3 szybkie i łatwe sposoby tworzenia opłacalnej listy opcji do wyboru

W końcu zdajesz sobie sprawę, że potrzebujesz dobrej listy zapisów. Po przeczytaniu niezliczonych artykułów, zasięgnięciu porad ekspertów i przeczytaniu wielu historii sukcesu ludzi tworzących małą fortunę dzięki listom opt-in, w końcu decydujesz się na własną. A potem zdarza się, że myślisz, że wiesz wszystko, co trzeba wiedzieć o listach opt-in i postępujesz zgodnie z ich radami dla T, a mimo to nie byłeś w stanie osiągnąć zysku.

W rzeczywistości możesz tracić pieniądze. Być może zatrudniasz pisarzy, aby ci pomogli, lub poniesiesz pewne wydatki, nawet jeśli masz długą listę, ale tylko bardzo mały procent faktycznie kupuje od ciebie, nadal tracisz zysk. Zrozumiesz, że po kilku miesiącach zobaczysz statystyki i dane dotyczące sprzedaży.

Więc co mogło pójść nie tak? Dlaczego inni odnieśli sukces tam, gdzie Ty zawiedliście? Najczęstszym błędem jest to, że od razu rzuciłeś się w wir pracy. Wybrałeś temat, który Twoim zdaniem może być dość popularny i przynosić zyski. To po prostu nie przypadek. To, że napisałeś do osób z listy, nie oznacza, że ​​od razu kupią.

Tutaj udzielę więcej rad, tym, którzy rozpoczęli listę opt-in i ponieśli porażkę, możesz odmłodzić swoje nieudane przedsięwzięcie. Dla tych, którzy zaczynają, oto trzy szybkie i łatwe sposoby tworzenia dochodowej listy akceptacji.

1) Spraw, aby Twoi klienci najpierw zaufali Tobie i Twoim produktom. Samo uruchomienie listy akceptacji nie uczyniłoby z Ciebie eksperta i wiarygodnego sprzedawcy. Umieść wiele artykułów na początku, zanim zaczniesz rejestrować się. Napisz o temacie, który znasz, zacząłeś i wykorzystywałeś w swojej witrynie. Postaraj się umieścić fora na pierwszym miejscu, aby zdobyć wiedzę o klientach na temat ich pragnień i potrzeb oraz ukierunkować na te potrzeby i potrzeby.

Dołączaj również do forów z innych witryn. Udzielaj porad i zaleceń ekspertów. Kiedy poczujesz, że ludzie już Ci ufają, będziesz mógł założyć własną listę opt-in. Możesz zbudować bazę razem z innymi użytkownikami forum. Możesz poprosić ich o dołączenie do Twojej listy. Przyjaciele są zawsze dobrymi klientami. Umieść link do swojej witryny, aby mogli zobaczyć, o co chodzi w Twojej firmie.

Prawda jest taka, że ​​pieniądze pojawią się tylko wtedy, gdy konsumenci i abonenci uwierzą w Ciebie i Ci zaufają. Chcą produktu lub usługi, która mogłaby być dobrą wymianą za ich pieniądze. Ludzie nie kupią czegoś z Twojej rekomendacji, jeśli Cię nie znają.

2) Znajdź produkt lub usługę, której ludzie chcą i potrzebują. Chociaż może to nie być twoja mocna strona, jeśli zapewniasz usługę i produkt, które dobrze zbadałeś i dobrze się nauczyłeś, możesz to kontynuować. Zainwestuj swój czas, wysiłek i pieniądze, które możesz sprzedać, a które mogą wykorzystać kupujący lub subskrybenci z Twojej listy opt-in.

Chociaż prawdą jest, że najlepiej sprzedać coś, czym się interesujesz, niewielu ludzi ma takie same interesy jak Ty, jeśli zdecydujesz się sprzedać coś, co nie jest do końca popularne lub dochodowe. Przeprowadź dobrze swoje badania, a zobaczysz, jak przychodzą zyski. Zapewnij swoim subskrybentom również materiały promocyjne, które będą mogli faktycznie wykorzystać i rozpowszechniać.

3) Zaprzyjaźnij się z innymi użytkownikami z listy opt-in. Jest to zasadniczo korzystne, zwłaszcza jeśli jest to ktoś, kto już uruchomił udaną listę opt-in. To ludzie, którzy mają doświadczenie w tym przedsięwzięciu, a doświadczenie jest nadal najlepszym nauczycielem. Chociaż w Internecie dostępnych jest wiele artykułów do wykorzystania, nie ma to jak uzyskanie konta z pierwszej ręki od osoby, której ufasz.

Doświadczeni użytkownicy list opt-in będą mogli powiedzieć Ci, co masz robić, a czego nie, ponieważ przez to przeszli. Chociaż dla różnych osób występują różne sytuacje, ogólna koncepcja może być bardzo pomocna. Jest wielu rzeczy, których należy unikać, a osoby te będą w stanie powiedzieć, których.

Tworzenie dochodowej listy akceptacji nie odbywa się z dnia na dzień. Jest wiele przygotowań i wysiłku do wykonania. Listy opt-in są budowane od podstaw, w miarę jak Twoja lista rośnie, należy również dbać o jakość swojej listy. Utrzymuj porządek i łatwość zarządzania. Jeśli zajdzie taka potrzeba, poproś o pomoc lub wynajmij ją, po prostu upewnij się, że subskrybenci są zadowoleni i usatysfakcjonowani i będą skłonni kupować od Ciebie.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *