w przeszłości dostarczyłeś i zyskałeś satysfakcję klienta, w dużym stopniu eliminują obawy klientów.

Być dostępnym. Klienci czują, że wszystko jest w porządku, jeśli mogą odebrać telefon lub wysłać wiadomość e-mail i uzyskać szybkie odpowiedzi na swoje pytania.

Naprawdę nie potrzeba dużo nauki o rakietach, aby przebić się przez skorupę twardych klientów. Te 3 wskazówki pozwolą Ci na dobry początek.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *